hunting_for_beauty

Instagram

четвъртък, 10 октомври 2013 г.

fast beauty / БЪРЗА ПРЕЛЕСТ

Ето още една хитринка, която искам да споделя с вас - преминаващите през тази страничка.
 

Вчера вечерта след 22ч се усетих, че лакът ми е паднал на места. На бързо хванах лакочестителя и го елиминирах :) Но тъй като вече прекалено често съм свикнала да виждам ноктите си в цвят, ми се прииска да ги лакирам отново. Бях страшно изморена и нямах сили да си играя дълго с маникюра ми. Имах намерение да нанеса някоя есенна шарка. Но разглеждайки колекцията си от 1 000 000 избора през погледа ми мина пясъкът на Perfect. Замислих се, че синьо-зеленият му нюанс плюс блясък ще бъде подходящ за следващите дни, в които предстои затопляне.






Уцелих в десетката! Perfect Sand Lacquer се оказа идеален.
*Четката му не е нищо особено, но консистенцията му е страшно удобна. Без никакви усилия успях да го нанеса без да си намацам кожичките. Занятие, което по принцип винаги провалям. По-течните лакове са и по-непокривни и в бързината си успявам да сложа цели капки, които се разтичат плътно до кутикула ми и придават грозна форма на нокътната плочка. По-гъстите лакове често засъхват още на половината нокът. Отново ефектът е отрицателен.








*Нанесох два слоя, но ако човек е по-внимателен мисля, че и с един би могъл да мине. Тоест в случая многото повторения са излишни.



*Засъхва бързо, но и дори да се случи случка се поправя много лесно, а понякога дори и не личи поради структурата на самия лак.



 *В случая се спестява и топ лакът, за да бъде финишът приятно пясъчен

















*Резултат: прелестни нокти







*Действие: дълготрайно





Какво повече можем да искаме?

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Ох... Търсих го и тогава и сега, и така, и не можах да го намеря по простата причина, че се е изтрил. Но порових малко из нета и сега гордо заявявам, че това е Perfect Sand Lacquer S77
      :)

      Изтриване