hunting_for_beauty

Instagram

събота, 18 януари 2014 г.

Botanicus - Масло от ший (карите)





За карите бях чувала отдавна. Има вече 10 години, от както си купих първия продукт съдържащ в състава си карите. Няма да го забравя... :) Беше серум за коса, който се нанасяше след измиване. Последва шампоан, кремче за ръце и неусетно се влюбих в аромата на ший. Естествено, той е бил изкуствено създаден, но няма значение. И така до преди около 2 месеца, когато го грабнах във вид на чисто масло.

Първоначално, беше замислено да служи като детска козметика, но мама не се стърпя и си го поприсвои.
Тъй като зимата всички страдаме от изсушаване на устните, а аз не искам да слагам разни химични съединения върху дъщеря ми, която най-вероятно и бързо ще ги изяде,  най-добрата идея беше за едно чисто масло.

"Маслото от карите се добива от плодовете на тропическо дърво, което вирее единствено на Черния континент. Целият процес по извличане на маслото е изцяло ръчен и се извършва от африканските жени. Затова в крайния продукт няма никакви химически примеси." 

Какво по-добро от така обичаното ми карите?... 
То омекотява устните и прави кожата гладка и копринена.

"За разлика от някои други масла, като бадемовото и кокосовото например, попива напълно в кожата и не оставя мазен филм. Каритето има и нисък слънцезащитен фактор, напълно достатъчен за зимния сезон."

Дъщеря ми, като една бъдеща кокетка обожава да й го нанасям върху устните, а аз съм спокойна, че те са защитени от напукване, често до кръв (както се е случвало).

"Търсено заради неговите възстановителни, противоизсушаващи и защитни свойства, маслото от ший е естествено богато на витамини A, D, E и F. То подхранва и хидратира интензивно най - горните слоеве на епидермиса, предотвратява изсушаването на кожата, благоприятства подновяването на клетките, прави кожата гъвкава и мека, защитава я от вредни външни влияния. Чист естествен восък за изглаждане и омекотяване на кожата. Може да се използва като базово масло."

Изразходва се икономично и цената му си заслужава.
Аз също прибягвам до него и то дори замести балсама в чантата ми. Където и да се намирам, отварям малката кутийка и давам блаженство на кожата си, а тя ми се отблагодарява с прекрасно усещане и неустоим, здрав вид.

Преди време областта около носа ми се зачерви и започна да се бели заради ужасната хрема, която ме повали. Намазах се с маслото и до 24 часа нямаше и спомен от ужасното чувство на парене и дразнене. Беше ме страх, че мога да запуша порите си, но нищо подобно не се случи. 

Купих малката кутийка от магазин на чешката фирма Botanicus.  35гр продукт са с цена 18,90лв.

Вътре маслото е обвито от бяла хартия, която предполагам предпазва от окисление или нещо подобно и подпомага неразтичането му. Все още нямам представа, каква консистенция има на много високи, летни температури, но зимата е в нормално твърдо състояние. Не представлява никаква трудност загребването му с пръст. При допира му с кожата усещам, че става по-податливо и лесно се отделя от общата маса.


Можете да вземете без проблем колкото количество искате...


Бяло е на цвят, без мириз. Нанесено върху кожата оставя лек филм, но не мазен или лепкав, а приятно гладък. Бих го сравнила с козметичен продукт пълен със силикони, но напълно безвреден. Супер,а?

Единственото ми недоволство идва от самата кутийка. Трудно се отваря. Получава се вакуум между капачето и другата част, и често рискувам да си счупя някой нокът. Щеше да е много по-лесно, ако беше с винт или нещо подобно.


Но това е единствената ми забележка. Продукт с универсално, вълшебно действие, безвреден, без ужасни миризми, подходящ за малки и големи... Какво повече да искам?


Вие ползвали ли сте ший в чист вид? 

Имате ли любими продукти на Botanicus? 
Аз харесвам тази компания и притежавам още някои нейни неща. 
Ако ви е любопитно, може да кликнете ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар