hunting_for_beauty

Instagram

събота, 13 юни 2015 г.

Ново - оттук-оттам (feb-may)



На никой не му се четат умни предисловия, а на всеки му е любопитно какво ново...  Затова направо скачам! :)




Подтикната от прилично намаление в Strawberrynet.com и след повече от седмица ровене из нета се сдобих с:
Изсветляващ, защитен, коригиращ цвета на кожата серум фон дьо тен
С ултра лека, течна текстура смесваща се безпроблемно с кожата
Осигурява регулируемо покритие и защита със SPF 20
Създава естествен, сияен, безупречен и младежки тен
Перфектен за всички типове кожа
Все още опитът ми с този продукт е минимален. Искам да дойде истински горещото лято, за да дам крайната си оценка. Смятам да направя подробно ревю на насъбралите се продукти на марката и естествено, че и той ще присъства. Интересен е, така че следете блога, за да разберете защо... ;)

Bare Escentuals - BareMinerals Ready Сенки за Очи 2.0; Цвят: - The Hidden Agenda (# Stealth, # Undercover)
Притежават нежна, кремообразна текстура
Осигуряват лесно нанасяне и безпроблемно смесване
Съдържат два разнообразни, взаимно допълващи се, дълготрайни цвята за очи
Формулирани с SeaNutritive Mineral TM Комплекс
Смесени с мощни антиоксиданти, студено пресовано масло от пореч, кофеин и съставки на краставица
Осигуряват грижa против стареене, като намаляват и подпухналостта. Имат антиоксидантна защита
Създават по-мека, по-гладка и подмладена околоочна зона

Изключително доволна съм, направих добро попадение и с цвета. Качеството е на високо ниво. Не съм спряла да ги нося. (Напомням, че по-обстойно ревю със swatch-ове ще има в бъдеще)

Bare Escentuals Blending Brush -  Имам чувството, че мога да правя всичко с нея - да нанасям равномерен слой цвят, да го разнасям (опушвам), да контурирам лицето си, да го изсветлявам (hightlight-вам)... Сигурно има и още! Все още е намалена, така че силно ви я препоръчвам. ;)


В сайта Beautybay.com имаше намаление на продукти от собствената им марка.
Сетът съдържа:
Powder Brush: Четка за минерален фондьотен или всякакви други прахообразни
Concealer Brush: Подходяща за коректор, за покриване на тъмни кръгове и всякакви несъвършенства
Eyeshadow Brush: Четка за сенки 
Eyeliner Brush: Четка за нанасяне на очна линия
Черен несесер: имитация на кожа със сребърен страничен цип.
Огледало: Подвижно в рамка - имитация на кожа
Все още не съм се докосвала до нито една от тези четки. На пръв поглед изглеждат достойно. :) Имам и други четки на beautybay и съм останала доволна. Направени са както от естествен, така и от изкуствен косъм, а имитацията на кожа е много добра. 

BEAUTYBAY The Collection Blush Brush *- Подобно на четките на Сигма си има силиконово калъфче. Така се запазва формата й. Мъничка е и я използвам за контуриране. Сигурна съм, че става и за хайлайтване. Доволна съм и често боравя с нея.

BEAUTYBAY The Collection 5 in 1 Nail Treatment 12ml *- Грижа за нокти, която би трябвало да изглажда, укрепва и заздравява ноктите. Съдържа 5 Витамина и 5 растителни екстракта. Няма формалдехид и други опасни съставки на пръв поглед. Слагала съм я веднъж и останах доволна. Убедена съм, че красотата на ноктите ми зависи изключително много от смяната на сезоните, както и здравословното състояние на цялото тяло. През пролетта цепенето и чупенето им са неизменни спътници, но мисля, че дойде времето, когато маникюрът ми вече ще е хубав. Това средство става и за основа и за топ лак и ако не помогне, то поне се надявам да не вреди и да поддържа по-дълго време подобрението.

*Всяко наименование води до линк в сайта, където може да прочетете още по-подробна информация.

Това е мисля пета поръчка от Beautybay и никога не съм имала проблеми относно доставката или каквото и да било друго. Преди година-две можеше срещу определена сума да си вземеш и mini size продукти, но с последните завоевания не попадам на такава възможност. Жалко, защото с такива минита открих Mario Badescu, в който останах неизлечимо влюбена


През февруари се озовах в дрогерия BIPA на летището във Виена. Разглеждах дълго време. Бях хванала в ръцете си и няколко био продукта на собствената им марка, но после се сетих, че няма да ме пуснат с тях в самолета. Реших, че с няколко малки лакчета няма кой да ме спре, ПЪК. Те са отново собствено производство на BIPA и се зоват b.pretty

b.pretty Candy Nail Polish - Тоест тази линия са със захарно-пясъчен ефект. Цветът, който избрах е fruit gum или плодова дъвка.  Слагала съм го веднъж (зимата не му беше точното време за носене). Изключително красиво изглежда на ноктите ми, издържа дълго.
b.pretty BIG glitter top coat - И от тях съм много доволна. Свалят се нормално, а стоят много ефектно. Дори и да имате някакви дефекти в маникюра, те могат да заличат всичко и резултатът ще е супер освежаващ.
Цвят: 3 Navy star (С тъмно и светло сини и бели частички + бели звездички)
Цвят: 4 Sunflower (С жълти и бели частички)
Могат да се слагат самостоятелно, както и върху цветна основа.
ORLY color plast - peach pastel neon - взех го от словашкия DM , както и много други неща на Алверде и Лавера, но за някои от тях вече писах в Празните опаковки  и няма смисъл да ги споменавам. Зимата неоните някак си не си отиват и опитът ми с този представител е минимален (само едно-две пръстчета). Ще го снимам някой  ден върху ноктите си и тогава ще разкажа повече.


LOOK by Bipa са всякакви ластичета, шнолички, фибички и т.н. Обръщам им специално внимание, защото са наистина качествени и ако някога попаднете на това място задължително си харесайте техен аксесоар за коса.


Много време мина откакто си поръчах и тези два John Masters Organics:
Спрей - балсам без отмиване
със зелен чай и невен. Добавя блясък и опитомява къдриците.
Има моменти, когато косата ми е изключително суха. Особено на морето, гле'й к'во става... ;)За съжаление съм го ползвала минимален брой пъти и нямам напълно изградено мнение за него. Но определено, ако се прекали с количеството има опасност да натежи на косата и да намали обема й. 
Помада за Коса - Обогатена с органичен пчелен восък, масло от манго и натурални етерични масла. Придава влага и блясък на косата. Придава текстура на по-късите прически. Ефикасно оформя къдриците и регулира стърченето на косъмчета. Защитава косата от топлината при стилизиране с маша или преса. Идеална за финално оформяне на изправената коса. Безопасна за боядисана коса. Помадата е подходяща и като балсам за ръце и омекотител на кожичките на ноктите. От двата, този продукт ползвам най-често и подкрепям горните твърдения, но отново изисква внимание, защото с него също може да се прекали. Към тази покупка ме подтикна Mymakeup2013


Отново намесвам Mymakeup2013, защото следващите продукти са ми подарък от нея. За мен наистина е чест, че я познавам! :)
Dr. Hauschka Rose Day Cream 5мл (зимен вариант) - подхранва, предпазва и успокоява. Нанасяла съм го веднъж. Стори ми се изключително богат, което за моята суха кожа е огромно блаженство. Изглежда ми и много икономичен, а и аз се старая да го нанасям внимателно, за да си го имам за по-дълго време. На първо четене е прекрасен и отговаря на нуждите ми. За лятото от бранда са направили и Rose Day Cream Light, но вън все още не е най-жежкото лято и мен си ме устройва зимния вариант.
Cien Nature - Крем за ръце с невенсъдържа ценно био масло от невен и сертифицирано органично масло от шеа. Подхранва и регенерира сухи, напукани ръце. Попива изключително бързо, като оставя кожата ми нежна и кадифена. Марката е Лидл-ска и силно се надявам да се сетят да ги внесат и в България, защото със сигурност бих купувала този крем отново и отново! Ароматът му също много ми допада, свежо-сладникав е.
Cien Nature - Анти-ейдж крем за лице с нар - и аз като  A Cup Of Teia Ted го сложих в хладилника. Ще поизразходя наличните ми отворени и веднага след като го пробвам ще споделя впечатленията си
Всички продукти от серията Cien Nature отговарят на следните критерии:
     Сертифицираната натурална козметика
    
Разработени и произведени в Германия.
     Без синтетични аромати, оцветители или консерванти
     Без силикони и минерални масла
     Дерматологично тествани
Галя знаеше, че много искам да пробвам базата за лице на Neve, както и да се докосна до прословутите 100% Рure. Много ми стана мило като видях, че ми е отсипала от въпросните продукти. Линковете водят към нейния блог, където може да прочетете, пълни ревюта, посветени на тях. Аз тези дни имах проблеми с кожата и се стараех да ходя повече без грим, но когато ги пробвам по-дълго ще споделя и моите впечатления.
Имаше още две тестерчета, но те са вече в празните опаковки.


Майка ми беше на Изложение "Мисия Здраве" в Борисовата градина и от там се върна с доста мострички. Тази фирма ми направи впечатление с много добрия си състав, така че предстои да я тествам. Вие чували ли сте за нея?


Физическият магазин на natureshopbg.com затваряше врати и бяха пуснали изгодни намаления. Ето на какво връхлетях:
Laidbare Tantastic Natural Self Tan - (29.99лв - 125мл) Автобронзант за лице и тяло с витаминен комплекс за натурален тен Подготвям цялостно ревю за него и там ще опиша подробно всичко, което ме вълнува по темата.
Freyaluna - успокояващ и почистващ тоник за чувствителна кожа с розова вода, алое вера и лайка. 100мл се продаваха за 23лв, но тъй като срокът му изтича октомври тази година го бяха намалили на 9.20лв. Изключително доволна съм от него. Изпълнява на 100% задачата си.
Крем за ръце на Sante с био годжи бери и маслина - от 6лв, намален на 3лв;  30мл - идеален за път. Още не съм го пробвала. Пише, че е силно хидратиращ, немазен, освежава и омекотява кожата на ръцете.
Eco Cosmetics - балсам за устни с нар и маслини - Все още не съм го пробвала. Цена 4.49лв за 4гр
Eco Cosmetics - тоалетно мляко с мирта и зелен чай 3в1 - почиства лицето нежно от замърсяванията, премахва лесно и безпромлемно грима, хидратира и подхранва кожата. Изпълнява обещанията си, но що се касае до хидратацията няма как да я установя, защото веднага след почистването с мляко мия цялото лице с водичка и гел или пяна, предназначени за тази област. Има много приятен ненатрапчив аромат и ми харесва да го използвам.
Купих и две пасти за зъби на Bioplante, но забравих да ги снимам, затова ви препращам към сайта, ако ви е интересно да ги видите. Едната е с исландски мъх, мента, стевия и алое и за детето - без флуор с Ягода и Банан. Не съм ги пробвала още и нямам мнение за тях.


Великият зелен лакочистител на Lilly. След толкова много похвали нямаше как да устоя... Веднъж съм го ползвала и наистина махна лесно лака. Допадна ми и това, че не миришеше ужасно като повечето си събратя.


DM-ски памучни тампони и клечки за уши с био памук. И двата продукта са много качествени и ги препоръчвам с две ръце.



Четка за коса с дървени зъбчета, отново от DM. Използвам само такива за косата си и от тази съм доволна. Не заплита, не скубе, не драска скалпа, а го масажира много приятно. (Истината е, че реша моята къдрава коса изключително рядко. Ха ха!)
Балсам "Жули" - Използва се при артритни и артрозни проблеми, травми, наранявания, изгаряния, хемероиди, възпалителни процеси и др. На мен ми го продаде билкарят (знахар) Еньо Миланов, при който ходих заради постоянната и упорита хрема на дъщеря ми. С едно фенерче гледа очните ириси и така уж прави диагностика на цялото тяло. На нас нищо не ни позна, но ни накара да вземем този балсам (за хремата?) + пакет пълен с билки, с които да правя чай на детето си. Изключително много ме ядоса фактът, че никъде не е упоменат състав на неговите изделия. Балсамът съдържал само и единствено 21 билки и пчелен восък. Не искал да ги пише кои са, за да не му откраднел някой рецептата???????? И аз не знам защо купих тези неща, след като до ден днешен не съм ги намазала нито на детето, нито върху себе си, а и не съм сигурна дали ще го направя.


Отново покупки от strawberrynet (Ягодката):

Idylle Duet Jasmin-Lilas by Guerlain EDP 50ml - Смятах, че ще още по-прекрасен от Парфюмът на моята пролет.., но се оказа, че стана обратното. Има един нюанс в края на аромата, който не ми допада. Ще си го използвам, но няма да остане в списъка с фаворитите ми.

Mont Blanc - Presence for men EDT 75ml - Връхните нотки са бергамот, джинджифил, кардамон и канела. Средните нотки са градински чай, ябълка, хелиотроп. Базовите нотки са сандалово дърво, кехлибар, боб и бял мускус. Има приятно, но не прекалено сладникав аромат, примесен с мъжественост и себеотдаване. Мисля, че не е най-трайния на света.
Bvlgari sunglasses - Не спирам да ги нося. А кръглата им кутийка е невероятно бижу. Тази снимка не показва истинската им прелест, но все пак придобивате представа. Елегантни и много женствени.... Когато съм с тях вдигам смело погледа напред и стъпвам грациозно по софийските павета и дупки. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар