hunting_for_beauty

Instagram

петък, 10 октомври 2014 г.

Natura Siberica - заключението

Най-накрая тъмните буквички се появяват по въображаемия лист. Ето че започнах и второто изречение на един доста искан пост.
В началото на блогърската си "кариера" с огромна радост споделих за появата на козметика, която тогава беше или въобще не беше слабо позната у нас. Поява, но само в моята пазарска кошница. Бях напълно сигурна, че думите, които написах тогава ще останат в забвение и щяха да бъдат никому интересни. И все пак трябваше да излея радостта си, че вече реално се докосвам до Natura Siberica!
Но ето че този пост се увенча с огромна слава и много въпроси. Някой, някъде се заинтересува, после друг, трети... Обещавах, че ще направя ревю на продуктите, които притежавам, но някак вниманието ми беше насочено към по-новите и по-новите ми придобивки.
И така, докато в една късна вечер не ме осени музата, чукна ме по рамото, прошепна тихо в ухото ми и ръцете сами започнаха да танцуват по клавишите...


Най-известният продукт на марката за мен са шампоаните, а белият - неутрален е легенда. Много от рускоговорящите блогърки, които следя, говореха с невероятни суперлативи за тези измиващи средства. Така че, когато възможността се появи, първо се залетях да избирам именно тях. 
Натуралният шампоан е безцветен, с много лек, билков мирис, идеален за хора с чувствителна кожа на главата. Обезпечава естествения блясък на косата. Нормално се изразходва и разпенва (аз нямам много дълга коса, но е гъста). Както след всеки друг шампоан при мен се налага използването и на балсам. След измиване си имам и обем и не усещам, косата ми да се омазнява по-бързо в корените. Чувствам я чиста и мека. Силно препоръчвам за нежно и безвредно къпане!
99% от формулата му е с натурални съставки, а активните са женско биле и биденс (вид тревичка, която ми наподобява прекрасно жълто цветенце) Още едно прекрасно ревю на този шампоан има в блога на Галя - Mymakeup2013 - ТУК


Другият шампоан, който избрах беше от серията за суха коса - обем и увлажнение. Пише, че формулата му е 100% натурална, активаторите са Сибирски кедров стланик и дива даурска роза. Абсолютно доволна! Мисля, че дори минава по рейтинг натуралния шампоан. Усещам косата си жизнена, плътна, мека, скалпът ми е спокоен и доволен. Има леко зеленикав цвят, отново присъства тревният аромат, усещам и много лека нотка на мента.

И двата шампоана са с обем 400мл. Не съдържат SLS, SLES, парабени и вещества, които могат да раздразнят кожата на главата и да разрушат естествената защитна бариера. Имат сертификат за органична козметика. Поли от www.polinasofia.com също "говори" за шампоаните ЕТО ТУК

Тъй като по правило използвам повече количество шампоан, направих пропорцията 2 към 1. Тоест взех си само един балсам - за изтощена и слаба (суха, повехнала) коса - Защита и Енергия. Ароматът му е отново тревист, с примес на крем за лице например. Консистенцията му е малко по-плътна, както може да се види на снимките, а количеството отново е 400 мл.



Активни съставки - розова родиола и лимонена трева, съдържа и антиоксиданти витамини Е и С. Балсамът няма специално издаден сертификат, но в моите очи този факт не го прави по-лош. Съставът му е отново добър, действа прекрасно на косата ми, съживява я, има и блясък. Със сигурност не очаквайте много дълбоко подхранване. Тук целта не е такава. Чувствам се прекрасно в компанията на тези трима приятелчета! :)


Що се касае до детските шампоанче и балсамче имам леки забележки... Да, шампоана измива добре, прави косичката на дъщеря ми пухкава и не й причинява никакъв дискомфорт. Но балсамът не е достатъчно "силен" и косата й в краищата продължава да се заплита, а ако прекаля с недоизмиването се е случвало да смачква обема...


Продължавам с увлажняваща пяна за махане на очен грим (150мл), подходяща за чувствителна кожа. Не съдържа SLS, парабени, синтетични аромати и оцветители, био сертифицирана. Подходяща за ежедневна употреба. На флакона пише: Начин на употреба: Нанесете неголямо количество върху памучен тампон, махнете грима от очите и измийте с вода. Но аз я ползвам по друг начин и никога така... Махам грима с двуфазен дегримьор или обикновено мляко, след което измивам остатъците с пяната. Всички други измиващи средства, които имам са неподходящи за употреба въху околоочната зона. По този начин перфектно съм махнала и най-упоритите остатъци от спирала или молив, забили се между миглите ми например. Какво е действието на пяната, когато се използва по начина описан върху опаковката, може да разберете като прочетете ревюто на Sensus veris 
Притежава неутрален, свеж аромат, без никакъв химически привкус.



Действието й е наистина нежно и дори през лятото, тъй като измивам с нея цялото си лице ми беше недостатъчна. Имах нужда от по-изсушаващ продукт. Но извън жегите е идеална за почистване. Не опъва кожата и може да си я нанасяте където си поискате без никакви притеснения. 

Живи витамини за коса и тяло - 125мл (забравила съм ги, когато правих общата снимка) Няма да ви занимавам с това какви чудеса пише на опаковката им, но е факт, че осигуряват незабавна хидратация. Най-много ги ползвам върху косата на дъщеря ми. Моментално разплитат краищата й, правят е мекичка и на всичкото отгоре я даряват с нежен аромат.


В полутечната консистенция има блестящи и червени частички , които на кожата и косата не се забелязват, но най-вероятно придават някакво сияние. Аз също от време на време ги пръскам върху лицето си след цялостно почистване. Смятам, че ми се отразяват добре (като розовата вода). Когато приключа това флаконче, най-вероятно ще се ориентирам към гел от алое вера. Тук (в Бг) все още никъде не съм срещала тези витаминки...

От експонатите на снимката най-горе остана да ви разкажа за три вида кремчета.
За тяло:
Густое сибирское белое масло - антицелулитно, антиейдж (бестселър на рускоезичния Youtube). Създадено на базата на чист пчелен восък и естествени масла от осем сибирски растения. Помещава се в тубичка с обем 200 мл. За първи път го използвах, когато отидох на море това лято. Представях си нещо наистина гъсто и много зимно (Сибир ми навява точно това)... :) Останах изненадана. Така нареченото масло се нанася много лесно и бързо попива в кожата. Оставя я гладка и добре подхранена. Що се отнася до антицелулитния ефект, честно казано не съм си поставила за цел да го наблюдавам. Не че нямам нужда :) По-скоро нямам вяра на подобни афиши... Хайде, от сега нататък ще се постарая да се загледам малко повечко и когато го изразходя ще рефрешна страничката с резултатите от проведените тестове. Ароматът му е отново тревист (намирам мини, мини нотка на мъжки парфюм) и в първия половин час да кажем се усеща по кожата. Съдържа сертифицирани органически компоненти.
Детски крем за ежедневно използване с екстракти от лайка и невен - количество 75 мл. Той също беше започнат на морския бряг. Принципно избягвам да мажа детето с 1000 козметики и въпреки малкия си грамаж, всъщност ще ми свърши работа за дълго време.Като цяло мнението ми за него е положително. Лесно се разнася - важно за малки, движещи се деца ;) Не оставя никакъв аромат по кожата, но помирисан от тубичката ми напомня за нашия крем Здраве, но с много по-добър състав, опаковка и консистенция. Ако имате нужда от кремче за тялото на вашето дете го препоръчвам.


Зимен крем за ръце - Защита и подхранване. Тук съвсем ясно е подчертано, че кремът е предназначен за студените месеци, но моята суха кожа се чувстваше прекрасно в компанията му през лятото. При разнасянето му усещам хидратираща бомба, а чувството "мазно" изчезва почти моментално. Ароматът е приветлив, свеж и ненатрапчив. Активни съставки: масла от розова родиола, даурска шипка, екстракт от сибирски бял мъх, D-пантенол (Северная морошка, кедровое молочко, масло сибирского льна, алтайский мед). Определено ми хареса, но в никакъв случай не бих могла да разчитам на него да предпази кожата ми през януари например. Не оставя филм, а попива. Това не ме устройва във виелиците... Но през останалото време съм за него с две ръце :)


За да бъде пълно ревюто, за да е на всички продукти, които съм използвала от Natura Siberica е нужно да спомена и детската паста за зъби. Веднъж се обърках и без да искам я пробвах. Усетих прекрасен, свеж, ягодов вкус! С огромно удоволствие беше използвана и от дъщеря ми. Пастата съдържа органичен екстракт от малина, който има антисептично и дезинфектиращо действие. Екстракт от органичен морски зърнастец, който защитава и укрепва венците. Ксилитол, който помага за предотвратяване на кариес. (33,5% органични съставки и 99,32% натурални съставки)
С изненада установих, че вече я има и в България и след като приключим с Weleda със сигурност ще я закупя.

Маска за коса от серията - Сауна и спа за укрепване и растеж. Създадена е на базата на органично масло от репей, магнолия, арктически пелин и лайка. Прави косата плътна, с блясък, гладка и еластична.


И така, пухчета мои... Приключих!
Сигурно ви се доспа от дължината на този пост, но ми се искаше да вкарам всички продукти на едно място.

Обобщение: Доволна съм от изделията на руската фирма Natura Siberica. С огромна изненада вече ги виждам в няколко интернет магазина (balevbiomarket, explorecosmetics.blogspot, olx). Сигурна съм, че това е, защото хората работещи в тях четат бюти блогове :) Когато аз исках да си купя нещичко на бранда, това в България беше невъзможно. За една година пазарът ни се обогати с още един качествен бранд. Похвално! Естествено цените тук и в Русия са доста различни, но това е логично в крайна сметка. Високи са, но не и невъзможни... Ако пък имате път към Украйна или Русия задължително се огледайте и вземете!

Поздрави!

И този път на лов за нова, интересна козметика беше:
Diana

10 коментара:

  1. Благодаря за труда да опишеш всички продукти. Не съм пробвала още нищо на марката, но от поста ти май всичко ме изкушава. Спират ме само цените, но да кажем ако реша да си купя само едно нещо, кое би ми препоръчала като must have? Мерси.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря! До колкото ми е известно от продуктите за коса на Natura Siberica всички са доволни.... Must have е силна "дума", но смятам, че можеш да пробваш именно нещо такова. А и са налични в България, разбира се... Само ме е яд, че там от където идват струват по 7 - 8 лв, а тук са по 20лв.... :( И все пак остава надеждата, че ще внасят все повече Бг фирми и заради конкуренцията цените ще паднат
      Поздрави и да споделиш, ако се решиш на покупка!

      Изтриване
  2. Natura Siberica вече се предлагат и в Балев. Цените отново са от порядъка на 19-20 лв. за шампоан, но поне човек може да се разходи и на място да придобие някаква представа за количество, аромат, опаковка... не, че това е най-важното.
    Сертифицираната козметика за лице, която са вкарали е в диапазона 30-50 лв. за кремовете, около 15 за тониците за лице. Имаше заредени интересни продукти от детската серия и някои маски залице, които ме изкушиха.

    Иначе и аз съм доволна от всичко опитано до момента, но в момента например шампоанът ми на НС съм го зарязала в банята за сметка на един Alverde, който е четири пъти по-евтин и страшно приятен.

    Кремовете за ръце обаче и на ен са ми много любопитни и ще си купя някой за проба.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз с изненада докато пишех поста забелязах, че Балев са си обогатили асортимента с Натура Сиберика :) Ако ги има и в реалния им магазин, наистина е добре. Така няма да купуваш на сляпо, а поне можеш да видиш, подушиш и т.н. А ако имат и тестери... Е, хеееее! :D Аз почти си начесах крастата, както се казва. Доста нерви ми отне придобиването на тези продукти, но си заслужаваше. Вече мога да спя! Ха ха! Но с интерес ще следя за коментарите ти по тяхната продукция (нещо ново и добро)...

      Изтриване
    2. Има ги и в реалния, аз от там си взех масло за тяло серия sauna & spa много ми харесва.

      Изтриване
  3. Благодаря ти за ревюто, много ми допадна описанието на продуктите и ще се разгледам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ти благодаря за хубавите думи! Надявам се да останеш доволна, ако се решиш да вземеш нещо.
      Поздрави! :)

      Изтриване
  4. А ти как се сдоби с техните продукти, аз много искам да пробвам тези Vivid Vitamins, но наистина за БГ никъде не се предлагат, дали можеш да окажеш съдействие по въпроса?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох... Беше изключително сложно :) Имам познат руснак, който живее тук. Платих си онлайн да ги доставят на адреса на родителите му в Русия и след това мъжът ми и брат му се срещнаха в Сърбия... :) Голям зор беше и вече май никой няма да ми се навие да помага ;)

      Изтриване
    2. http://www.explorecosmetics.com/productbg/1069
      Магазин с много руска козметика... Но не съм пазарувала лично от там

      Изтриване