hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 27 октомври 2013 г.

Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки + мнение PART 2




ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА

Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки + мнение PART 1



8. JERICHO cosmetics - избелващ крем

Израелска козметика (имам още няколко нейни продукта и може би трябва да направя ревю за тях), чиято продукция е базирана на лечебните и разкрасяващи свойства на минералите от Мъртво море.


Честно казано аз не усетих избелващия ефект, заявен като действие от производителя. През лятото по-често го ползвах като нощна грижа, тъй като е плътен (но не е мазен). На сутринта чувствах кожата си добре, но слънчевите лунички, заради които го купих, си стояха небрежно на мястото си. Напоследък (когато застудя) му намерих друго приложение - праймър. Да, праймър. Прилепва плътно, не омазнява прекалено, но пък достатъчно, за да може моята суха към смесена кожа да се чувства комфортно. Но (повтарям се) когато температурите са високи използването му е доста дразнещо.


Не успях да издиря състава, но това, което си спомням е, че не съдържаше най-основните вредни съставки в козметиката.

А вие момичета, попадали ли сте на добър избелващ крем?



Фирмата създала мицеларната вода - кой не е чувал за нея? Риторичен въпрос. Няма такъв човек (момиче), което поне малко да се интересува от разкрасяващи продукти, да не е наясно с действието на мицелите в тази течност. Те "ефективно микроемулгират замърсяванията, като същевременно поддържат баланса на кожата (без сапун, физиологичен pH)."


Чудесно отстранява грим по цялото лице, не дразни очите, на съдържа парфюм, не омазнява...





Нищо лошо не мога да кажа за нея, но все пак при следващата си покупка на мицелрна вода заложих на друга фирма, която е профилирана към органично и натурално производство. Коя беше тя, може да разберете ТУК.



Купих го за мъжа ми най-вече. Беше се запътил да използва скъпия ми шампоан за обем и аз трябваше да реагирам бързо ;)

Все пак и аз го пробвах няколко пъти и смея да кажа, че е прилично добро шампоанче със SLS, силикони и т.н. Но нека не издребняваме... ;)

Мирише приятно. Прави косата мека, но жива. Не забелязах да ми придава особен блясък.

Ако не се интересувате от състава, това е добро и бюджетно решение за релакс в банята :)


11. Bed Head by TIGI - балсам за къдрици

You must have a sense of humor to use our products! :)













Фирма позната ми от 6-7 години, когато още не можеше да се купи нищо нейно така лесно, както сега и когато аз нямах представа, че е хубаво да поглеждам състава на продуктите. Това е може би последния екземпляр на Bad Head, който се излежава в моята баня, ако не променят състава си, разбира се.






Когато го купих бях потресена от силния му парфюмен аромат в хубавия смисъл. Но сега, когато внимавам, какви продукти използвам, съм по-скоро отвратена. Да хубав е, но няма нужда да заглушава всички останали аромати в банята ми.




Действието му беше повече от задоволително - леки и закачливи къдрици.
TIGI вече имат нова опаковка на това балсамче, надявам се да са променили и състава.




12. L'OREAL Professionel Curl Control - маска за коса  

От тази серия за къдрава коса съм имала също шампоан и спрей-серум, но честно казано не усетих никакво действие "Уау!". За сметка на това, моя приятелка беше много доволна. Явно имаме различни изисквания към къдравите си коси. Така че, ако на мен не ми допада даден продукт, това не значи, че и при вас ще е така.


Наистина се затруднявам да споделя мнение за тази маска. Нито влоши косата ми, нито я подобри. Със сигурност няма да я купя втори път.

13. Schauma intense repair - маска за коса

Купена е от Словакия, за това може би надписите по опаковката ще са ви неразбираеми. Това е маска с масло от ший и екстракт от кокос, които възстановяват и подхранват изтощения и накъсан косъм от корена до върха, като прави косата видимо по-мека и по-здрава. Заздравява я и я прави по-лесна за разресване.
Да, действието ѝ ми хареса. Не усещах косата си като метла, а мекичка и подхранена. Страхотен аромат на кокос, който обожавам...

.....но съставът е повече от отвратителен. Ако за вас той е без значение, я препоръчвам.



Това бяха моите празни кутийки, бутилчици, тубички и т.н... Повечето от тях са купувани в период, в който не се интересувах, какво пише с малки букви след надписа ingredients:.. Това, че в момента чета първо там е лично мой избор. Теориите за състава на козметиката са много и е възможно аз да греша. Така че, ако отхвърлям даден продукт само заради химичния му състав, не е нужно и вие да го отбягвате.
 Ако имате или сте имали някой от тези продукти и вашето мнение за тях е напълно различно или допълва моето, моля, чувствайте се свободни да го споделите в коментарите.

С уважение:
The huntress - Diana

Няма коментари:

Публикуване на коментар