hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 21 януари 2014 г.

INGLOT experience


Компанията Inglot е създадена преди повече от 25 години от Войтек Инглот, млад химик, който по онова време работи във фармацевтична компания . Неговата основна цел е да произвежда висококачествени продукти на справедливи и разумни цени , като се използват само най-добрите възможни съставки и суровини от най-реномираните доставчици. Войтек Инглот все още участва пряко в процеса на формулиране и дизайна на всички нови продукти Inglot . Всичко на Inglot се произвежда и в рамките на Европейския съюз, съобразено с неговите стандарти.

В кутията на Пинкс за ноември имаше талонче за 15% намаление в магазините на Инглот. Предколедно реших да се възползвам.



INGLOT freedom system Rainbow Eye Shadow 107 - 8,93лв*, 2,5гр
Това са сенки от вида "рефил". Тоест се прикрепват към палитра, която има магнитно дъно. Така the choice is yours и можеш по собствени предпочитания да си направиш уникална палитра. Аз все още не съм си набавила такова "чудо". Нямам достатъчно "пълнеж".

Идеята за Дъга в една много малка кутийчица ми хареса и реших да опитам естествените, кафяви тонове на номер 107 - мат.


Още при пробата в магазина усетих, че най-светлият нюанс почти  се слива с кожата ми, но се замислих, че под база би трябвало да се откроява. Е, да, но - не. Трябва да се загледам мнооооого внимателно, че да успея да го "видя". Истински НЮД. :) На мен този факт не ми допада особено, но на тези от вас, които обичат да слагат грим "без грим", вероятно би се харесал. Ядосва ме и това, че дори потъмнява малко вътрешния ъгъл на окото ми, вместо да го изсветлява. Тоест винаги трябва да добавям и друг цвят, което обезмисля минималистичната ми идея да нося само това малко квадратче в дамската си чанта.


Често дори сменям вида четка, с който го нанасям, защото си мисля, че проблемът може да се крие там, но резултатът е един и същ. Изглежда ми непигментиран или просто твърде слят с кожата ми.

Останалите цветове се виждат по-добре, имайки предвид, че все пак са и по-тъмни.
Също така се разпрашват и повече от колкото най-светлия. От това съдя, че остава повече количество по четката, а "белият" е малко като "камък"...


За съжаление издръжливостта на сенките не ми допадна. От сутринта до обяд, вече почти всичко е избледняло и се забелязва само най-тъмният нюанс от "дъгата". Принципно често страдам от този проблем, но пък другите ми сенки от Инглот се държат в пъти по-прилично...




INGLOT AMC Pure pigment eye shadow N13 -19,98лв*, 2гр

Явно онзи ден съм била в по-семпло настроение, защото се оказва, че и следващият ми избор е в естествен цвят. Заложих на така наречения пигмент - тъмно, хладно кафяво със сатенен, златен финиш.
Когато го нанесох за първи път с познатите движения (както се нанасят сенки) след два - три часа остана само златният блясък, а основният цвят избледня. 

Пробвах да го нанеса и с база, и без база, и върху сенки, и чист... Все един и същи резултат след нетактично кратко време... :(
Изгледах и прочетох известно количество материали по темата и осъзнах, че грешката е в мен (както си и мислех). Накрая му намерих цаката. :) Трябва да се поставя с потупващи движения и да се притиска към клепача сякаш го залепваш. А аз си мажех и размазвах сякаш боядисвам с блажна боя ;)  


По-нататък ще го пробвам да го използвам и като цвят за лак. Надявам се да е сполучливо и да ви покажа красиви снимки на маникюрче.

INGLOT Under Eye Concealer N91 - 16,58лв*, 10мл

Без парфюми, богата формула с пепел от дървесна кора, органични силикони, кварц, слюда, витамин E и B3. Овлажнява кожата около очите, като същевременно намалява кръговете под очите и подпухналостта. Перфектен за покриване на тъмни кръгове. С успокояващо действие, подхранване на чувствителната кожа в зоната около очите.


Коректорът е с лека текстура, която в същото време предлага добро покритие.

Имах избор от 10 нюанса. Спрях се на най-светлия.

Засъхва за толкова време, колкото на мен ми е нужно. Не е много бързо, така че да не мога да го разнеса равномерно, но и когато приключа работа с него, вече е попил и няма риск да го размажа със случаен допир.
 
Не навлиза в малките бръчици около очите, така че да ги прави да изглеждат още по-големи... Е, разбира се в края на деня, след 100 часа висене пред компютъра не е така свеж, но това е напълно нормално и разбираемо.


Овлажняване... Не бих го нарекла точно така, но поне не чувствам изсушаване.

Течна консистенция с достатъчно покритие...

Ползвам го и за прикриване на някои недостатъци и по цялото лице, не само под очите. Добре се справя. 
  
Има приятен аромат въпреки заявката, че в състава си няма парфюми.  След нанасяне вече не се усеща.

Инструмент (клещи) за махане на кожички 1S  -  16,57лв*

Дръжка: 100mm     Острие: 7мм
Материал: неръждаема стомана


Взех го в последния момент, точно преди да платя. Отдавна исках да пробвам, как ще се справя с подобен вид инструмент. Честно казано резултатът е както с ножичка. Дори не мога да потвърдя, че е и по-удобен за работа. Изморява ме това, че е нужна сила, за да се получи добро отрязване. В противен случай може да си отскубнеш кожичката вместо да я отрежеш... От друга страна достига до места, до които с ножичка лично аз не мога. Тепърва ще се уча и на техника за работа с него... Може би след време ще му свикна.


 * Посочените цени включват 15 процентното намаление. Тоест, реално добавете 15 процента, за да видите истинската цена

Имате ли някой от тези продукти на Инглот? Какво е мнението ви за тях?

Няма коментари:

Публикуване на коментар