hunting_for_beauty

Instagram

сряда, 17 август 2016 г.

Self tanning with Laidbare and Lavera


Привет, приятелчета на красотата!
Днес ще ви "говоря" за най-бързия и лесен тен, който сътворявам в първите дни на лятото, а и не само... Седмица - две след като съм била на море избелявам и отново имам нужда от помощ. Мразя краката си, когато изглеждат като сиренце! I present to you двата продукта, с които разполагам в момента и с които постигам чудесен бронзов цвят на бялата си кожа.


Laidbare - Автобронзант за лице и тяло с витаминен комплекс за натурален тен. Купих го миналата година от вече несъществуващия физически магазин на natureshopbg.com. Сега обаче не виждам точно този продукт там, но ако цъкнете на името ще ви препратя към сайта www.naturisimo.com
Lavera - Автобронзиращ лосион за лек слънчев загар със сияен блясък. Кликнете върху името и ще се озовете в българския сайт на марката.



ОПАКОВКА И КОНСИСТЕНЦИЯ:

Laidbare - бутилка, която събира 125мл продукт. Оказа се, че ми е неудобна, защото пластмасата е твърда, консистенцията на автобронзанта не е много течна и с доста тръскане и усилия успявам да изкарам продукта отвътре.

Lavera - Обичайна опаковка с капаче.  Без проблем се справям с нея, а и консистенцията е по-течна от Laidbare. Супер е! :) Сегашният ми вариант е мини (за лице, което не ми пречи да го сложа и на краката си) - 50мл. Купих го за 5 лв от Фестивала на здравето в Южния парк, но съм ползвала и този за тяло от 150 мл (клик ТУК).

АРОМАТ: За мен е еднакъв и на двата продукта. Топъл, летен и сладък.   

СЪСТАВ:

Click over the picture to see it bigger

УПОТРЕБА:
Предполагам, че повечето от вас знаят, че преди да се нанесе автобронзиращо средство е хубаво кожата да бъде скрабирана, за да се отделят мъртвите клетки и тенът да е равен.
При мен важи и друго правило. Да не нанасям такива лосиони непосредствено след премахването на косъмчетата. Използвам епилатор и поне 24 часа след това "пилешката" кожа е налице. Ако не изчакам, има опасност продуктът да се напласти повече върху получилите се мънички издатинки и резултатът да не е особено красив.
Така че, какво правя?
Скрабирам, за да изкарам някои врязали се косми под кожата. Като изляза от банята "дърпам" окосмяването... :P Изчаквам едно денонощие, след което за всеки случай пак скрабирам под душа и накрая нанасям автобронзанта с помощта на ръкавицата от снимките, която имам от този сет. Изчаквам около 30 мин или докато усетя, че е попило и се обличам внимателно ;) След 3 часа вече виждам разлика.

On the left picture naked legs, on the right picture (after 20 hours) - left leg with Laidbare, right leg Lavera (face)
РЕЗУЛТАТ:
На снимката отгоре се забелязва, че левият ми крак с (Laidbare) е малко по-тъмен от десния. 
Но трябва да се имат предвид следните фактори:
* възможно е да съм нанесла по-голямо количество от Laidbare. Трудно ми е да контролирам това, което излиза от опаковката.
* възможно е лосионът за лице да оцветява малко по-малко.
* възможно е единият автобронзант да действа малко по-бавно от другия

В крайна сметка на следващия ден никой не разбра, че различните ми части от тялото са оцветени по различен начин. ;)

Left picture - naked, right picture Laidbare.                 The skin of my hand is darker so it's clear that after the self-tan  it'll be darker too.
Ръката ми беше по-тъмна и съответно си остана такава и след изкуствения тен.


След този експеримент колежка ме попита къде и кога съм ходила да се пека. Е, казах си малката тайна, посъветвах я и сега и тя е горд собственик на Lavera. Изключително доволна е. :)

Често и други ме питат къде съм била, че имам такъв прекрасен тен. Това е най-голямото доказателство, че въпреки че е "фалшив" изглежда страшно естествено. Смятам и че е по-безвреден от слънцето. Разбира се, нищо не може да замени витамин D, който то ни дава, но и не е нужно да се горим до безкрайност, за да изглеждаме добре.
Зимата посетих някой и друг закрит басейн. Без моите помощници щях да умра от срам.... Някак си се чувствам по-слаба, когато съм по-тъмна. :)

Много ми се искаше да споделя и с вас тази "магия" и да ме споменавате с добро, ако решите да пробвате :)

Така първия ден на плажа няма да е нужно да се заривате в пясъка.... :D ;) :D




Поздрави и доскоро! :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар