hunting_for_beauty

Instagram

събота, 11 март 2017 г.

ZAO organic makeup - review



Преди време ви разказах ТУК за събитието, с което ZAO organic makeup се представи официално в България. Това се случи в София, а ето че не след дълго марката може да се намери и в големия Пловдив (в Baraka Naturals). Сигурна съм, че известността ѝ ще нараства и ще можете да се докоснете до нея всички вие, които живеете и в други градове. 

Всички продукти ZAO са свободни от парабени (синтетични консерванти), използва се микронизирано сребро като ефективен и нетоксичен консервант. ZAO не използва наночастици в продуктите си, микронизираното сребро е по-голямо от размера на наночастиците, това прави ZAO безопасна и без токсични консерванти козметика.
Опаковките на ZAO са с уникален, лакиран бамбук и атрактивно-представителен вид в памучна торбичка.
Сертификация: ECOCERT Greenlife според ECOCERT стандарт :
Cosmebio
Не тества върху животни, нито готовите продукти, нито съставките в тях.

Аз имам няколко ZAO съкровища и дойде времето, когато ще ви разкажа за тях.

Нейната задача е да подобри погледа и той да изглежда естествено красив. ;) Дава интензивен цвят, като в същото време осигурява хидратация на миглите. Благодарение на органичния градински чай и хидрозол възстановява блясъка и укрепва миглите. Съдържа силициев диоксид и микронизирани сребърни частици. Не се рони в края на деня. Сваля се лесно. Тъй като плача често (от мъка и смях, нестабилна съм, да) мога да заявя, че когато попадне в очите не щипе. Намалява риска от зачервяване и дразнене. Съдържа висококачествени суровини. Подходяща е за редовна употреба и чувствителни очи. Перфектна е за хора с натурално гъсти и извити мигли.
Има я във варианти кафяво и черно. Четката ѝ е много удобна, с къс косъм и лесно се борави с нея. Вероятността за случайно намацване е сведена до минимум.


Тъй като моите миглички са почти незабележими аз бих заложила на ZAO спиралата за създаване на обем. Веднъж я пробвах и останах впечатлена...

Подходящ е за всички типове кожа. Съдържа ориз на прах, който абсорбира себума, като същевременно запазва нивото на влажност през целия ден. Не запушва на порите. Съдържа био какаово масло, което е антиоксидантно, подпомага борбата със свободните радикали. Не съдържа талк.

И двете тестерчета, с които разполагах N:507 и N:502 не отиваха на тена на кожата ми, но пък по-светлия вършеше прекрасна работа като изсветляващ продукт в зоната под очите, връхчето на носа. Използвах ги и като сенки. Въпреки че съм със суха кожа и бягам като вампир от чесън ;), когато видя подобен род продукти, сериозно се замислям за пълноразмерни опаковки на тези ZAO прекраснотии.

Най-хубавото е, че можете да си купите тестерчета и да си експериментирате колкото си искате :)
Течен, копринен фон дьо тен *- сампъл - 3,99 лв.
Нанася се лесно и има много естествен финиш. Благодарение на био маслото от сладък бадем, от жожоба и от ший този фон дьо тен има дълбоко хидратиращ ефект. Микро частиците от чисто сребро спомагат за предпазването на кожата, както и за запазването на продукта. Не лепне, не стяга, не се усеща върху лицето по никакъв начин. За по-мазна кожа предполагам, че ще е нужно да бъде застопорен с малко пудра и то след определени часове носене. Когато го нанасям върху база нямам никакви забележки, но когато е върху хидратирана, "гола" кожа в по-късните часове от денонощието леко подчертава сухите ми участъци. Въпреки това ми допада.
В стремежа си да не го изхабя бързо и да го имам за истински специални случаи направих огромна грешка. Допуснах да засъхне. Но се оказа, че това хич не ми пречи и отново се нанася лесно и комфортно. Сякаш се превърна в друг продукт на марката, така наречения компактен ФДТ :)  Цветът му N701 e доста близък до моята кожа.

Up to down: 701, 502, 507

Ако ме питате кое е по-добро, прахообразното или течното.... Нямам отговор. И двете ми харесват и не мога да реша кой от двата вида да е следващата ми покупка.... Ще се пръсна! :)

Придава божествен обем и блясък. Богат е на био рициново масло, което осигурява мастни киселини към устните, за да ги овлажни и подхрани. Био маслото от бамбуков корен запазва еластичността. Невероятно издръжлив и качествен продукт!!! Бих му сложила 10 от 10, ако... Ако цветът му не ме правеше да приличам на извънземно :) По никакъв начин не ми отива и доста стресирах народа в дните, когато го тествах. Синее в повече върху мен. Изглеждам противоречива, но това е положението. Задължително ще пробвам друг цвят, който се надявам да ми отива.




Молив за очи в тъмно зелено N 604 - 1.14гр, 19 лв.
Включените в състава масла от ший, жожоба, рапица, слънчоглед, витамин Е овлажняват нежната кожа около очите, предпазват я от изсушаване, действат успокояващо. Допада ми, че моливът не е твърде мек и не е твърде...ъъъъ...   твърд. :D  Както се казва в идеално състояние на духа е :) Достатъчно наситен е. С удоволствие и без някакво физическо дразнене го поставям и във водната линия. Разбира се, все пак не можем да очакваме чудеса. Не се задържа със същата oцветеност 12 часа пред компютъра ( и рев :D) , но е в границите на задоволството :)
Обожавам този цвят и смятам, че ми отива много :)








Продуктите отбелязани с "*" ми бяха предоставени за проба, като това по никакъв начин на влияе на мнението ми. 

Вие пробвали ли сте нещо на ZAO? Някой да има наблюдения над хайлайтъра на марката? Много съм му се наканила :D

Поздрави и доскоро!!! :*

3 коментара: