hunting_for_beauty

Instagram

петък, 23 май 2014 г.

Среща с Max Factor

Често блогърките разказват, че са били поканени на едно или друго събитие от различни козметични марки. Винаги съм си представяла, че някой ден може "и аз да отида на бала", както казва Пепеляшка. Ето че и на моята улица слънце изгря и в един топъл мартенски ден бях в колата си и шофирах към първото си събитие! :)


В офиса на Max Factor ме посрещнаха невероятно мили момичета и с усмивка ме поканиха към мястото на срещата.
Знех, че ще присъствам на нещо като обучение/беседа с главния гримьор на марката – Слав

Всичко започна с презентационно филмче, представящо историята на марката от създаването и до наши дни!

 

Max Factor е козметична компания, основана през 1909г. от Максимилиан Факторович – полски евреин, козметик. Днес Max Factor е световноизвестна козметична марка, част от портфолиото на Procter & Gamble, които купуват козметичната компания през 1991г.


1930 г.: изобретява блясъка за устни
1937 г.: създава първата твърда (компактна) пудра за лице

1938 г.: създава коректора

1948 г.: изобретява Pan stick – първия фон дьо тен стик



60 – те години: помита модните подиуми с въвеждането на изкуствените мигли, течната очна линия, както и сенки за очи под формата на стик, водоустойчиви крем-спирали и тампони за премахване на грим
1988г.: лансира първата в света безцветна спирала

2000г.: лансира първото дълготрайно – 12ч. червило от две стъпки

Самият термин "грим" е въведен от Макс Фактор!


 Информацията е взета от българската фейсбук страница на марката! Не успях да я наизустя ;)


След интересните факти, които наистина ме изненадаха, Слав ни разказа за личния си опит с продуктите на Max Factor.


 Потопихме се в света на красотата заедно с един от най-добрите гримьори на България.


Всички продукти бяха от гримьорското куфарче на Слав. :)


 Аз пък тествах абсолютно всичко!


Естествено си намерих и фаворити!!!


Прекрасен розов цвят със златисто-бронзови отблясъци, които не успях да хвана с телефона. Трябваше да отида по-добре въоръжена. Но после ми предстоеше ходене на работа и не ми се мъкнеше голям и тежък фотоапарат... :/


Получихме и подаръци! :) :) :)


А най-новата им спирала вече беше в ръцете ми. Дни преди това я получих като комплимент :)


 Прекрасно изживяване и пожелавам на всяка от вас да се наслади на такова!

Поздрави!
Диана

Няма коментари:

Публикуване на коментар