hunting_for_beauty

Instagram

събота, 9 януари 2016 г.

NONIQUE bio eye cream

Привет и за много години на всички, които четат тези редове!
От заглавието става ясно, че днес ще обсъждаме околоочен крем и смятам да не пиша излишни думи и направо да премина към темата.

Цена: 11.65 лв (имам 5% намаление в сайта, така че ми излезе 11.07 лв) за 15 мл
Купих го от http://www.zoya.bg/ през юни миналата година, като тогава брандът беше безизвестен за мен и сляпо рискувах.

Марка: Nonique - натурална, немска козметика от сертифицирано био производство. Nonique намира своя успех, както и естествена сила от плодовете на растението Нони Caribbean. Всички продукти са без минерални масла, петролни производни, парафин, парабени, PEG-, силикони и изкуствени, синтетични аромати и оцветители. Не са тествани върху животни. 


Описание: Наситен крем с биоактивни органични масла и плодови екстракти за подмладяване на уязвимата кожа на околоочния контур. Видимо намалява бръчките и тъмните кръгове. Предназначен да се справи с преждевременното стареене.
За чувствителна и зряла, суха към много суха кожа. Тази заявка ме привлече най-вече, защото по онова време имах проблеми с очите. Бяха се подули, зачервили, а след като това отмина, последва толкова силно изсушаване на тази област, че накрая кожата започна да се излющва.
Веган.
Аромат: Обожавам мириса на нар и това беше също определящ фактор за покупката на именно този крем. Тъй като е заявен като натурален продукт не очаквах кой знае колко приятен мирис, но се оказа, че съм грешала.  В същото време, силата му не е голяма и в момента, в който е нанесен на определеното място, той се губи и не обърква сетивата ми към основния ми парфюм.
Текстура: Пухкава бяла маса, която се нанася лесно. Учудващо, но факт.


Действие: Още щом съм докоснала кожата си с него тя става мекичка, овлажнена. Бръчиците, образували се от сухост веднага се заличават. Това го прави и идеален за носене под всякакъв макияж. Не усещам да омазнява допълнително клепачите ми.  В ранния следобед (нанесен в 7 сутринта) както винаги гримът ми вече има нужда от поправка.
Използвах този крем и като нощна грижа. За съжаление след това оценката ми за него взе да се спуска надолу. Не, не ми е предизвикал никакви раздразнения или нещо подобно, но е изключително неприятно усещането сутрин. Когато си мия лицето, той да ми се лигави в буквалния смисъл. Сякаш е бил засъхнал и при допира с водата отново възвръща първоначалното си състояние. Това ме води до мисълта, че не попива в кожата ми и съответно работи на по-повърхностно ниво.
Извод: Като цяло добра дневна грижа и дори това, че не попива в кожата се явява като бариера за всички агресивни влияния, които ни съпътстват денем. Цената и ароматът му са добри и мисля, че скоро ще се разделим (остават няколко капки) с добри чувства, но и не вярвам, че ще се срещнем някога пак.


Вие използвали ли сте нещо на марката? Имате ли впечатления?

Поздрави и до нови срещи!
The Huntress

Няма коментари:

Публикуване на коментар