hunting_for_beauty

Instagram

събота, 3 октомври 2015 г.

BareMinerals - REVIEW and giveaway - closed

Привет, мили дами!

Преди 3-4години започнах да се интересувам малко по малко за вредата от козметиката, която ползвам и доста отчетливо фирмата Bare Minerals беше с добро споменавана в морето от статии, блогове, влогове... Тогава бях доста боса в международното интернет пазаруване, а в България мисля, че и до ден днешен марката е неоткриваема. Така ми остана като една несбъдната мечта да изпробвам нещичко на небезизвестния бранд. Някъде по пътищата, които пресичах, разбрах, че Bare Minerals всъщност не е био и като лисицата, чието грозде е кисело се навивах, че не ми и трябва да пробвам такива НЕ био продукти. Но, когато няколко пъти сирЕната на един от международните сайтове (които вече използвам без проблем) иззвъня, че има намаление на въпросните продукти, душата ми се сви, сърцето затуптя бързо и Духът на миналите желания ме накара да се хвърля през глава...

Следва да ви разкажа за всичко, което притежавам на Bare Minerals и заедно да разберем дали си струва...  Внимание, предстои дълъг пост, но смятам, че си заслужава да го прочетете до край.  ;) Защо ли? Ами, четете ;)


Всички продукти съм закупила с лични средства, сайта Strawberrynet.com (не искам да му правя реклама, но фактите са си факти). Марката се предлага и във feelunique.com, lookfantastic.com, beautybay.com и много други. Изборът е голям. Стига да го пожелаете.

И така... Започвам с хитовия в последно време

bareSkin Pure Brightening Serum Foundation  


Какво заявява производителят? 

  • Изсветляващ, защитен, коригиращ цвета на кожата серум фондьотен
  • С ултра лека течна текстура смесваща се безпроблемно с нашия тен
  • Осигурява регулируемо покритие и защита със SPF 20 

 
  • Създава естествен, сияен, безупречен и младежки тен
  • Перфектен за всички типове кожа
  • Без масла, силикони, парабени и аромати

  Цената на която го купих - 50.00лв за 30ml


С отварянето на кутията те посреща този усмихващ надпис.
Цветовата гама на тези ФДТ е изключително голяма ( поставям плюс за това) и след гледане на значителен брой ревюта се сдобих с # 04 Bare Ivory. Ужасно много се притеснявах дали ще ми пасне, но за щастие уцелих в десетката. Той направо се сля със зимната ми, Снежан-еста кожа :)


Но! За съжаление този тонален крем много подчертава сухите участъци, дори и такива, които не съм си и представяла, че  имам. Това, че е е без масла определено на мен не ми е в плюс. Не съм съгласна, че става са всички типове кожи. По-скоро е за нормална и комбинирана, защото пък придава един сияен ефект, който май няма да се хареса на дами с по-мазна кожа. Текстурата му е ефирна, а само с 2 капки осигурява леко покритие; 3-4 - средно; 5-6 - плътно. За мен 2-3 капки са достатъчни, а ако имам по-видими несъвършенства ги покривам с предназначен за целта продукт. Когато покритието е плътно, не стои така естествено и незабележимо. В мрежата има безкрайно много положителни мнения, но аз няма да се причисля към тях и определено съжалявам, че го купих. Не казвам, че е лош, просто не става за моята предимно суха кожа...


"bareMinerals Perfecting Face Brush"  (DUPE) 

Какво заявява производителят? 

  • Четка за лице СПЕЦИАЛНО създадена за нанасяне на bareSkin Pure Brightening Serum Foundation
  • С дизайн с уникален резервоар за течен грим
  • Осигурява безупречно нанасяне на фон дьо тен директно от шишенцето с четката
Е, 26 евра ми се сториха твърде много за четка, която е подходяща само за този продукт и реших да си взема китайския й вариант. Ок. Допаднахме си и смятам, че беше добра инвестиция.
Имам и копие на гъбката Beauty Blender (вижте го ТУК) и установих, че с него подчертаването на сухите участъци е сведено до минимум, така че редувам двата аксесоара...





BareMinerals Mineral Veil

Какво заявява производителят? 

  • Прозрачна, лека пудра която се слива с кожата
  • Минимизира порите, линиите и малките несъвършенства
  • Придава полупрозрачен завършек без напластяване
  • Абсорбира излишните мазнини през деня
  • Осигурява естествен, мек вид без лъщене

  Цената на която я купих - 40.50лв за 9g



Тази пудра си заслужава всяка една стотинка! Рядко имам нужда от матиране, но когато го правя не искам допълнителен цвят, който може да развали работата ми над "платното". Този минерален, прозрачен воал е идеалното решение за Т-зоната и областта под очите (за задържане на коректора). Има много по-мек и лек завършек в сравнение с останалите подобни продукти, които съм пробвала. Идеална е за под червило (задържа го мноооого повече), както и за наслояване на спирала (Какво има предвид? - отговорът се крие ТУК) В основата й стои царевично нишесте, което на мен ми звучи много добре и безопасно :) Пълния състав и повече подробности за нея ще откриете ТУК.


Bare Escentuals

Hydrate and Brighten Четка 

Какво заявява производителят?  

  • Плътна четка с антибактериални свойства
  • Прикрива фините несъвършенства чрез формулата си с капсулована вода 
(Ох, това не мога да преведа...  Дайте по-добро предложение за: Prevents breakdown of women's subtle, water-encapsulated Hydrating Mineral Veil formula)
  • С широка глава 
  • Придава идеален завършек за гладък, свеж тен

  Цената на която я купих -14.50лв

Купих тази четка специално за пудрата и до ден днешен я ползвам само и единствено за нея. Много доволна съм от резултата. Синтетична е и косъмчетатата й са изключително мекички. Прикривам моментално порички и фини бръчици. Един минус давам на това, че за мен "главата" й не е много обемна. Но не се оплаквам. И така ме удовлетворява перфектно. Нямам представа, как точно хидратира и изсветлява, но при мен действа.

За още снимки снимки ТУК!


BareMinerals Prime Time
Изсветляваща Перлена Основа за Очи 

Какво заявява производителят?  

  • Сатенена основа за оптимизиране на интензивността и трайността на сенките
  • Дава прозрачно, перлено сияние
  • Съдържа 100% истински БеърМинералс и хидратиращи витамини
  • Регулира образуването на прекомерно омазняване и предпазва от лъщящ вид, гънки и избледняване на цвета 

  • Гарантира жизнен и траен цвят   
  • С удобен апликатор за гладко нанасяне
  • Достатъчно нежен за чувствителни очи, включително и за хора с лещи
  • Може да се носи самостоятелно за блестящ ефект
  • Без парабени, масла и аромати

Цената на която я купих - 18.00лв


Съгласна съм с абсолютно всичките й изброени плюсове и смятам, че по много точки дори бие всеизвестния праймър на Urban Decay. Единственото, което ми е недостатъчно е, че не тонира клепача, а само го озарява. Но тя е предназначена именно за това и не мога да й се сърдя. Бих пробвала и другите видове бази на марката.



 Плюс е и това, че не е нужно да се изчаква преди да се нанесат сенките. Оставя кадифено усещане, което с нито една друга база не съм имала.



READY EYESHADOW 2.0
The Hidden Agenda (# Stealth, # Undercover) 


Какво заявява производителят?  

  • Притежават изключително нежна, кремообразна текстура
  • Осигуряват лесно нанасяне и безпроблемно смесване
  • Съчетани са два разнообразни, взаимно допълващи се дълготрайни цвята за очи
  • Формулирани със SeaNutritive Mineral TM Комплекс (каквото и да значи това)

  • Смесени с мощни антиоксиданти, студено пресовано масло от пореч, кофеин и краставица
  • Осигуряват анти-ейдж грижи, като свеждат до минимум вида на подпухналостта
  • Създават по-мека, по-гладка и подмладена зоната около очите

Цената на която ги купих - 34.00лв за 3g/0.1oz

Отново Bare Minerals посреща потребителите си мило: HELLO
Няма какво да добавя! Абсолютно доволна! Бих си взела и други видове, ако попадна на някакво намаление. Много често ги използвам. Стават както за всекидневието, така и за по-хард макияж.


Мажат се като масло, имат лек сатенен завършек. Дори и апликаторчето ми е от полза. Много е мекичко и изненадващо удобно. С негова помощ плътността на сенките е още по-голяма.



 Преливането на сенките е супер лесно с:

Bare Escentuals  
Blending Brush

Долу, вляво е до Sigma Е85 (за нанасяне на ФДТ), за да добиете представа колко големичка е всъщност.

Четката е с естествен косъм от пони и коза (звучи гадничко). Обемистата й "глава" не е нито много твърда, нито много мека. Идеалната среда! Безспорна е качествената й изработка.

Прекрасен инструмент, с който мога да оцветя целия си клепач с едно движение.

Лесно омекотява контурите и поправя неволните грешки.
Влюбена съм в нея!

Цената на която я купих - 13.50лв


 
Bare Escentuals
 Double Ended Heavenly Line and Buff Brush
Четка с aпликатори в двата края за изящна линия и полиране 


По-малката, скосена четка е идеална за нанасяне на по-тъмна сянка в основата на миглите и външните ъгълчета на окото, както и за  всякакъв друг акцент. Също съм използвала тази четка след леко намокряне. Така се получават перфектни, наситени линии. По-широката четката запълва целия клепач много меко, нежно и финишът е супер натурален.  

Цената на която я купих -13.00 лв



Като извод съвсем отговорно заявявам, че четките на марката са много качествени и приложими по всякакъв начин.

BareMinerals 
Flawless Definition Volumizing Mascara 

Какво заявява производителят?  
  • Заострената четка прецизно нанася и разделя всяка една мигла
  • Видимо удължава, потъмнява и повдига вашите мигли
  • Прави очите Ви да изглеждат по съблазнителни
  • Дълготрайна, без размазване

Цената на която я купих - 9.50 лв за 10ml/0.33oz  



Тук определено ударих на камък. Спиралата дойде изсъхнала и съответно и действието й беше точно такова. Почти не оставяше туш по миглите, което е гаранция и че съответно няма да ги слепи. Косъмчетата ми бяха обвити със стотици малки топченца, които след час-два вече падаха по лицето ми.
Не смея да обвинявам бранда, а по-скоро сайта от който я взех, заради:

 Bare Escentuals
 100% Natural Mineral Lipcolor 


Какво заявява производителят?

  • Съдържа подхранваща смесица от естествени съставки.
  • Жожоба, сусам, макадамия и кокосови масла се комбинират с естествени восъци и растителни екстракти, за да се радват вашите устни на дълготрайна хидратация и брилянтен цвят.
  • Не съдържа изкуствени оцветители и консерванти на химическа основа,
  • Няма какво да дразни и изсуши устните ви.

Цената на която го купих - 14.50 лв за 3.7g







Е, да, но не... Червилото дойде толкова старо, че с доста големи усилия успях да нанеса цвят върху устните си. Мирисът му също ми  подсказва, че проблемът му е в срока на годност, а не в самото производство. И помен няма от хидратация и изсушава прекомерно устните. А по принцип Bare Minerals са с добра слава за този вид продукти. На външен вид гилзата е масивна и тежка, с матово покритие, по което се лепят всякакви прашинки.



За десерт остана и моята изненадка :) 


През септември прехвърлих вече две години блогване и ми се иска по този повод да ви подаря нещичко:

i.d. BareMinerals Glimpse

 Сенки за очи в цвят Pure Joy

Какво заявява производителят?  

    • Невероятно меки и полупрозрачни
    • Придават на очите ви топъл и бляскав оттенък.
    • Направени от 100% чисти пресовани минерали
    • Могат да се използват самостоятелно или смесени с други сенки
    • Могат да се използват течни или сухи за различен ефект на грима
     
    Избрах естествен цвят, който смятам, че би отивал на всяка една от вас.


      Искрено се надявам, че ще успея да зарадвам някоя прекрасна дама и тя ще може да допълни това ревю, като каже дали думите на производителя са истина.


      Позволих си да разлепя етикетчето, но спокойно, то е отново на мястото си :)
      Ще очаквам до полунощ на 10.10 (десети октомври) долу в коментарите да ми кажете чрез каква платформа следите блога, какво още очаквате от него и/или с кой пост привлякох вниманието ви за първи път. Не забравяйте да оставите някаква връзка към вас, за да ви пиша ;)

      And the winner is:


      Прегръдки!

      60 коментара:

      1. Интересно ми беше да прочета за продуктите на марка, която дори аз като не толкова запалена потребителка на декоративна козметика съм чувала :)

        Честит две години на блога, нямам никакви спомени от кога го следя, нито от къде съм научила за него, но е факт, че изчитам всяка нова публикация, защото ми е интересно как пишеш. Най-често виждам новите неща чрез фейсбук, а ако съм ги пропуснала там GFC ми помага да наваксам.

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. Благодаря ти! Записвам те като първия желаещ да пробва Bare Minerals :)
          N1

          Изтриване
      2. Следя блога от доста време, може би средата на миналата година - съвсем случайно попаднах на един твой пост и се зачетох с интерес.... както тази вечер-прочетох сегашното ревю за отрицателно време и дори не ми се стори дълго. Винаги добре аргументирани и обективни ревюта, i just can't say no to that! :) Проследявам новите постове чрез фейсбук, beauty feed, а сега ще се информирам дали имаш инстаграм, за да следвам и там :)
        Аз съм beauty addict - редовна практика ми е всяка стотинка да си давам за козметика, колкото и безумно да е... Ще ям гримове после и ще съм щастлива :D
        Не съм пробвала досега продукти на Bare Minerals, въпреки че знам много неща за марката и продуктите които предлага, но знаем колко е ограничен българският пазар, а и аз не пазарувам козметика от чуждестранни сайтове - най-често все ми се искат фон дьо тени, които тук нямаме, ама имам страх, че няма да си уцеля цвета и се дърпам :D, така че доста ми се иска да пробвам нещо, особено от тази марка :)
        В случай на нужда от свързване с мен, ще се радвам да ми пишеш във фейсбук, профилът ми е Верджиния Вичева или в инстаграм - verginiav :)

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. Верги, много се радвам, че постът не ти се е сторил толкова дълъг, защото всъщност той е огромен. Ха ха!
          Имам инстаграмче, въпреки че признавам си все забравям да пускам и там разни интересни нещица. Най-горе, под заглавието се крие и бутончето за връзка.
          Много съм благодарна, че оценяваш старанието ми за честни и пълноценни ревюта. :) <3
          Успех!
          N2

          Изтриване
        2. Съжалявам за грешката... Верджи! :)

          Изтриване
      3. На блога попаднах след препратка към него в една от публикациите на Галя от Mymakeup2013 ,
        мисля че бе за един шампоан на Natura Siberica , в които и аз да си призная успях да се влюбя.Оттогава Ви следя редовно чрез Bloglovin и известия по e-mail . На BareMinerals и аз съм хвърлила око ,дори попаднах на БГ сайт ,в който има техни неща,но за нещастие предлагат твърде ограничен избор ,та ще почакам да позаредят повечко неща.

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. Браво! Може пък още сега да ти се усмихне късметът още сега! :) Поздрави!
          N3

          Изтриване
      4. Честита годишнина, харесвам блога ти! :)

        ОтговорИзтриване
      5. Хей, хей! Честити две годинки - пожелавам още много и читатели х100 :)
        Аз знам за блога, мисля от самия му старт - и го следя основно чрез FB. Обичам да се разсейва по-времем на работа с него, но "Шшшшшт!" - не съм го казвала :) Любим пост ми е всеки, който включва информация за спирала, но най-любим ми е този, в който сравняваш няколко спирали. Няма ли да има 2-ра част?
        Поздрави!

        ОтговорИзтриване
      6. Следя блога ти чрез Bloglovin и чрез Facebook страницата му. Харесва ми това, че пишеш за доста продукти с изчистен състав. Обичам също публикациите ти с празни опаковки, защото са много полезни и не по-малко интересни. :) tm90034@gmail.com

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. А пък аз съжалявам, че ти прекрати видеата в you tube... :)
          N5

          Изтриване
      7. Честита годишнина! Най-често следя блога във фейсбук, въпреки че Ви следвам навсякъде. Не мога да се сетя с кой пост сте ми привлекли вниманието, но съм редовен читател. Пожелавам още много верни последователи на блога и адашката! didiplanet2003@abv.bg

        ОтговорИзтриване
      8. Следя блога чрез Facebook. Спомням си, че първата статия, която ме привлече към блога, беше свързана с вредните храни. Най-много ми допада да чета статии за натурална/органична/био козметика!

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. Супер! Такъв тип козметика ще присъства и занапред... :)
          N7

          Изтриване
        2. Май съм пропуснала да добавя имейл за връзка - katya.v.nikolova@abv.bg :)

          Изтриване
      9. Здравейте! Следя блога чрез фейсбук, а очаквам да видя скоро публикация за някой продукт от NYX.

        ОтговорИзтриване
      10. Оххх, трудно ми е да си спомня кой твой пост прочетох за пръв път :))) Но аз като отявлен фен на декоративната козметика- очаквам и се надявам точно на подобни постове, а защо не и на грим постове? :) Следя блога с фейсбук, бютифийд, а вероятно получавам имейли и от Блогловин, но там не гледам често напоследък :) Честити две годинки <3

        ОтговорИзтриване
      11. Следя блога чрез фейсбук , но не си спомням коя е първата статия , която ми е привлякла вниманието. :) Много са ми полезни статиите за био козметика , някои ги препрочитам :)
        katiagadeva@gmail.com

        ОтговорИзтриване
      12. Честити две годинки, бъди все така вдъхновена и ни радвай с блога си! :3 за блога май разбрах донякъде сама и донякъде покрай Галя от mymakeup , следя те чрез Блогър и те чета редовно, особено ми привлякоха вниманиетж всички постове за натурална козметика, от която живо се интересувам и най вече за марката Natura siberica :)

        ОтговорИзтриване
        Отговори
        1. Ох, да! Natura siberica ми беше мечта... А сега ги има свободно дори в "Берёзка"! Голям труд и нерви ми коставаше покупката от Русия. :) Върна ме толкова назад... :)
          N10

          Изтриване
      13. Честита годишнина! Попаднах на блога като препоръка от друга бг блогърка, но сега не се сещам коя беше. Следя го чрез фейсбук, така ми е най-лесно :) mina_sd@abv.bg

        ОтговорИзтриване
      14. Честити две години!
        Пожелавам ти да станат сто и две ;)
        Харесвам блога ти, защото си личи, че го правиш от сърце! Следя за новите постове във Facebook и Google+
        Поздрави!

        ОтговорИзтриване
      15. Честити две години!
        Пожелавам ти да станат сто и две ;)
        Харесвам блога ти, защото си личи, че го правиш от сърце! Следя за новите постове във Facebook и Google+
        Поздрави!

        ОтговорИзтриване
      16. Честит рожден ден на прекрасния ти блог!
        Ново - оттук-оттам (feb-may) беше статията, която първа прочетох в блога ти и ми привлече вниманието. След това го потърсих във фейсбук и там го следя, както и в приложението Beauty feed.

        ОтговорИзтриване
      17. Честити две годинки на спретнатия ти блог!Следя те ,чрез ФБ чесно казано ,това е социалната мрежа която ми е най-удобна.Немога да си спомня точно коя публикация ми е привлякла вниманието ,но е факт.А и чесно казано си личи кои са влогърките ,на които наистина им доставя удоволствие това ,което правят и не го правят само на някакви облаги :) Желая ти още много по 2 годинки да празнуваш и само усмивки :) Conka_89@abv.bg ми е мейла ,за всеки случай :)

        ОтговорИзтриване
      18. Следя блога чрез Facebook.Попаднах на блога като препоръка от друга бг блогърка.( няма да спомена коя :) ) След това помня ,че първата прочетена статия беше свързана с вредните храни.Желая ти само успехи занапред :) lilimarinova68@gmail.com -това е връзката с мен :) Лиляна Маринова :)

        ОтговорИзтриване
      19. Здравей! Следя те чрез Фейсбук, Инстаграм и G+. Открих те чрез препоръка на друга блогърка :) Не помня първата статия, привлякла вниманието ми, но най-много обичам да чета за козметични марки, които са ми непознати до момента - като споменатата по-горе :) Желая ти още много годинки на блога и безкрайно вдъхновение! h.hristova89@gmail.com

        ОтговорИзтриване
      20. Здравей! Открих те от препоръка на страничката Mymakeup2013! :)Козметиката е моя живот и обичам да чета статии свързани с нея! :) Пожелавам ти много успехчета! :)

        ОтговорИзтриване
      21. Хей, happy birthday! Още безкрайно по толкова успех в себеизразяването в блог! Следя те във фейсбук и инстраграм! Десислава Кирязова - https://www.facebook.com/profile.php?id=100001361231259 е контактът с мен. :)

        ОтговорИзтриване
      22. Angelina Stefanova
        Здравейте, открих ви по препоръка на Галя Mymakeup2013, ще ми е интересно да видя и друг поглед за натуралната и био козметика. Пожелавам ви дълги години "Блогърски живот", нови завявания и вдъхновения! Ангелина Стефанова - https://www.facebook.com/angelina.stefanova.967 и e-mail: dni_02@dbv.bg

        ОтговорИзтриване
      23. Доста отдавна те следя, скоро нещо бъзиках по фейсбука и съм изтрила доста неща.
        Интересна ми е темата за минералната козметика и се радвам, че открих този ти пост :)
        (missvesi@gmail.com)

        ОтговорИзтриване