hunting_for_beauty

Instagram

сряда, 29 януари 2014 г.

Огледалце, огледалце...

От незапомнени времена, в приказки и реалности огледалото е неизменна част от съществуването на хората. Пиша хората, а не жените, защото главният герой от една от най-известните "огледални" истории - Нарцис е мъж. Противоположният пол е не по-малко суетен (с някои изключения) и обича да съзерцава изражението си с интерес. Мен също не ме е подминала любовта към собствения ми образ (с някои изключения) Ха ха!

След това леко лирично отклонение пристъпвам към действителната история. Тя се развива в навечерието на Коледните празници - 24.12.2013г. Реших да си направя един "лукс" подарък :) 
Поръчах палитрата сенки на Urban Decay - Vice 2 (лимитирана серия) излязла миналата година. Реших да добавя още един продукт в "кошницата" на сайта beautybay.com и сега ще си говорим точно за него.

Винаги, абсолютно винаги нося огледалце в дамската си чанта. И не си мислете, че съм кифла (както ме нарече една колежка-майтапчийка ;) ). Просто винаги може да се случи, нещо да ти влезе в окото или пък да трябва да си махнеш храна от зъбите след приятен обяд. Може да звучи зле, но си е факт.

Моето досегашно другарче от дълго време ми служи вярно, но видът му вече е малко изтъркан и реших, че е настъпил часът за промяна. В beautybay имаха чудесен заместник и аз го грабнах, без много да го мисля.

Light Me Up Compact Battery Mirror

Лекo и компактно огледалце. С вградени в LED светлини!!! :) Идеално!

Какво го различава от досегашния ми другар?

Напълно осветено от едната страна, която е с 2x увеличение за по- детайлно виждане. Осветява лицето с целенасочено разположени светлини, елиминира сенките, и дава перфектното осветление за нанасяне на грим или каквото друго искате да правите по всяко време и на всяко място.

И още една страхотна функция е, че огледалото се сгъва и наобратно под какъвто ъгъл предпочитате. Така то стои изправено и съответно двете ръце да са свободни за по-голямо удобство.

Light Me Up Compact Battery Mirror изисква 1 х LRV08/A23 12V алкална батерия, която е включена в доставката.
От едната страна е мястото за батерията, а от другата е бутончето за включване и изключване
Избор от цветове :
Pure White
Jet Black

Взех си черно, защото се притеснявах, че бялото (сред останалите "буклуци" в чантата ми) ще бъде надраскано и обезобразено твърде бързо. За съжаление и по черното вече виждам някои нежелани елементи.

И... Единственото нещо, което не ми харесва в Light Me Up Compact Battery Mirror е начинът му на отваряне. Затваря се с две магнитчета в долната си част и за да може човек да се види в него, трябва да ги раздели едно от друго. Аз го правя с нокти!!!! Сами се сещате, че всеки път се притеснявам: "С маникюра ми е свършено!". Е, добре, де! До сега не ми се е случвало, но има време... Ползвам го едва от две седмици.

Като цяло съм страшно доволна от покупката си и това е причината да реша да я споделя и с вас! Всеки път, когато ми се налага да се поглеждам, го вадя от чантата си със самочувствие и финес! :)

Някой от вас позвал ли е нещо с лого Beautybay.com? Те произвеждат не само аксесоари, а и обичайни грим колекции. Все още е загадка за мен какво е качеството им...


Yours: Huntress

6 коментара:

  1. О, страхотно е, вече го искам!Даже не знаех, че има такива :))

    ОтговорИзтриване
  2. Нали!? Още не мога да му се нарадвам! :) Малко се изложих със снимките му, защото съм си забравила фотоапарата при приятели и нямам представа кога ще си го взема. Представях си публикацията с по-красиви фотоси, но нямах търпение да разкажа за това бижу.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм колежката-майтапчийка и държа да отбележа, че винаги имам огледало в дамската си чанта ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Ако нямаше... Щеше да си колежката - хейтърка ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладурско огледало :)
    Аз от БютиБей (като сайт) съм си поръчвала доста пъти, включително една от палитрите ми на УД е от тях :) Продукти на самата марка обаче не съм ползвала :)

    ОтговорИзтриване
  6. Явно се притесняваме да поръчваме, без да имаме каквито и да е отзиви, пък и не можем да огледаме реално продукта... А огледалото? Огледалото за пореден път тези дни ми помогна. Наложи се да си слагам сама какпки за очи. Гледах в едната половина, а другата осветяваше перфектно. На следващата поръчка се замисли ;)

    ОтговорИзтриване