hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 4 септември 2014 г.

ТАГче: малко инфо за мен :)







Кръстен ли си на някого?
Валял е огромен януарски сняг, когато съм се раждала и родителите ми за малко да ме кръстят Снежанка. :) Е, все пак са решили да нося част от имената на по-реални герои. Казвам се Диана – на баба Дочка, дядо Иван и пра-баба АНА
За съжаление нито един от тях вече не е сред нас... Но не напълно, защото все пак аз най-вероятно ги продължавам по някакъв генетичен начин....


Кога плака за последно?
Много плаках, когато гледах кадри от наводненията във Варна! Страхувам се, че напоследък филмите започват да се превръщат в реалност.
Всъщност сега се сетих, че и после плаках от мъка по детенцето ми. Наложи се да се разделим за известно време. Майчиното сърце наистина е необятно....


Имаш ли деца?
Обичам те!



Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
ДА. Много всеотдаен приятел съм, но в същото време върша и много глупости, които винаги очаквам, че ще ми бъдат простени. Изхождам от себе си, защото аз ВИНАГИ прощавам и съм много търпелива и толерантна към различните характери. Колко нескромно!


Имаш ли някакви guilty pleasures?
100000000 guilty pleasures... Дори блогът ми се е превърнал в такова. Всеки ме пита, каква ми е ползата от него, че си губя времето? Как да им обясня, че писането, снимането, общуването с вас ми носи огромно удоволствие и то без пари ;) ?


Обичаш ли да пишеш на ръка?
Обичам! Навремето съм учила и техническо писане. Гордея се, когато ме хвалят колко красиво пиша. :) Наскоро ми се случи пак при подписване на важни документи.



Коя е любимата ти зърнена закуска?

Мюсли Хрупкаво с фин кокос IZZI

Съдържание:
Овесени късчета, пшеничени късчета, мед, лешници, тръстикова захар, растително масло, пухкав оризон, кокосови стърготини, фруктоза, ванилин, сол.

Мога да го ям по всяко време. Допълвам го с кисело мляко, много рядко с прясно, а и чисто е суперско за папане


Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
При една първа среща винаги търся усмивката на човека срещу мен. Ако се държи намръщено и сериозно автоматично пада в по-лошата категория.

Мразя и много вялото ръкостискане
Ръкостискане Умряла риба - Вяло, отпуснато ръкуване
Едва ли има друг жест за поздрав, който да е толкова неприятен и отблъскващ, колкото ръкостискането "умряла риба", особено когато ръката е студена или лепкава. Безжизненото и вяло усещане при стила "умряла риба" го прави универсално непопулярен жест и обикновено се свързва със слабост на характера, най-вече поради това, че позицията на такава ръка лесно може да бъде сменена.


Какъв цвят са очите ти?
Сини, зелени, случвало се е и да посивеят...




Страшни филми или щастлив край?
Прекалено ми е страшен живота, за да си причинявам и гледането на ужаси.
Но най-много обичам смислени филми!



Любим сериал?
Тук ми е много трудно...
Но няма да се цепя от колектива и ще кажа, че „Приятели”-те са вечни! „Двама мъже и половина” също са класика в жанра.



Зима или лято?
За да отговоря на точния въпрос ще кажа лято, но истината е, че пролетта е любимия ми сезон. Обожавам да усещам във вените си съживяването и пробуждането на природата. Омайвам се и сърцето ми тупти щастливо без причина. Мирисът на младите и крехки растения се носи във въздуха, пеейки за бъдещи мечти и надежди...



Прегръдки или целувки?
Прегръдка – детска, мъжка, майчинска, бащина, братска, приятелска....  Чувствам се обичана!


Специален талант?
Ох... Сложно...
Дълги години съм пяла по хорове и малко соло, но не доразвих тази дарба.
Отидох на кандидатстудентски изпит по рисуване, като подготовката ми беше формулиране на някои правила от приятелка, занимаваща се с рисуване, вечерта преди изпита. Срещата ни се проведе в заведение на маса и най-вероятно сме пили и някакво алкохолче. Когато отидох да си проверя резултата щях да припадна - Отличен – 5,50!!!! Но това не беше моя мечта. Въпреки че мама ми е хвърлила пъпа в художествената академия и точно тя ме записа на този изпит БЕЗ АЗ ДА ЗНАМ реших, че това не е моето занимание. Постоянни цапаници и мацаници ;)
Никога не съм била много слаба, но съм много пластична. Нещо като Люси в Денсинг старс ;) Сори Люси! Така че най-вероятно умея и да танцувам, но само за собствено удоволствие.
Мечтата ми беше актьорско майсторство! Е, завърших го, но точно тогава българското кино и сериали бяха забравени в дън горите. Пренасочих се към телевизията за малко. Сещате се, че всяко "за малко" е много вероятно да стане "за много".... ;)
Покрай блога си мисля, че мога и да пиша, а и никога не съм имала проблеми по литература. Имам едно публикувано стихотворение!!
Абе, като цяло от всичко по малко, а реално - нищо.


Къде си роден?
В София. Беше невероятно изживяване! ;D


Хобита?
Освен гореизброените обичам и да изобретявам разни неща...Полезни или просто за украса... Но пустото му време все е недостатъчно за всичко, което искам да направя.


Имаш ли домашен любимец?
Имах... Заради раждането на детето се наложи да го дам на друг човек. За съжаление в началото на юли ми казаха, че се е подхлъзнала от парапета на балкона и... Беше наистина много гальовно и мило животинче. Обичах я като сестричка. Роди в собственото ми легло, докато аз си спях най-спокойно, без да предполагам какво се случва. Няма такъв писък при събуждане!!!!! Бяха ми изтекли водите и бях родила котенца!!!! Ха ха!





Любим филм?
Филмът, който за първи път пробуди желание в мен да го гледам още веднъж и още веднъж, и още веднъж, и още 100000 пъти... Хубава жена - Джулия е прекрасна!
Другият, чийто актьор ми разтупка любовно сърцето е Защо тъгува Гилбърт Грейп. О, Джони! Някъде по това време се подстригах много късо и очаквах, че от небето ще ми падне гадженце с дълга коса. Една от темите развиващи филма е любовта между точно така изглеждащи герои ;)


Какъв цвят е колата ти?
Тъмно синя, но аз не съм си я избирала. Беше на брат ми.


Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Принцеса естествено! ;)



8 коментара:

  1. Сладурани <3 Да ти е здрава дъщеричката и все така сладка :)) Явно детската ни мечта е била еднаква :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Безкрайно ти благодаря! :)
      И много принцеси сме се навъдили, а?... ;) Ха ха

      Изтриване
  2. Много сладка дъщеря имаш, да ти е жива и здрава :) Чак след този пост направих аналогията с името на блога и твоята снимка :D Диана- римската богиня на лова, ако не греша?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Това наистина е най - важното за една мама! :)
      И да! Това ми беше идеята при създаването на блога. Мислех да го напиша и в поста, но после реших, че ще му дойде в повече. Ето че има и такива досетливи като теб
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  3. Очитети са прекрасни Дидка :) Вземи ме в двореца и мен хихихихи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо цитирам: "Докосни ме и ела.... В двореца съм сама..." :)
      http://www.youtube.com/watch?v=G48haRzY-P4
      :* <3 :*

      Изтриване
  4. "Много всеотдаен приятел съм... и съм много търпелива и толерантна към различните характери."
    Вярно е, такава си и затова те обичам!

    ОтговорИзтриване