hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 23 септември 2014 г.

Shiseido - Luminizing Satin Eye Color Trio




Shiseido- трицветна палитра в необичайна комбинация; 3g; 

Цена - от 50-60лв (в сайтове, които нямат доставка до България) до 45 € във feelunique.com.  Аз купих моята от strawberrynet.com за 30лв (с разни отстъпки 27лв), а в момента на същото място се предлага за 63,50лв. Затова все не мога да се спра да пазарувам от Ягодката :)

Опаковка - черна, пластмасова от едната страна с логото на марката, а от другата - описание за производството, срок на годност и т.н. Лека е и точно това не ми навява супер лукс, но в същото време за разнасяне в дамската чанта... Какво по-голямо удобство?



Състав: Единственото, което мога да кажа е, че няма парабени. Иначе присъстват и талк, и петролатум, и разни полиетилени... Но какво значение има? Та аз винаги слагам база под сенките си. И да бяха с най-прекрасния състав, пак щях да издъня положението след като поставя базата на UD :)

Аксесоари: Освен трите цвята в кутийката са поставени едно двойно апликаторче, с различни по големина и форма гъбички и малка четчица с мекичък косъм, идеална за опушване. Много добро качество са. Единственото неудобство, което усещам е, че ми се губят леко в ръцете. Пуста женска лакомия ;) друго си е с дългата четка да рисуваш :D


Цялото капаче от вътрешната страна е покрито с огледало. Така че ако искате да пооправите грима си в движение няма да имате никакви проблеми. 

Текстура: Сенките ми изглеждат като масло, когато бърках с пръстче, за да направя суочовете имах чувството, че пипам мека, нежна коприна.



Цвят и пигментация:
Най-тъмната сянка е кафяво със студен подтон (съжалявам на снимките все бледнее), в която са примесени златисто-медни, сатенени частички. Така че автоматично за мен се превръща в един  хамелеонен тоуп (taupe).
Средната сянка си е чисто злато. 24 карата :)
Синьото няма блясъка на останалите и дори мога да го нарека мат.


Двата сатенени цвята лягат прекрасно върху клепача, но с последния имам малък проблем. Все ми се струва, че трябва да повторя за да контрастира добре.


Издръжливост: Събиране в сгъвката на окото ми се получава след 7мия час от нанасянето им. Това си е доста, като се има предвид, че страдам от бързо омазняване на клепачите. Навсякъде другаде нямам такъв проблем, но точно на тези две малки зони... :/

Откакто притежавам тази тройка на Shiseido, тя веднага се превърна в част от ежедневния ми макияж. Лесно и бързо се нанася, а и цветовете са достатъчно делнични, като на секундата могат да се превърнат и в празнични! :)


А сега вместо снимки на гримирани очи, може да видите първото нанасяне на Shiseido Satin Eye. Нищо не е обмисляно и комбинацията се роди в движение. Нарочно се опитах да използвам и апликаторчетата, за да е пълно представянето. 
Клипчето е заснето на морето, все още ми е мокра косата, но се подготвям за излизане. Ех, прекрасни морски нощи, къде отлетяхте? :)



Видеото беше с много добро качество, но blogger го смачка до неузнаваемост. Съжалявам! Не ми се иска да го качвам в You Tube, то е за "домашно" ползване само от нас си.  :)


А ако искате да прочетете още едно мнение за въпросната палитра, можете да погледнете и ревюто на Тея - ТУК

Best regards!
Your huntress

8 коментара:

  1. Да ти имам готината панделка хихихи :D Красавица със супер грим.И не знам как го прави, но на този клип ми приличаш на 18 годишна мацка :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха! От панделата ще да е или от външността ми прозират менталните ми години :)

      Изтриване
  2. Тези сенки са трепач на очите ти :) Страхотна!

    ОтговорИзтриване
  3. OMG <3 Толкова си прекрасна! Искам още клипчета! Искам твоята коса! Искам панделката! Искам очите... Просто си страхотна цялата <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха ха! Направо ме срина на земята от щастие! Прекрасен коментар! Много, много благодаря, но панделката не си я давам ;)

      Изтриване
  4. Много си сладка и този грим много ти отива! Радвам се, че усмихна в края на видеото, направо изгря! :) ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе хе! Радвам се, че оценяваш усмивките! Явно съм била твърде вглъбена в "рисуването" и след като се пофръцнах на камерата ми стана супер смешно, какви ги върша?! Безкрайно благодарна съм и в същото време направо ми е неудобно с тези ваши тооолкова положителни коментари!

      Изтриване