hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 22 юни 2014 г.

Top coat: ESSIE vs Sally Hansen

Привет, драги!.
С месеци правя различни опити, за да установя кое от двете топ покрития се справя по-добре...

Sally Hansen или ESSIE заслужава приза?



Позволете ми да започна с малко предистория! 
С Essie се запознах в края на зимата на 2013г. Той предизвика едно голямо УАУ-възклицание от устата ми още първата сутрин, когато се събудих и видях, че ноктите ми нямат отпечатъци от чаршафи. :) Винаги можех да разчитам на него. Дори и нещо да оплескам при правенето на маникюра си, той винаги замазваше положението и прикриваше следите от несръчността ми. Беше ми верен спътник до края на същата година. В един момент забелязах, че консистенцията му вече прилича по-скоро на карамел и от четчицата започнаха да се провлачват "конци".  По това време в бюти пространството усилено ми се набиваха в очите ревюта на топа на Sally Hansen. Бях убедена, че няма нищо по-хубаво от моя фаворит за 2013г (това е линк към въпросната статия) Но това, което отличи Sally от например прословутия Seche Vite е, че всеки казваше, че го няма всеизвестното свиване на покритието след изсъхване. Така че вместо да си купя второ шишенце Essie, аз насочих усилията си да притежавам новия всеобщ любимец с логото на Sally Hansen.
И въпреки това, месец-два след като вече притежавах червеното шишенце, отидох в магазина и си купих нова опаковка от топа на Essie. Със страх забелязах, че дизайна е сменен и се надявах нищо в състава му да не е пипано, защото за мен точно той е най-перфектния!

1. Грамаж - цена

Essie  13,5ml - около 16лв
Sally 13,3ml - около 20лв в българската Sephora и 8€ в дрогерия dm в Словакия, от където всъщност го купих.

Total:  Essie  печели с по-големия си грамаж и по-ниската цена


2. Опаковка
Спрямо облика на стъклените шишенца нямам забележка. Но ме ядосва фактът, че и при двете краят на четката няма нито една грапавина. При Sally отварянето ми е дори по-трудно. Явно пластмасата е още по-гладка, за това и тук Total-a ще е в полза на  Essie !



3. Четка

При Sally четката е по-дълга и малко по-дебела. Честно казано и двете са ми удобни за нанасяне, но все пак по третия критерий пиша точка за  Sally!

4. Консистенция, мирис

И двата топа много ясно, че миришат задушливо, но някак Essie надделява. Смятам, че той е и малко по-гъст. И така резултатът се изравни, защото и тук пиша точка за Sally!

5. Бързина на съхнене

В момента преди да си легна винаги си мисля,че ръката, намазана с покритието на Sally е по-изсъхнала, но на сутринта съм имала отпечатъци по ноктите, докато с Essie това НИКОГА не ми се е случвало.
 Total:  Essie!

6. Гланц

Разликата не е много забелязваща, но Essie стои малко по-стъклен. Точка за него!

7. Придърпване, свиване  при пълно засъхване

Странно, но с предишното ми шишенце (стария дизайн) на Essie не бях забелязвала такова нещо, а сега то е факт! Не е фрапиращ, но е дразнещ... Моментална точка за Sally!

8. Издръжливост

Средно и двата топа задържат лака ми перфектен около 5-6 дни. С една идея по-рано пада цветът, който е под Essie!
 Total: Sally!

Време е за цялостна равносметка!
И двата опонента завършиха с равен брой точки! Явно всяка една от нас трябва да избере от какво да се лиши и какво да предпочете. Това е малко като с мъжете... Всички имат кусури, но трябва да останеш с този, чиито недостатъци би могла да преглъщаш. ;)
Аз, от липса на време, винаги стигам до маникюра си неделя вечер и за мен е важно да отида бързо след това да си легна, защото понеделник чука на вратата... :) Но пък, ако все пак съм имала късмета да се лакирам денем ще избера да го направя с този, който ще ми се задържи след това малко по-дълго...


 За сега съм заредена с топ покрития и наистина нямам представа, когато тези (имам и още едно на Sally) завършат, кое ще избера отново. Може би ще се втурна към следващия всеобщ фаворит и накрая ще си купя пак Essie и ще четете сравнителни ревюта, но май със сигурност няма да посегна повече към този модел на Sally Hansen.

 Вие пробвали ли сте тези топове? Имате ли си фаворит? Подскажете! Дайте идея за следващата ми покупка! :)


С обич:
The Huntress

4 коментара:

  1. Ти ме уби.Така му се канех на Sally-то, но добре, че не съм поръчала.Ще си остана на любимия Пош. Пробвай го някой път и го сравни с Еси-то :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие, следващия може и да е Пош! :) Беше ми препоръчала в другата ми сравнителна статия за лакочистителите този на Есенс. Послушах те и съм доволна! :) <3

      Изтриване
  2. Аз имам на Sally и съм много доволна. Ще пробвам и този на Essie обаче за да видя разликата и да взема решение за себе си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, да! Най-важно е да намериш най-оптималния вариант за собствените ти нужди! При мен Sally някак не успя да измести любовта ми към Essie :)
      Ти от къде купи Insta-Dri? В Бг съм го виждала само в Сефора... Мисълта ми е да дадем повече информация за четящите, които евентуално биха искали да си го купят. Докато Essie - good to go съм го срещала на много места..
      Поздрави!

      Изтриване