hunting_for_beauty

Instagram

сряда, 19 октомври 2016 г.

Faerie Organic Artisan Cosmetics - mineral foundation

 faerie organic   
След като ви разказах за базата за очи и сета за вежди на марката дойде ред да споделя и мнението си за минералните им фон дьо тен-и. Пробвала съм и други марки, но така и не успях да харесам този вид грим. Със суха кожа съм и не обичам да поставям сухи продукти върху нея. Дали се промени мнението ми, нека видим по-долу...

Light to Medium foundation sample pack


www.faerieorganic.com предлага 5 различни сета с по 5 близки цветово минерални фдт. Намират се в контейнерчета - всяко по 1/4 tsp, което значи 1/4 чаена лъжичка.  :) Много сладко са го описали. Сякаш ще готвим. И все пак в милилитри това се равнява на 1,25мл.
Аз избрах комплекта за светъл към среден тон на кожата - Light to Medium foundation sample pack.
Той съдържа:
1) Fairly light airbrush foundation
2) Light max coverage foundation 
3) Medium/Golden airbrush foundation
4) Medium max coverage foundation
5) Medium/Beige airbrush foundation


Кутийките се отварят като стандартни сенки, но тъй като съдържанието им е прахообразно, вниманието е от особено значение. Понякога, когато бързам или имам други притеснения, ръцете ми треперят. Е, тогава вече добирането до материала вътре е цяло приключение :)


Нанасям ги с две различни четки в зависимост от големината на зоната, върху която ще работя. Голямата - Sigma - flat angled kabuki - F88 е за цялото лице, а малката - realTechniques - deluxe crease brush ми е необходима за под очите, носа или някаква пъпчица, на която искам да нанеса повече продукт. До сега, с минерален ФДТ винаги съм използвала четки, които са по-скоро за пудра или тип "Кабуки", но със Sigma F88, която е за течен ФДТ се родих. Явно четката трябва да е с по-плътно набити косъмчета.
Вие с какво нанасяте минерални ФДТ-ни?

small brush: realTechniques - deluxe crease brush
big brush: Sigma - flat angled kabuki- F88
За да нямам проблем със случайно изсипване от праха в малките контейнерчета, "работя" върху кутия. Тази от сайта Naturisimo ми е перфектна. Често топвам четката в койнтейнерчето, а после я потупвам в кутията. Така излишъкът пада и го разпределям по-добре върху цялата повърхност на Sigma-та. Трикчето с кутията го препоръчвам и на вас, ако имате прахообразни продукти.

Ето нагледно как стоят петте цвята върху моята кожа. (Извинете ме за неугледния, домашен вид, с който съм на снимките.)

Въпреки, че на снимката изглежда добре смятам, че този цвят е твърде светъл за мен.

Не ви ли се струва, че жълтее повече, отколкото трябва?
 

Светлосенките около мен за съжаление оказват влияние върху действителния изглед, но май жълтият подтон и тук преобладава.



Смятам, че това е моят цвят! Раменете ми са по-черни заради слънчевия тен, който имам в момента на снимките.


Идеално пасва на придобития ми летен тен, но като изключим 2 - 3 летни месеца през останалото време ми е тъмен.

Извод:
За първи път се влюбвам в минерален ФДТ. Не изсушава допълнително кожата ми, няма опасност да започна да лъщя в топлите месеци, покрива добре (важно е и с каква четка се нанася), стои изключително естествено, напълно безвреден е, има леко свойството да се слива със собствения ми тен. Като минус мога да спомена прахообразната му текстура, с която трябва повече от обичайното внимание.

Всеки един от тези сетове се предлага на цената от $6.98. 
faerie organic    
Пристига от Америка, но на мен не ми се наложи да ходя до митница.
 




Поздрави!

Споделете коя е вашата любима марка минерална козметика!

9 коментара:

  1. Оо много хубава тема! От около 3 месеца разбрах за минералните фдт и естествено реших, че задължително трябва да ги пробвам особено след като прочетох много хубави мнения за Lily Lolo. Разгледах какво имат в zoya.bg и си харесах цвят Blondiе, тъй като съм по-бледа и ми се стори, че ще е идеален за мен. За съжаление нямаха точно тогава от него и си взех Warm Peach, който също е за по-бледа кожа, но на мен ми идва съвсеем леко по-жълт, но не е чак такъв проблем, даже ми дава лек тен :D Много, много ги харесвам. Нанасям ги с една четка, която си бях поръчала от Avon за фдт - като тази твоята е с точно такива набити косъмчета. Много хубаво стои на лицето - супер естествено и даже колкото повече седи през деня толкова по-добре става на кожата. Също видях пак на тази козметика за тъмните кръгове под очите имат специален коректор, мненията за него пак за страхотни. Казва се PeepO - имам желание да го пробвам, че моите кръгове доста се виждат и е неприятно, макар че и ссамо с фдт ми се покриват доста доволно. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Gerry, благодаря ти, че сподели! Аз имам няколко тестерчета на Lily Lolo. Нарочно си избрах по-тъмни и по-светли цветове от моята кожа, за да ги използвам за контуриране. (http://chebisheva.blogspot.bg/2016/04/new-goodies.html) Blondie взех за лайтване на зоните под очите, но не останах възхитена. Явно и аз трябва да пробвам PeepO :) Истински се влюбих в този тип козметика след faerie organic. Дано някой се навие да си поръча, за да разберем само моето мнение ли е това или faerie наистина правят впечатляващи продукти.

      Изтриване
    2. А откъде ги поръча ти? Имам желание да ги пробвам.

      Изтриване
    3. Второто заглавие: "Light to Medium foundation sample pack" е линкче към сета. Дано си харесаш нещо! :)

      Изтриване
  2. Ооооххх, аз нали скоро взех някакви неща на Мика, но нямаха налични фдт-ни и мисля да си взема за проба като доставят. Ама направо ми е много хикс това, че е прахообразен. Не мога изобщо да си го представя, нещо като по-тежка пудра ли е, какво е? И като пудра ли седи, какво е усещането? Казаха ми, че можело да се смесва с вода, за пълно покритие :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди, по-скоро е подобие на така наречените пигменти. Забравих да допълня в поста, че ако го смесиш с масло, вода или с крема си, можеш дори да си направиш течен минерален ФДТ. Изключително лек прах е :) Изглежда трудно, но при повечко тренировки човек се усъвършенства и вижда истинските плюсове на този тип козметика. Мен най-много ме зариби именно faerie organic. Иска ми се да разбера само аз ли си въобразявам, че са разкошни :)

      Изтриване
    2. аз съм решила вече тотално да изхвърлям дрогериините фдт, за кремовете да не говорим.тъй че търся и аз варианти, ще се опитва :)))

      Изтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване