hunting_for_beauty

Instagram

понеделник, 24 август 2015 г.

That's all folks! - Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки part 11


Празнички и милички... :) Да, тук сред изхабените продукти почти няма герой, който да не ми е допаднал. Вижте по-долу...



Rodial Glamolash Serum (7 ml - £38) - Това е серум, който трябва да удължи и подхрани миглите. Когато чета ревюта за RapidLash имам чувството, че са написани и за този :) Тома Неверни съм и не вярвам в чудеса, но да...  Косъмчетата наистина станаха по-дълги и по-плътни дори и след обстоятелството, че съм пропускала нанасяне доста пъти. Разликата най-вече си личеше, когато имах спирала. След удовлетворението си от резултата спрях употребата му и малко по малко той премина в дълбините на козметичното ми шкафче... Изхвърлям го, защото би трябвало да му е минал срокът на годност. 
За съжаление миглите ми преминаха през естествения цикъл на обновлението и сега пак са си малки и бледи... :) Ако ме питате за честното ми мнение за подобен род продукти ще кажа, че цената им според мен е твърде висока. Някой трябва специално да ви наблюдава именно там, за да разбере, че има разлика. Ако искате да дадете тези пари за собственото си самочувствие, защото само вие ще си знаете за по-дългите мигли, тогава действайте. :) Аз се радвам, че пробвах, но на този етап не съм се залетяла към нова сходна покупка.


John Masters Organics - honey and hibiscus. (118мл - $28) Уникален балсам. Буквално казах "Уау!" на глас, когато си измих с него косата за първи път. Тя беше жива, блестяща, с оформени, гладки къдрици, подхранена... Всичко което искам. След време обаче, косъма свикна и аз спрях да виждам това голямо "Уау!". Не, продуктът не ми е направил нищо лошо, напротив продължи да е добър, просто я нямаше онази ГОЛЯМА разлика. При мен с всяка козметика е така. Някак си косата ми свиква... :) Затова всеки път използвам различни шампоани и балсами. Да не забравя да спомена, че ароматът на балсама ми допадна изключително много. Мразя мирис на сладникав мед, с който обикновено допълват козметиката. Това мирише на нежен, натурален прополис и восъчна пита... Божествено!


Зимен крем за ръце на Natura Siberica - при нанасяне изглежда плътен, но всъщност бързо става течен и попива моментално. За моята невероятно суха кожа на ръцете е по-подходящ в топлото време. Хареса ми, но на пазара има хиляди други, които чакат за проба... :)


Имах две капки останали от предишно лято и с риск да получа някакво възпаление ги оползотворих. Всичко мина прекрасно. Получих си тенчето и видях дъното на тубичката. Много съм доволна от този крем и го препоръчвам. Повече за Lavera self tan - ТУК



Този тоник Мултивитамин на италианския бранд Collistar за мен беше малко разочарование. Препоръча го, една руска влогърка, която много харесвам и уважавам. Тя беше безкрайно възхитена от хидратиращите му свойства и аз винаги имаща нужда от повече вода в кожата си се залетях да го издирвам без да се информирам за състава му. С голяма радост го открих MAXI size  в един сайт + също голяма опаковка лосион (по-скоро мляко) за премахване на грим от същата серия (400мл). Всичко ми струваше 40лв, като реалната цена е много по-голяма. За съжаление отваряйки го от кутията ентусиазмът ми намаля рязко. В тоникът на второ място се мъдри PROPYLENE GLYCOL (братовчед на петролните продукти, които избягвам), после следват витамини и екстракти, но накрая отново неприятни съставки. В млякото пък имаше и парабени! Него подарих на свекървата. ;) Ха ха! Използвах все пак тоника, но мен не успя да впечатли толкова много. Имам три обеци на едното ухо, но явно са недостатъчни и прибавям още една, за да се науча да не се доверявам толкова сляпо и да си оглеждам повече покупките.



Сапунче на Alverde с лимон и парченца върбинка имам от Зелената Pinks. Влюбих се в него и бих си го купила пак. Нежен е, а тревичката в него скрабира много приятно. Препоръчвам с две ръце!
Отново припомням и спирам вече да ги снимам тези четки... Ако имате, като мен, чувствителни венци, непременно използвайте четки, на които пише Soft. А на Astera най-много ми допадат като качество, а и цена.

 

Избелващ крем за лице срещу петна (50 ml.) на непозната за мен марка BioKarite купих от Lilly. Предназначен е за 35+ и е малко по-гъстичък. Мисля, че наистина премахна някои пигментни петънца. Но пък те по принцип се заличават зимата, така че не съм сигурна до каква степен действа. Има хубав, лек аромат и удобна опаковка. Наближи срокът му на годност и започна да ми прави "кир - ефект", който усещах обаче единствено при нанасянето на ФДТ. Няма да изхвърля останалата част, която виждате. Добре се отразява на ръцете ми и там ще го доизмажа. Цената му е 18.25 лв.

 

Горе вляво е Lierac Magnificence дневен и нощен крем против бръчки за суха кожа, за който писах ТУК! Беше ми предоставен за проба. Много интересно, че после спечелих от една игра серума, а от Pinks (box) получих крем за нормална кожа (те не са изхабени, защото се замислям дали да не ги подаря на дама с по-възрастна кожа) Мнението ми е, че тази серия има божествен аромат, изглажда кожата, но впоследствие ми прави "кир - ефект".Може пък на друг човек да се отрази по друг начин...
Roll on - чето DECLEOR от Grazzia е познато на повечето от вас. На мен ми се отрази добре, за разлика от на други блогърки. Нанасях го на една единствена бръчица между веждите и мисля, че не си въобразявам, но видях разлика. За съжаление мимическа бръчка без по-сериозна намеса не би могла да се заличи.




Лакочитителят на Essence ми беше препоръчан от Beautiful Sin. И на мен ми допадна, но не съм го повторила. Сега си другарувам със Zoya, Sephora, Lilly (2бр), Victoria beauty... Има за пробване още толкова много... :)
ESSIE good to go е МОЯ топ!!! Открих го преди 3 години и от тогава винаги съм заредена с него, като паралелно тествам и други. Единственият, който успя да го настигне е топа на SNB - спечелен от гив на acupofteiated. С голямо съжаление разбирам, че блогът е закрит. А мислех, че е изчезнала покрай летните месеци и не пише... :(

 

Продуктите на Max factor - мус ФДТ и пудра ми бяха подарък от представителите на марката у нас. Тоналната основа ми хареса като покритие, но имам непоносимост към силиконовото й усещане. Използвам една единствена пудра и то изключително рядко и тази май се оказва излишна. Катрис купих само заради суперлативите на споменатата по-горе руска влогърка, но не направи нищо специално за миглите ми. ВНИМАНИЕ! Не изхвърлям тези продукти, а ги подарявам на приятелка. Подкрепям я по всякакъв възможен начин (дори и с козметика), защото закъса много сериозно финансово и е с две деца на ръце. Съветвам и вас, ако имате продукти, които смятате, че ще залежават дълго в шкафчето ви, по-добре ги дайте на някой, който ще им се зарадва.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар