hunting_for_beauty

Instagram

събота, 22 март 2014 г.

AVIA шампоан с хума

Привет, ladies! От доста време съм възхитена от едно шампоанче и ето, че моментът да ви разкажа за него най-накрая дойде. Сигурна съм, че вече сте чели и чували за него. Но тъй като обичам да събирам информация за продукти не само от един блогър, а от няколко мисля, че няма да ми се сърдите, ако и аз изкажа възхищението си от:





Започвам с описание по "стандартните" критерии - важни и не чак толкова.

ОПАКОВКА: Приятна, малка, прозрачна, пластмасова бутилчица; капачка с винт; лека и удобна за път (няма опасност да се разлее, не тежи)

АРОМАТ: Признавам си, че първите пъти от използването му нищо не усетих, но в последствие забелязах, че лекият, свеж мирис на момина сълза (или нещо подобно) идва именно от шампоана ми. Влюбих се в него.

КОНСИСТЕНЦИЯ: Бляк! :) Не искам да ви казвам на какво ми наподобява, но все пак ще се опитам да го опиша по-културно - на хрема! ;) Гъста и желирана... Като се прибави и цветът, който е като боза... Всеки път при нанасяне се опитвам да не гледам в ръцете си. Пробвах и направо върху главата си, но и това не е вариант, защото нямам представа какво количество съм изсипала. 


СЪСТАВ: Humus, Sodium Chlorid, Bronopol, Cocoamidpropyl Betaine, Aromat

Купих шампоана в момент, в който реално нямах нужда, но на първо четене съставът ми се стори много приятен. Нямаше ги сулфатите или пък парабените... Цената от около 3-4 лв ми се стори приемлива и реших да го пробвам. Но нека сега заедно да го обсъдим по-задълбочено.

Humus (40%) - вид белезникава "мазна" глина, широко употребявана от векове като козметично и хигиенично средство в народната медицина. Дългите и лъскави коси в миналото, се дължали главно на редовното миене с хума. Тя е успокояващо средство и за лечение на пърхот, себорея и различни възпаления по кожата. 


Sodium Chlorid (Натриев хлорид) - Натриевият хлорид всъщност е сол. :) Тук предполагам е използвана като консервант.


Bronopol - органично съединение, което се използва като антимикробно. Има висока активност срещу бактерии. Популярен е като консервант. НО! има известна степен на токсичност :/ На практика аз не се безпокоя толкова от това, тъй като шампоанът стои върху мен около минута. Бих го избягвала тотално, ако се намира в крем например.

Cocoamidpropyl Betaine - използва се като повърхностно активно вещество. Получава се от кокосово масло и по последни данни е безвреден.

Aromat - За парфюмите обикновено в био статиите предупреждават, че е възможно да има всякакви вредни и безвредни вещества прикрити под тази една, единствена думичка. Но нека не издребняваме чак толкова...

Думи на производителя: предназначен е за всеки тип коса. Влияе добре върху скалп страдащ от пърхот и косопад. Удължава срока на сухота (при мазен скалп). Прави косата мека, еластична и й придава обем.


Мое мнение:  Мисля, че още от самото начало се разбра, че ще хваля. Косата ми е предимно дехидратирана, на моменти суха и безжизнена. Принципно от първото измиване мога да кажа дали един шампоан ми допада или не. В случая изчаках и почти го изхабих (остана ми за едно-две измивания) преди да напиша окончателното си мнение. Не бях сигурна дали няма да се появят някакви допълнителни, отрицателни (д)ефекти и да се получи така, че съм ви излъгала. (На снимките шампоанът е почти пълен, но те са правени преди месеци.) За това сега с чиста душа мога да кажа, че съм страшно доволна.
Когато го купих (без причина) изисквах от него предимно добро измиване и чувство на обем. Докато съм още в банята винаги хващам мократа си коса на опашка и "наблюдавам" дали косъмът се усеща някак по-тлъст и после продължавам с балсам или каквото и да е друго. Авиа се справи блестящо с тази задача.
Спрямо степента на измиване... Признавам си не съм я пробвала след маска с масла, което е истинският критерии за мен, но се справя чудесно при нормални обстоятелства. От 2 години съм си изградила навика да повтарям миенето с шампоан 2 пъти, за да съм сигурна, че косата ми е напълно чиста и с този не правех изключения. Разбира се при втория път пяната е доста по обилна.
След шампоана идва ред на балсама или маската... След като използвам Авиа винаги съм доволна от резултата и когато косата ми вече е вече суха. Това е истинският критерий в крайна сметка. Усещам я по-"жива", по-тлъста, по-малко хвърчаща, с по-малко сухи краища, с повече блясък... Абе, супер! За това сега, преди ревюто реших да я "мина" само с шампоана и да не слагам никакъв друг продукт. Е, трябва си балсамче. :) Косата ми беше дооооста обемна, но хвърчаща и твърда. Така че... Вече ще спазвам конституцията, където в алинея 3, точка осем пише: Никога не мийте косата си без балсам!

Пърхот! Пърхот? Да! :( И аз попаднах в лапите на този престъпник. Смятам, че сама съм си виновна. Пресуших си скалпа. По съветите на всички Beauty Bloggers спрях да нанасям балсамче в корените, както и всякакъв тип маски и в един момент усетих, че кожата на главата ми се "разлюспва", ако я разчеша с нокти. Понякога подобни сегменти се появяват и по лицето ми след неговото измиване и преди каквито и да било други продукти. Забелязах, че ако измиващият продукт съдържа SLS или SLES, тогава изсушаването е още повече.
Често сменям шампоаните си според степента на замърсяване на косата ми и от това какво точно ми липсва. Например си имам шампоан за омекотяване, друг за енергичност и т.н. Но реших последните пъти да се къпя само с AVIA, беше удобен случай да видя дали отговаря на обещанието за премахване на този досадник (пърхота). Още след първото измиване усетих успокоение, а след второто - облекчение. Т.е РАБОТИ!
Излиза, че всичко, което фирмата призводител е заявила на опаковката важи с пълна сила.
За експеримент го препоръчах на приятелка с боядисана коса, тъй като съм забелязала, че това е от голямо значение върху въздействието на даден продукт. Тя също даде положителни отзиви.
Така че с чиста съвест ви съветвам да пробвате, ако все още не сте... А, ако вече имате наблюдения ще се радвам да дадете отзиви в коментарите. Единствено така сме полезни един на друг (една на друга).

За вас ловува:
Диана

Може да се свържете с мен и във facebook, като кликнете тук: Hunting for beauty

2 коментара:

  1. Бронопола отделя канцероген... Няма значение колко стои на главата, ако се употребява редовно. Повечето вредни вещества имат свойството да се натрупват в кожата и косъма, като по този начин им нарушават процесите, не се ли сещате, или май всичко трябва да прочетете отнякъде? ... Това косвено влияе върху състоянието на косата, а няма как да и влияе положително. Колкото повече се натрупват в-вата, започват да подтискат здравия вид на косъма и се появяват проблеми като пресушаване, или пък прекалено омазняване, чупливост на косъма (най-често), пърхот, липса на блясък, необичайна твърдост на косата. Сещате ли се? И после кукумявката (пардон, коконата), ще си купи серуми за блясък за по 200 лв, пълни със същите лайна, и ще разправя наляво и надясно колко са и помогнали (а това ще бъде по-скоро някакво илюзорно преувеличение, плод на отчаянието и), а те още толкова ще и повредят косата, но тя за нищо на света няма да го признае. Ще отиде при фризьора и направо с машинката, то нали е модерно сега, и на косичката първи номер ще пльосне един формалдехид и така целия кръг ще се повтаря във времето вовеки веков, амин. Задавали ли сте си въпроса какво правят всички тези хиляди жени с изтощени коси, висещи във фризьорските салони? Да видиш жена с жива и естествено красива коса май вече е рядкост. Всички до една мият косите си с лайна. Всички до една боядисват косите си пак с лайна. Всички до една се мъчат да оправят проблемите на косата си пак с лайна. Скъпи лайна, лайна, лайна. И накая косата заприличва на лайна. Продължавайте и за миг не си помисляйте да прекратите този свещен цикъл.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Точно за това въпросната съставка е написана в червено. И никъде никой не казва да се ползва редовно. За да се натрупа в организма е нужно точно това. А и все пак клетките ни се възобновяват. "Сещате ли се? " Относно четенето, разбира се, че всички се информираме по този начин. Не виждам нищо лошо да споделя за продукт, който ми е помогнал, като изрично спомена, че не е напълно безвреден. И хапчетата в крайна сметка са с двойно действие, но ги приемаме, когато имаме нужда. А и на всичкото отгоре са доста по-скъпи. Грозно се изразявате за жените, които си купуват козметични продукти, за да поддържат косата си. Не съм съгласна, че всички от тях са вредни и водят до описаните последствия. Но всеки си има глава на раменете и избира в какво да вярва. Вие с какво си миете косата? Може би ще ни кажете за нещо вълшебно и безвредно?

      Изтриване