hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 31 октомври 2013 г.

Зелената идея/ The green idea




Понякога просто ни се иска да облечем нещо, но се оказва, че то стои самоцелно и единствено в целия ни аутфит. Крещи: "Сааам съъъм! Искам си другарчееее! Защити ме с нещо!"...

За съжаление светкавицата промени малко
цвета на панталона 
Ха ха! Готина съм, а? :)




Попаднах в тази ситуация сутринта, в която реших да обуя ярко зеления панталон, който е и страшно удобен. Но чух гласа му и се зачудих, как да удовлетворя молбите му. Нито имам такова шалче, нито бижу, фибичка или каквото и да е друго подобно... Ето, че в главата ми нахлу блестящата идея да си го изобретя, всъщност да си го нарисувам сама. :)





























:)



Мисля, че се получи добре, като изключим факта, че такава яркост не е много подходяща за офис атмосфера. Но в крайна сметка аз не работя в банка или адвокатска кантора, така че реших да си го позволя.


Споделям идейката, просто за да ви подсетя, а не като мен да се чудите 100 часа и да закъснявате за работа ;)

С искрени почитания:
ДИАНА

2 коментара:

  1. Много хубави, поддържани вежди имаш.
    А силен цветен грим върху очите, лично според мен, винаги поне малко състарява едно лице. Поне към този момент така ми се струва. А ти всеки ден ли си си със сенки като цяло?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Веждите ми не са много поддържани, по-скоро природни... ;)
    Да, съгласна съм с мнението ти за силния грим, но аз понякога обичам да си експериментирам (приемам го като изобразително изкуство). Други дни съм в "нежно" настроение. Трети - в безгримие и безвремие... :)

    ОтговорИзтриване