hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 10 април 2016 г.

Weleda mandel

Затварям очи и вдъхвам аромата.... Прелитам към детството си... Топъл летен ден. Късам направо от дървото зелени орехи и бадеми. Взимам камъчета и се опитвам да ги счукам. Не обръщам внимание нито на прахта, нито на това, че ръцете ми се боядисват в различните нюанси на зелено, жълто и кафяво. С победна радост успявам да се добера до още неузрялата ядка и с неохота я поднасям към устата си. Това е. Кратко, но много магично, вълшебно и носталгично. Серцето ми повишава ритъма си, а пеперуди пърхат в стомаха ми. И всичко това с помощта на любимата ми Weleda. Аз я наричам розовата серия. А тя всъщност е просто Mandel (бадем).


Три Sensitive продукта. Три омайващи грижи за кожата ми. Три нежности, които според мен са най-подходящи за разцъфващата пролет и щурото лято. Леки и ефирни... В никакъв случай няма да тежат върху кожата в жежки дни, а деликатно ще я даряват с така необходимата влага.  Клинично тествани са, с дерматологично доказана кожна толерантност; НЕ съдържат глутен, изкуствени оцветители, консерванти, ароматизатори и суровини от минерални масла; с балансирано PH, притежават международен сертификат за натурална и органична козметика Natrue.


Крем за ръце - 50мл, закупен от летището на Виена за около 8 евра. И тъй като никъде не съм го срещала си мисля, че точно по-височката му цена е причината българските вносители на Weleda да са решили, че няма да се продава тук и съответно той не е наличен на нашия пазар. Ако греша, моля да бъда поправена! Е, аз вече бях пробвала другите два продукта от серията и се бях влюбила дълбоко, нямаше как да пропусна и този. Не сгреших!

Пухкав,  бързо абсорбиращ, успокояващ, с укрепваща и защитна функция. Помагаше ми и зимата, но го запазих за момента, в който няма да мога да понасям плътните текстури на другите ми кремове. Омекотява чудесно супер сухата ми кожа на ръцете. Често ми се случва, когато нанеса други кремове вечер, на сутринта при допира с водата те да се "лигавят", но този е попил изцяло и такова усещане липсва. Определено ми харесва!



Лосион за тяло - 200мл, 36лв. Аз имах честта да го получа като комплимент от представителите на марката у нас. А вие следете за промоции. Weleda често пуска -20%-но намаление. ;)

Не използвам редовно подобен род продукти, поради простата причина, че не ми се чака попиването им. Но този лосион се абсорбира изключително бързо. След нанасянето му усещам тънък филм по тялото си, но той не е мазен, а по-скоро съвсеееем леко лепкав. И това отминава бързо. Възможно е  само аз да го усещам, защото наистина рядко мажа тялото си. Държи кожата ми хидратирана през целия ден, но с най-сухите ми участъци не успява да се справи изцяло. Когато плувна в пот (бляк) през големите градски, прашни жеги, съм сигурна, че ще ми трябва точно той. А, ароматът? Ох, ароматът..... Божествен!!!! Изпадам в нирвана след баня :) За съжаление или за радост (зависи от гледната точка) и той не се задържа дълго. Така че съвсем спокойно мога да използвам любимия си парфюм, без да се смесва с бадема на Weleda.

Формулата на продукта е с балансирано PH с органично бадемово масло и пчелен восък. Успокоява раздразненията; засилва собствените защитни функции на кожата и предпазва от излагане на вредните влияния на околната среда. Оставя усещане за копринена нежност.



Душ-гел - 200 мл, 19,50 лв. И него не съм купила със собствени средства, но бих го направила.

Като представител на тази нежна серия и неговият аромат ме пленява, но се усеща най-малко. Помириша ли тубичката е силен, но в банята не го долавям. Както се вижда от снимката текстурата му е кремообразна. Не е от най-най-разпенващите се, но е в границите на нормалното. За да не използвам допълнително подхранване имам нужда точно от такъв продукт, който след душ не опъва кожата ми, а я кара да се чувства изключително комфортно. Използвала съм го и като почистващ продукт за лице. Прекрасен! :)

Mandel Sensitiv Pflegedusche е специално създаден за нуждите на чувствителната и раздразнена кожа. Меки растителни тензиди много нежно почистват. Продуктът е с балансирано PH и с формула без сапун, с органично бадемово масло, които регулират хидратацията на кожата и създават копринено-нежно усещане, а маслото от шеа има успокояващи и защитни свойства.


Извод: Weleda от край време ми е фаворит и тази серия не прави изключение. Единственият по-неприятен факт е цената, която не всеки би имал възможност да плати. Но пък едно високо качество няма как да е евтино! Съветвам ви да пробвате. Кога? Още сега. Топлината вече ни обгърна и се нуждаем от ефирни, леки и пухкави козметични помощници! :)

Беше ми приятно да си побъбрим! Сега отивам отново на лов, но вие ако имате да споделите нещо с мен, смело го направете в коментарите! Веднага ще отговоря.

Поздрави!
The huntress

Няма коментари:

Публикуване на коментар