hunting_for_beauty

Instagram

събота, 23 август 2014 г.

That's all folks! Празни / My Empties/ PART 5 (Testers)

Обичам над/под всеки продукт, за който става дума да слагам снимка. Но така се получава една наистина дъъъълга публикация и безкрайно скролване. Деля ги на две и т'ва е! :)

В тази част ще се съсредоточа над използваните тестери (and mini packages) . Юли беше месец на пътуванията и така успях да изхабя доста мини продукти.



Време е за разчистванееее!!!! :)

L'occitane - маска за суха и повредена коса. Ароматът й ми беше приятен, защото натуралните масла в състава й напомняха за себе си. Силиконова е. Усетих я добре, но не придаде блясък на косата ми, а пише Shine mask. Ха ха!. Не бих я купила предвид цена, състав, действие.


L'occitane - ексфолиращ гел - Идеален! :) Прави перфектното скрабиране за моята кожа! Има приятен натурален аромат. Малките гранулки са точно в такова количество, колкото ми трябва... Не изсушава, а почиства добре.... Единствения ми проблем при него е цената му. Това е второ саше, което ползвам. Първото е ТУК


Missha - Super aqua - почистваща пяна - освежаващ аромат, приятна консистенция, като на мъжка пяна за бръснене (женска не съм виждала и затова не мога да я сравня с такава). Има перлена нотка. Чисти идеално, като в същото време не изсушава кожата ми. Бих я купила в пълноразмерен вариант!


Missha - Time revolution - бях си купила 10 такива малки пробничета. :) Така че мнение съм споделила вече ТУК. И все пак - няма аромат, течна, но плътна консистенция, кожата ми го хареса. Ако успея да разбера какъв е състава му може и да го купя в оригинален размер.


Pretty Time - гъбичка за почистване на лице - Докато е твърда прилича на пемза, но когато се напои с вода придобива обичайния "гъбешки" вид. Ха ха! Една идея в повече ми идваше груба. Усещанах я доста драскаща (сякаш метални стружки ми се забиваха по кожата), но въпреки това я използвах, защото се надявах, че скрабира по този начин. Някак привикнахме една към друга, но не до толкова че да я купя отново. В момента чакат реда си три нови от Ecotools и една Konjac (пак на Ecotools).



Weleda - душгел и шампоан за деца и бебета - Притежава естествения аромат на повечето био продукти. Чудесно се справи с омекотяването на  детската косичка. Подхрани я. Бих купила пълноразмерния продукт.


Vichy - Idealia life serum Лек аромат, който ми напомня ябълка. В интерес на истината ми допадна, а пристъпих с предубеждения към него. Кожата ми се почувства добре. Лятото го използвах самостоятелно без крем отгоре. Не бих го купила. За такава цена мога да си позволя още по-изчистен състав.

Avene - Термална вода - Водата беше ок, но не ми хареса, че пулверизаторчето разпръсква различни по големина капки. Така ако го използвам за освежаване върху грим, има опастност от размазването му. Vichy са поработили над това и сега използвам точно тази марка.


Mario Badescu - тоник - Търся по-евтин негов двойник, но може и най-накрая да ми се откъснат от портфейла малко повечко парички и да спра с опитите. Направих подробно ревю за него ТУК. Горещо препоръчвам! Веднага ще усетите разликата: по-чиста и бистра кожа!


Essence - pure skin - почистващи лепенки за нос - 3 броя. След статията на Мери от Berry's place (не мога да отворя статията, Мери?!) им обърнах внимание. Оказа се, че наистина се представиха най-добре от всички други лепенки ползвани до сега. Вече се заредих с нови. Danke, Merry! ;)



To be continued...

2 коментара:

  1. Продуктите на Missha и мен много ме изкушават, но засега съм упорита в купуването само на био продукти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така. :) Това бяха тестерчета от по-стари времена. Но пък са добри пък, их значииии :) Ако имам време ще се разровя повече в състава им.
      Поздрави!

      Изтриване