hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 15 септември 2013 г.

Inglot - Eye Shadow Fard a Paupieres





Нека ви запозная с единствените два екземпляра на INGLOT, които притежавам. Грешка, която скоро мисля да поправя. Все още съм в процес на размисъл, от кои цветове точно имам нужда. Не, че нямах тюркоаз, когато си ги купих, но просто моя не беше съвършеният тюркоаз. Имам и огромна палитра, в която се мъдрят около пет броя различни червени отенъци, но пак ми липсваше нещо... За това, когато видях, че в един от сайтовете с "намаления" са пуснали сенки на Inglot без никакво двоумение си поръчах именно тези две феи :) Толкова се въодушевих, че се пробвах да направя поръчката си чрез интернета на телефона ми, докато пътувах с дете някъде из дебрите на България. Но твърдо бях решена. Нищо не може да ме спре!!!
Един брой с намалението струваше 13,90 лв. Все още не знам, дали наистина съм ги купила изгодно? Когато минах през фирмения магазин на марката отново бях с детето (3г.). Тя реши, че всичко трябва да се пипа и пробва. Съответно това ме изстреля моментално вън и нямах възможност да разбера реалната им стойност на пазара. Ако ти, който четеш тази статия, знаеш нещо по въпроса, бих се радвала да го споделиш в коментарите.


  В тази голяма, но не тежка кутийка се съдържа 2г продукт. Смятам обаче, че ще ми стигне за доста дълго време, тъй като това са цветове, които не използвам всеки ден (особено червеното).  Срокът на годност след отваряне на кутийката е 1,5г и аз съм сигурна, че дори няма да съм ги преполовила. Вече ги имам от 3 месеца и можеш да видиш, че почти не си личи да са използвани.

   А сега, нека премина към по-подробно описание на съдържанието в тези прекрасни, черни кутийки. 

   Едните сенки бяха представени като "Матови сенки за очи в наситено червен нюанс", а другите - "Сенки за очи Double Sparkle в актуален тюркоазен нюанс". Тюркоазените имат мноооого лек блясък, който успях да уловя на фотото, а червените са наистина мат (и шах ;))  

"Специалното съдържание на третиращи пигменти, слюда и неповторима пудра, ги правят лесни за нанасяне, дълготрайни, с копринено докосване и наситен цвят.
* Без парабени"   
Не знам, колко са безвредни, но поне това, че нямат парабени изглежда добре. :) А що се отнася до качеството... Да! Това, което заявява производителят е истина. Много добре са пигментирани, някак мазничко се "загребват", не се разпрашват, лесно се преливат... Какво повече му трябва на човек? Да си закупи още цветове! Имам само едно уточнение. Винаги съм ги нанасяла върху база. От както открих магията на този продукт, никога не си слагам сенки без него. Няма смисъл да рискувам в крайна сметка. :)
  

 Ако все още се чудиш, дали да инвестираш някой и друг лев в тази цветова гама на Inglot?... Моят съвет е: Действай!
  А ако притежаваш вече такива, бих искала да ми кажеш дали и светлите им нюанси са така добри и издръжливи?










 
С уважение:
 Diana  



                                                                                      




Няма коментари:

Публикуване на коментар