hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 12 януари 2017 г.

Online покупки на дневен ред...

Обикновено избягвам да чета рекламните мейли на всички сайтове, за чиито нюз фийд съм се записала, за да не залитам в излишни покупки, но писмото за годишнината от първата ми покупка в Beauty Bay ме впечатли. Аз съм огромен носталгик и реших, че в името на общото ни минало ще се почерпя с нещо. За съжаление първата ми пратка се изгуби някъде в небитието, но съм благодарна, че сайтът без много уговорки ми изпрати ново колетче. 


Чрез профила си в инстаграм (hunting for beauty) следя страничката на  Morphe Brushes. Впечатлих се, какви красоти правят хората с техните гримове + четки. Тъй като сенките им не са от моя тип (с чист състав)  реших да пробвам няколко четки. С приятна изненада установих, че цените им дори не са високи, а качеството им е страхотно. Косъм не е паднал от тях, нито пък по някакъв начин формата им е променена. Много добро попадение и вече жадувам за още :)

M214 Oval Shadow Concealer Brush (мекичка, удобна, работеща прекрасно)
M159A Mini Angle Liner Chisel Fluff Brush (странно, но на самата четка никъде не е изписан номера ѝ. За сметка на това я ползвам непрекъснато)
M524 Medium Shadow Fluff Brush (мека, удобна, с удоволствие нанасям светла сянка с нея)
M156 Smudge Oval Fluff Brush (май тази още не съм я пробвала, но на пръв поглед изглежда добре)
 Реших да пробвам и изкуствени мигли Morphe. Нова съм в този занаят и ми се експериментира. :)  Кога и къде не е ясно... 

ML747XS Morphe Premium Lashes
ML Flare M Morphe Premium Lashes
Минаха толкова години от излизането му, а аз все още не съм го пробвала - великият Beauty blender! Изглежда на пръв поглед невзрачна, а всъщност е доста "солена" гъбка. Заложих на оригинала в розово. Много по-мека е от копието на Beautybay (писах за него ПОСТ) и съм доволна от финиша, който получавам. Само се дразня, че след всяко ползване трябва да се мие, а аз обикновено все закъснявам и бързам, съответно я мия преди всяко ползване.


Пуснеш ли се веднъж по наклонената плоскост, трудно се спираш...


Парфюмите ми бяха на приключване и реших да рискувам с нещо на сляпо от Strawberrynet.com. Поръчвала съм и друг път от техния сайт и съм сигурна, че парфюмите им са качествени. За останалата козметика имам леки съмнения...

See By Chloe Парфюм Спрей


Определено не бих се асоциирала с този аромат. Началото му ми харесва, но когато развие средните си парфюмни нотки отключва неприятно усещане в ноздрите ми. Имам надеждата, че пролетта може да разцъфне в душата ми и дотогава го зазимявам.

PureLash Удължител и Балсам за Мигли


Има свойството да покрива, защитава от агресори и разделя прекрасно мижавите ми миглички. Имам няколко спирали с досадния ми "натурален" ефект и с помощта на този балсам успявам да им придам малко по-кукленски вид. Понякога фиксирам и веждите си с него. Доволна съм.

Jelly Jar Гел Очна Линия - # Черна


Напоследък се научих да използвам тъмно кафяви очни линии и хич не ми се искаше черна, но при рисърча в интернет ми се стори, че кафявото на тази марка е доста светло и предпочетох да рискувам с класическия черен цвят. Използвала съм я твърде рядко, за да дам точната си оценка, но за сега клоня към леко разочарование. Цветът след няколко часа избледнява, а текстурата му не издържа дълго на мазния ми клепач, леко се поразтича. С прахообразни сенки отгоре и база отдолу положението е по-добро, но не успях да се влюбя. Може би е твърде нова и има нужда да "поеме" малко въздух, а може и да си остане така до края. Времето ще покаже... 

Viva La Juicy Твърд Парфюм


Това чудо взех заради супер якия му кукленски вид и малкия размер. Представях си как ще краси дамската ми чанта. А то се оказа тежко като гюле... Усещам, че ще се развали някога, някъде в някой забравен тъмен ъгъл на козметичното ми шкафче... Жалко :/ Май трябва още сега да се огледам за приятелки, които биха го харесали.

One Main Zipper Pocket + One Zipper Front Pocket With Strawberry Charm


Получавала съм като бонус комплект четки на strawberrynet.com и качеството им беше ужасно. За това несесерче имах същите очаквания, но то се оказа доста добре изработено, симпатично на външен вид и комфортно за ползване. Малко по-голямо е от стандартните и мога да побера дори и някоя по-дълга четка при нужда, а в същото време се побира в дамската ми чанта и мога да си занеса всички натурии и глезотии без да се налага да мъкна допълнителни багажи, които да ми заемат ръцете. Хареса ми този подарък от сайта! Благодаря му!:) 


Дълго оглеждах педи машинките... Така казано някой би се зачудил, за какво слушат тези машинки. ;) За педикюр са! :) Доста са скъпи и така и не се престраших. Ето, че случайно във Feelunique видях накрайник за пети, който пасва на електрическата ми четка за лице (Magnitone Pulsar eclipse luxury gift pack). За да не пътува сам добавих и Warm Rose сета на INIKA + молив за устни на същата марка.


Не мога да бъда сигурна дали това беше по-добрия вариант за покупка, защото ако нещо се случи с четката няма да мога да си пиля и петите, но се опитвам да прогоня тези черни мисли от главата си. Струва ми се, че се справя със задълженията си, но не е чудото, което очаквах. Давам си сметка, че и с другите марки ел. пили за крачета положението е същото.Не може за две секунди да се изчисти внимателно една удебелена кожа.


Sugar Plum e качествен, изработен от студено пресовани растителни восъци, масла и естествени пигменти.


Мек, наситен, отива на цветовата гама на устните ми. Нарочно исках да е малко по-тъмен, за да го нося и с такива червила. Струва ми се, че и само с него мога да "мина". Топи се по кожата и е траен.


Червилото Orchid fields се нанася лесно, издържа завидно дълго върху устните ми нищо, че през деня постоянно отпивам или хапвам нещо. Можете да видите на снимката, че цветът му е съчетание на лилави и кафеникави нюанси. Очаквах да е малко по-сливов (както и молива), но в крайна сметка ще си ги нося такива, каквито са. 


Мисля, че това не е моят must have руж и не заради цвета, а защото обичам по-матови финиши. Освен това от еднократното му ползване ми се струва, че не е особено издръжлив. Е, ще го пробвам още и в някой друг пост ще дам по-адекватно мнение. Харесва ми да го нанасям и като сенки.


Не се сещам да използвам бази за лице в ежедневието си, но бях радостна, че тази е включена в комплекта. За съжаление отново опитът ми с е еднократен и не мога да ѝ дам оценка. Не ми допадна фактът, че малката тубичка всъщност наполовина е пълна с... въздух.


Четката е пухкава, с не голяма глава и за мен е по-подходяща за хайлайтър и контур, но и за ружче се справя чудесно. Като качество ми допада.
Ако ви трябва още информация за нещо споменато тук, моля, питайте :)
...Hunting for beauty...

3 коментара:

  1. Ехх от кога се каня да им пробвам четките на Морфи :))) Сега ще ускориш процеса с тази статия :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, моята слабост четки за грим.Сега ще бъда принудена да ги пробвам :D
    Колкото до твоите "мижави миглички", мога само да кажа "Стига глупости!", както се казва в една реклама :*

    ОтговорИзтриване