hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 28 януари 2016 г.

Ти ли, ти ли бе това?.... с участието на Център за жизненост и красота "Девимар"

Ти ли бе това? ♥  Въпросът от песента на Тони Димитрова и Орлин Горанов се върти в главата ми и за съжаление не мога да му намеря категоричния отговор.

Нека да не ви държа в напрежение и да ви разкажа, какво всъщност питам.



От около година-две на дясната ми скула се появи една червенина, подобие на пъпчица, която по никакъв начин не успях да премахна. Разглеждайки си стари снимки, за да ви покажа нагледно за какво говоря установих, че по-често в близък план съм си снимала левия профил. Подсъзнателно това ме е притеснявало и съм се опитвала да го скривам. 

Сега ще се нагледате на лоши картини и ако сте със слаба психика, скролнете по-долу или бягайте :) 

ПРЕДИ

Ако още сте тук и имате идея какво е това неизчезващо нещо, моля да ми кажете! :/

Както и да е... Така изглеждаше преди. А сега....

СЕГА

Очевидно е, че петното се е разнесло. Още е там, но вече е доста по-малко.

Кое го промени? 

Вариантите са два. Козметиката, която използвам или ултразвуковото почистване, което си направих ден-два преди Коледа.

Ще разкажа за грижата за лицето ми в отделен пост, а сега - за удоволствието, което изживях :)



И така.... Предстоеше ми пътуване в чужбина (вижте какво си купих от ТАМ) и реших да се поглезя преди това в

Вече имах едно посещение (вижте поста за него - ТУК). Бях останала с много добри впечатления, използват в повечето случаи био козметика, близко ми е до работата. С две думи - идеалното място за мен :)


Процедурата започна с почистване с хитовата вече мицеларна вода на Biofficina Toscana. Уау! Наистина се усещаше прекрасно и със сигурност ще я имам скоро ;)


Отварянето на порите става с интересен уред - вапазон. Не си завираш главата над разни канчета и тенджерки, а парата сама се насочва към теб.
Неизменно преминахме и към основната част на занятието - апаратна обработка с ултразвук за отстраняване на комедони и замърсявания.
Съжалявам, но нямаше как да снимам, защото участвах в електрическа верига. Ха ха! Имам предвид, че ми дадоха една метална пръчица, която трябваше да държа през цялото време. Един вид "заземяване". Няма да изпадам в сложни обяснения с непознати думи.... Може да ги прочетете в сайта на Девимар. Усещах лек писък в ушите. Подобно съм чувствала при включване на телевизор... Иначе те галят с уреда и няма никакво стискане или болка. 
Мисля, че след това използваха и дарсонвал (ТУК има линкче с пояснение, ако не знаете що е то)


Накрая си релаксирах с маска. Оставиха ме сама, за да се отпусна тотално. Има и музикален фон с нежна музика, която те извисява някъде далеч...

На всичкото отгоре на тялото ми се правеше масаж с друго чудо на техниката...


Различен вид вибрации, свивания и отпускания на основните опорни "точки" на тялото детоксикират, чрез лимфен дренаж и помагат на тялото да се отърве от токсините.
Не вярвах, но когато се изправих имах чувството, че съм тичала и имам малка мускулна треска на прасците. В същото време се чувствах лека, жизнена и изпълнена с енергия. Не преувеличавам!  


Хубавото е, че не ти се налага да се събличаш, ако си с клин например. (Аз съм мързел и не обичам да се събличам. Ха ха) Направо се нахлузва това секси костюмче, което действа положително:

– при отслабване
– помага при лечение на разширени вени
– следоперативен оток
– при целулит
– при синдром на подути крака
– подобрява циркулацията на кръвта и лимфния поток
– против констипация
– тонизира тялото
– при рехабилитация след оперативни намеси
– стимулира клетъчния метаболизъм
– при задържане на течности


Смятам пак да се подложа на тези процедури, защото човек трябва да си прави удоволствия от време на време, защото видях резултати и защото се надявам червенинката на дясната ми буза съвсем да изчезне.

Но първо тичам към фризьора, защото имам спешна нужда :)



4 коментара:

  1. Искам половин ден с теб "Девимар" на лято! Ще си вземем и шампанско за разкош <3
    Изглежда толкова прекрасно,искамммммммммммм!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За нас ще бъде изключително удоволствие!Очакваме ви с нетърпение!Страхотни сте
      Целувки от целия екип

      Изтриване
  2. И си станала още по-свежа и прекрасна синеока красота :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей! Само ме засрамваш и изчервяваш с тези хубави думи! :) <3 :* :*

      Изтриване