hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 21 август 2016 г.

That's all folks! или кои продукти изразходих през лятото? Part 1


"Хубаво е лятото да бъдеш на море! Всичко е наред и купонът си тече..." :)
А между "купона", пясъка и вълните нека видим на кои продукти им видях дъното. За да не се налага да скролвате като луди ще разделя този пост на две части.

Biofficina Toscana и техният детски нежен гел връчих в ръцете на майка ми, която трябваше за известно време да се грижи сама за дъщеря ми (заведе я на море). Както се вижда си го е надписвала, за да знае кое за какво да ползва :D


 Пробвах този гел и за моите тяло и коса. Само защото ми беше гузно пред детето не го взех за себе си. Има изключително приятен и деликатен мирис. Почиства наистина нежно. И смятам, че е идеален за дечурлигата. Препоръчвам го без грам съмнение!


В банята използвам естествена морска  - луфа. Тази купих евтино от Джъмбо. Имам база за сравнение с друга, купена от аптеката и за мен тази е доста по-щадяща кожата. Не съм сигурна дали има ексфолиращ ефект в такъв случай. Не мисля да я купувам отново.


Овлажняваща пяна за лице на руската Natura Siberica. Изключително деликатно почиства. Подходяща е за очи, не ги дразни, не щипе. Когато доизхабя останалите измиващи средства съм навита отново да я купя. Със съжаление се разделям с нея.


Комплектът Tabitha - шампоан и балсам ми е от сайта naturisimo. Прекрасни са! Правят с косата ми точно това, което искам. Подхранват я, дават блясък, съживяват я. Единствено цената от по  £24.50 за всяко ме спира да купя пълноразмерните опаковки.




Изхабих и два от трите продукта на Weleda Sensitive, които имам. От ревюто, което писах за тях, до сега не съм си променила мнението. Нежни, с уникален аромат и според мен за всеки тип кожа. Кремът за ръце подхранва и попива мигновено, а душ гелът нежно обгръща тялото ми в банята....


Не мога без флорални води! Освежават, почистват, намаляват напрежението на кожата, събуждат ме.


Любима ми е бялата роза, защото ароматът е по-приглушен. Нея я използвам повече за почистване, докато лайката е универсално успокояващо средство. Останало ми е малко от ментовата флорална вода и усещам, че скоро ще се пазарува...


Този крем за крачета на Alverde не ми допадна особено много, защото не попиваше в кожата и хлъзгането ми по пода беше гарантирано с него. Усещах го, докато не вляза под душа. И после наново... Горе-долу изпълняваше предназначението си, ухае прекрасно, но не мисля да го купувам пак.


 Балсамът за кожички и нокти на e.Лек не харесах. Странно не мога точно да го опиша, но оставяше неприятно усещане по ръцете ми. Май е твърде натурален, а и вече успя да се развали. Забележете белите мухълчета... бляк


Слънцезащитният балсам на Alteya за съжаление също не ми допадна. Прилича на тебешир и по същия начин стои и на устните. Ок, развеселяваше ме, когато го слагах, все пак не всеки ден се виждам с чисто бели устни. Но не мисля, че това трябва да е приложението му.


Спиралата на jane iredale - Longest Lash при мен не показа обещаното Thickening And Lengthening (Сгъстяване и удължаване). В никакъв случай няма да дам £26.00 за пълноразмерната опаковка :) Като цяло не я препоръчвам.


Следва едно издълбано почти до дъно червило на Lancome - Rouge in Love (# 322M Corail in love)
Цветът* му много ми допада и смятам, че ми отива. Хидратира устните и не става на линии, а просто поизчезва в течение на деня. Отдавна ми е и не смея да си го нося вече, но го пазя, за да му открия био вариант.
*Не съм сигурна, че успях да докарам на снимката абсолютно точния нюанс, който се вижда на живо.


Жан Рено ме обича (Jean Reno Loves You), но до тук. Взех го от дрогерия Лили и ми допадна. Не мога да кажа, че ме вдъхнови, но ми беше приятно да съм с него.
top: фрезия, градински чай, бергамот 
middle: божур, Vanilla Orchid (ванилия), гардения, питоспорум
base: сандалово дърво, бял кедър, мускус, тонка
 Мини размерчето му е супер за дамската ми чанта. Замислям се все пак дали да не го повторя, защото останалите им мини опаковки не успяват да ме впечатлят.


to be continued.....

2 коментара: