hunting_for_beauty

Instagram

събота, 7 март 2015 г.

Блиц ревю на няколко стари спирали...



При снимките на последните "Празни опаковки" установих, че съм натрупала доста стари, засъхващи спирали. Реших да напиша мнението си за тях в отделен пост преди да ги запратя в коша.


Повечето от тях са дрогериен клас, така че най-вероятно и вие сте ги ползвали. Любопитна съм да разбера дали моите впечатления ще съвпаднат с вашите. Коментирайте по-долу, за да бъдем полезни на момичета, които тепърва ще се чудят дали да си вземат някоя от тук изброените.

AVON superShock in Black
Някъде бях чела твърде много хвалби за молива superShock и когато реших да си го закупя се оказа, че върви промоционално със спиралата. От началото до края на ползването й не успях да я харесам. Твърде обикновена. Придава твърде "естествен" вид на миглите ми. Трябваше да нанасям по 100 пласта, за да си проличи, че съм сложила нещо. Притежава силиконова, дебела четка с къси, меки зъбчета. Тушът или беше твърде течен и не се полепваше по тях или след време тя просто изсъхна, докато непрестанно я игнорирах. Не ви съветвам да си я взимате. Става може би само за ученички. Хем да се радват, че се гримират, хем да не им се трупа нищо излишно, така че да им се карат учителките ;)

Revlon Grow Luscious Plumping Mascara - Black
За един далечен рожден ден приятел ме попита, какъв подарък искам. Тогава тъкмо свършваше любимата ми и поредна в онези времена Bourjois volume glamour mascara и веднага без да чакам да ме питат още изръсих, че ми трябва нова спирала. После съжалих. Та мъжете нищо не разбират от тези неща! А ако пита продавачките, те ще му дадат най-залежалата и не купувана стока. Е, да, но не! :) Останах възхитена от действието на подаръка си. Правеше обемни и дълги мигли само с един - два пласта. Четката се скосява в края и така успява да обхване и най-късичките и миниатюрни косъмчета. Тушът е нито гъст, нито течен и  моментално се полепва, като в същото време удебелява и удължава миглата. Позволява много пластове, при които кукленския вид е в кърпа вързан. Беше удоволствие да я притежавам и благодаря на консултантката, която в крайна сметка ми е избрала наистина добра спирала. :)

Rimmel day 2 night - Black
Притежавам два броя от тази спирала. От първия останах безкрайно доволна още с първото нанасяне, но на втория му трябваше година, за да върне приятното усещане от използването на Rimmel day 2 night. Накратко: явно тушът бе малко по-течен, но когато започна да изсъхва се нанасяше с лекота по миглите. Придава обем, дължина... Единственият недостатък е, че докосне ли се до вода се разтича веднага. Случвало ми се е да се разплача от много смях или малко мъка и наставаше ужас. Не стига че цялата се размазвах, ами и усещах дискомфорт от туша, попаднал в окото ми. И все пак това не ме спря да си я харесвам и да й направя самостоятелно ревю ТУК

Lancome: Hypnose Precious Cells Magnified Volume Cream Mascara; 01 Densifying Black
Това е другата спирала, която сдаде багажа, но пък заслужи своето достойно, самостоятелно ревю в блога. Тя излиза от дрогерийните марки и се качва едно стъпало нагоре. Освен че останах доволна от начина, по който изглеждаха миглите ми, усетих че тя се и грижи за тях. Мога да сравня консистенцията на туша с мляко за сваляне на грим. Ароматът и ужаването му към очите ми беше също такова. Четката е на две половини, едната е с по-дълги влакънца, а другата с по-късички. Беше много удобна, деликатна и нямах никакви проблеми с нанасянето. Минус в случая давам на цената. Но ако някога искате да се поглезите, това е добър вариант.

L'Oreal Extra Volume Collagen mascara
На снимката тушът по четката е засъхнал, но смятам, че можете да придобиете впечатление, как изглежда самата тя. Дължината на косъмчетата намалява в края, което се оказва голям плюс за моите критерии. Оставам с добри впечатления от тази колагенова спирала. Преди време съм я давала на колежка, която стреснато осъзна, че е забравила да си сложи спирала преди да излезе. :) Тя също имаше добро мнение за постигнатия резултат. Вече нямам спомен дали се е ронила в края на деня, но определено успяваше да преобрази миглите ми в пъти по-обемни и гъсти. Напластяваше се добре без да слепва косъмчетата. С вече по-опитно око бих дала много малък минус за дебелината на четката. Кому е нужно? Така вероятността да се намацаш се увеличава. Но пък честно казано в онези години точно това ме привлече да си я купя :) 

Rimmel Volume Flash x10
Явно има някакъв проблем в Римел-ските спирали. Това чудо го чаках да позасъхне с години. След този период пък голямо количество туш оставаше по миглите ми, което беше предпоставка за слепване. Но ако се реагира преди да е засъхнала и с друга силиконова четка (или игличка, но мнооооого внимателно) разделите миглите може спокойно и красиво да пърхате като пеперуда. Често съм я поставяла като втори пласт след спирала, която почти нищо не прави (например AVON, за която вече писах по-горе).  Така има една основа, която е направила косъмчетата малко по-твърди и те не се слепват от огромното количество туш. Може да се натрупва пласт след пласт и стои равномерно. За вечерно време е идеална :) Насочвам ви към едно ревю, където има снимки и ясно се вижда действието й ТУК

Max Factor False Lash Efect
Спирала със силиконова четка, която ни обещава и обем, и дължина... Честно казано не успях да се впечатля от нея. Мога да кажа, че е малко по-добра от тази на Avon, но отново ми беше нужно да отделя повече време, за да си личи, че имам спирала. Не харесвам тумбестия й край, по който почти няма косъмчета. Така поставянето на туш на миглите в края на окото е затруднено. Предполагам, че тези, които искат естествен грим "без грим" биха я харесали. Аз - не. Точка.

Бъдете здрави и пишете!
Обожавам да ви чета! :)

2 коментара:

  1. Споделям мнението ти за AVON superShock. Аз взех вариант в кафяво и не останах никак доволна. Освен че не правеше нищо с миглите ми, въпреки многократните повторения, изсъхна супер бързо, за по-малко от месец!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз имам вариант в лилаво и е още по-зле и от черната. Явно цветните са с още по-ниско качество. Не съм я отваряла скоро. Може и моята да е изсъхнала :)
      Поздрави!

      Изтриване