hunting_for_beauty

Instagram

петък, 18 март 2016 г.

Lily Lolo BB cream - review

Lily Lolo BB крем - light


Закупен от zoya.bg
Цена: 31.30 лв (имам 5% намаление в сайта)


Обещания на бранда:



Дизайн: Много удобен, заради помпичката



Състав:


Текстура: средна към течна, не засъхва бързо, има време хубаво да се разнесе. В началото изглежда като прозрачна, но в продължение на няколко минути се окислява и тогава придобива оцветеност. Светлият тон в действителност потъмнява и смятам, че не е за за много бяла кожа, а по-скорo средна към бяла. На мен този нюанс ми е много подходящ. Няма мирис.



Ефект: Покритието е слабо. Идеално за ежедневно използване, защото леко изравнява тена и е невидим. Не използвам пудра за задържането му и в края на деня виждам, че леко е подчертал бръчиците ми. Но това са почти 10 часа и смятам, че е нормално. Със суха кожа съм и смятам, че този ББ крем не подчертава този факт. Хората с по-мазна кожа може и да усетят лек дискомфорт през лятото...

ЧИСТА КОЖА                                                                                           С ВВ КРЕМ
Както виждате почти нищо не е прикрито. Но през дългите работни часове в офиса искам точно това - сияещ и свеж тен. Нормална, несъвършена кожа, но една идея по-добра. ;) 


Вие какво мислите? Бихте ли го купили? Или вече сте го пробвали?
Много съм се замислила дали да не пробвам спиралата на Lily Lolo, както и базата за очи... Дайте съвет!

ПОЗДРАВИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар