hunting_for_beauty

Instagram

понеделник, 26 май 2014 г.

Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки + мнение PART 3


Мнооооого отдавна не съм пускала такъв тип публикация, а тя всъщност е една от най-любимите ми, защото разбираш как се е справил даден продукт в процеса на цялостното му използване. Събрала съм една огромна торба празни опаковки и е време за разчистване!!! Ще ви ги показвам на дози, защото иначе рискувам да напиша "Война и мир".

* RYOR - подхранващ крем за лице със серамиди за нормална и смесена кожа 


Лесно попива, приятен аромат, като подхранващ е естествено малко по-плътен. През зимата го усетих перфектно. Може би за летния сезон ще е тежък. Но!!!!! Съставът му за мен е ужасен и не бих си го купила. Добре, че беше само тестерче :)


 Имам и други продукти на чешката марка RYOR. Ако ви е интересно може да надникнете ТУК!

* Yves Rocher - Couleurs nature - comfort cream foundation - съдържа шафраново масло, подходящ за нормална към суха кожа.

Добре се блендва и не увеличава малките бръчици. Покривността му е средна, но достатъчна  за моите нужди. Ароматът му ми идва малко в повече, но се преживява. Сериозно се бях замислила дали той да не е следващия ми фондьотен, но предпочетох да не рискувам и отново се обърнах към любимата си марка (Буржоа).

* Sephora - Smoothing Primer - Напълно прозрачна база за лице, след използването на която наистина видях намаляване (видимостта) на порите и малките несъвършенства. Този тестер е първото ми и последно ползване на такъв вид продукт, защото не понасям силиконовото усещане по кожата си. Съответно не мога да преценя дали е по-добър от останалите или не. Но определено имаше ефект.


Sephora са пуснали и друг вид праймър, който е без силикони. Сериозно заинтригувана съм! Не съм проверила как стоят нещата и при био козметиката. Някой от вас има ли наблюдения над такъв тип био продукт?

* Loreal - Play Ball beach fizz - обещава перфектни "морски" къдрици, ефект "Току що си тръгнах от плажа!". :) Има матов завършек и не придава допълнителен блясък. Не усетих нищо по-различно от останалите не-"солени" спрейове.


Ароматът му е доста алкохолен и допълнен със заплитащото му действие определено ме отказа от повторна покупка. 

Това е продукт, в чието действие съм напълно убедена! Включих го в любимците си за 2013г и има големи шансове да влезе в топ пет и за тази година.


Наистина нямам никакви забележки! Vichy смениха дизайна на опаковката и искрено се надявам, че и качествата на водичката са останали абсолютно същите... А може би и да ги доразвият още повече. Дано! :)

* The face shop - The Smim radiating moisturizing cream - овлажняващ крем с тибетски гъби и дива къпина, с антиоксидантен и избелващ ефект. Осигурява хидратация и изсветляване на тена.



Количеството в този тестер беше толкова малко, че ми стигна за едно нанасяне и половина. :D Добре попи в кожата, нямаше никакви лоши ефекти, но само това мога да кажа. Трябваше да бъдат малко по-щедри и да добавят поне още едно грамче в пакетчето.

* MISSHA Time Revolution - The first treatment essence - съдържа концентрат от ферментирала мая 80%. (Ох, тези корейци с техните странни съставки!). Енергизира кожата и спомага за нейната по-голяма еластичност. Грижи се за бръчките и контролира излишния себум. Изчистен от парабени, оцветители, изкуствени аромати, петролни деривати, силиций, алкохол. От ebay си купих 10 броя такива тестерчета.


Има консистенция на нещо средно между тоник и серум. Би трябвало да се напоява на тампонче и да се нанася след добре почистено лице. За да не го хабя (свиди ми се ;) ) го поставях директно върху кожата си и разстривах с пръсти до пълното му попиване. Прекрасно усещане! За съжаление не бях много последователна, а според ситуацията. Но дори по този начин усетих прилива на енергия и благодарността на усмихнатото си лице. Бих взела пълноразмерния продукт! Цената му обаче ме въздържа малко - около $35. :/

* Uriage - Aquaprecis - хидратиращ флуид - разработка, в която силата на минералите, съдържащи се в термалната вода URIAGE е допълнена с органични осмолити, за да бъде осигурена прецизна и дълготрайна хидратация. Те активират естествения механизъм на клетъчна хидратация, регулират го и осигуряват неговата продължителност и ефективност. Съдържаща слънцезащитен комплекс срещу UV лъчите. Защитният биофилм на продукта осигурява ежедневна протекция от агресивните фактори на околната среда.


Напълно никаква съвместимост с моята кожа! Нанесеното дори минимално количество бе отблъсквано и в последствие се получаваше невъобразим "кир ефект". Това чудо по никакъв начин НЕ поиска да проникне в дълбочина. С много голямо удоволствие го запращам в боклука! :) Някой от вас пробвал ли го е? Само при мен ли се получава така?

*Vichy - Liftactiv 40+ за нормална и смесена кожа
Активни съставки: Рамноза 5% + витамин С + растителни масла. Попива моментално, а завършекът не е мазен, не лепне и не лъщи. Поради наличието на матиращи съставки крайният ефект е матов, а бръчките са по-малко видими. Маслото от кайсиева костилка осигурява комфорт, без да омазнява кожата.


Това че кремът е предназначен за по-зряла кожа не ме спря и го пробвах. Реших да го използвам за нощна грижа. Има много лек и ненатрапчив аромат. Текстурата му е малко по-тежка, но деликатна. Все пак това е нормално за подобен род кремове. Действието му? Нали се сещате, че ако 3мл продукт заличи някакви бръчици, то той ще струва минимум 3000лв? :D Не мога да го обясня, но някак си не ми допадна. Все пак не е за моята кожа и оценявам това. За сега за дълбоко подхранване предпочитам да използвам прекрасните, натурални и чисти масла...

*Aroma polish - Този лак отдавна не става за нормално нанасяне, но пък съм го ползвала от време на време за точки по ноктите. Също така често творя и върху други материи... Ако погледнете ТУК, ще разберете какво имам предвид. :)


Това сребристо шишенце ми е от доста време и за съжаление номерът му се е изтрил. От тази серия имам и един тъмно-червен лак. И двата са достатъчно издръжливи и наситени. Честно казано Арома не отстъпват на много от чуждестранните марки.

*Визин - капки за очи - препоръчват за облекчаване на парене, дразнене и сълзене на очите при работа с компютър, замърсяване, а също и при алергични реакции към полени и сенна хрема.

Чудите се какво правят тези капки тук? Ами, когато съм ги ползвала е било точно с цел разкрасяване. Не съм се докосвала до това шишенце от години и естествено го изхвърлям. Стоеше на място на което не живея вече и когато го видях си припомних колко полезни ми бяха на моменти.


В миналото си го ползвах за да залича следите от поредното парти. А ако сега си го купя ще прикривам майчинско недоспиване и безумно ранно ставане. :D
Наистина освежава погледа и облекчава напрежението в изморените очи. Дори и молив в нюд нюанс, поставен във вътрешната част на долния клепач, не може изцяло да скрие умората, която си личи особено много при светлите очи. Но този продукт определено се справя. Имали ли сте досег до такива капки?

Това е за сега от мен.
Ще следва продължение!

Поздрави!
Диана

Няма коментари:

Публикуване на коментар