hunting_for_beauty

Instagram

понеделник, 16 септември 2013 г.

На лов за праймъри




 Manhattan, Artdeco, Urban Decay (Eden)


За първи път чух за това изумително изобретение в козметиката преди малко повече от година. Естествено, най-вероятно съм прочела за него в някой блог или съм гледала  в Youtube. Тогава сякаш някаква сянка от небето изчезна и лъч надежда ме погали така, че да се усмихна...  Хеееййй! Това означаваше, че е възможно безупречно нагласените ми очи да се запазят такива цял ден! Няма да търкам с пръстче (кога чисто, кога не) по сгънките на клепача събралите се цветове. Няма да си ходя, мислейки, че съм красива, а после с изтрезвяваща изненада да се опулвам пред огледалото... ;) Аз спяла ли съм до сега? Къде съм била? Защо не съм знаела за това чудо? Задължително ТРЯБВА да се закупи този продукт!!! С него дори и по-евтините сенки, които си имам в изобилие, би могъл да се направи един добре изглеждащ макияж.
 
Ами сега?! То пък имало и избор между различни марки. На коя да се спра? Общото ми впечатление остана, че Artdeco и Urban Decay са най-добрите. Разликата в цената на двете е доста осезаема, за това насочих усилията си към първата. Тъй като обичам да обикалям по молове, магазини и магазинчета, но никога не ми стига времето, минах през близките до мен DM и Lilly. Във втория магазин открих само база на Manhattan. Нищо не знаех за нея, но не ми се излизаше с празни ръце, за това я грабнах, както и други неочаквани нещица (естествено). Не мога да си спомня, колко струваше, но беше някъде около 10вл. С нетърпение, когато се прибрах вкъщи, си намазах едното око и сложих едни жабешко зелени сенки :), които без база изглеждат бледи и прозрачни... Да, имаше ефект! Разликата беше огромна! Останах много доволна! 

Уж се успокоих, но вътрешно ме глождеше въпросът: „Щом тази база ми се струва добра, каква ли ще е на Artdeco?”.  Продължих да разнищвам загадката. Гледах/четох сравнения между двата продукта. Отново прословутата Artdeco беше фаворит. Еееех! Не устоях. Принципно съм мързелива, но след като някъде там ме чакаше Моята супер база, си хванах чинно автобусчето в обедната почивка и се запътих към мола, по-специално „Douglas”.  Веднага фокусирах щанда на Artdeco. Погледът ми трескаво търсеше заветното черно бурканче. Знаех, че в този момент ставам предател спрямо бялото бурканче в къщи, но бях готова да „изневеря”, каквото ще да става. Не го намирах, търсех и не намирах... Питах консултантката, а тя отнесено ми отговори, че трябва да е някъде там. Върнах се. Търсех и не намирах. Търсех и не намирах и пак... Най-накрая момичето реши да ми обърне внимание. Дойде, погледна и съвсем спокойно ми каза:”Свършила е!”. Дори извади тестера и ми показа как изглежда Базата. Много добре знаех как изглежда! Исках и да я притежавам! Прибрах се безславно и си казах, че просто не е писано...
                 Ето че, не след дълго, случайно минавахме с мъжа ми покрай мола. „С перце” го накарах да минем през „едно магазинче” там, да видя едно „нещо” ;) Бяха заредили и Моята база най-накрая ме чакаше! :) Мислех си, че струва около 14-16лв, а ми я калкулираха на 8-9лв. О! Още по-хубаво! 

           Дните минаваха...  Започнах още по-редовно да си слагам грим, само защото си имах база! Гледах да не пренебрегвам и Manhattan, но в един момент, тя може би от мъка, започна да се нанася все по-трудно. И в крайна сметка установих, че преди да ме намрази (заради изневярата ми) се справяше не по-зле от Artdeco. И при двете го има досадното бъркане в бурканчето. Дори прословутата Artdeco ми е някак по-мазна и съм имала много случаи, когато в огледалото ме посрещаше отново старият образ...  Може би купих Manhattan в края на живота й. Като цяло, от самото начало беше по-суха. Нанасяше се неравномерно. Но аз успявах да скрия това със сенките отгоре. 
От два стола останах на земята. 
Съдържанието в бялото бурканче засъхна (завинаги), а Artdeco явно не пасна на моя омазняващ се клепач. Ще чакам и тя да позасъхне. Може би ще стои по-добре. А до тогава?... Беше време за тежката артилерия! От тук  избрах да си я взема. Проучих, че нюансът Eden е един от най-уважаваните сред бюти гурутата и поръчката беше направена!


 След около малко повече от половин месец пристигна едно от бижутата на американския бранд Urban Decay. С треперещи ръце докосвах опаковката и дълго време не я отворих (за моя изненада). Изпитвах някакво страхопочитание. Дори, когато ми се налагаше да слагам грим преди работа, пак не я отворих. Казвах си, че това трябва да стане, когато имам повече време, да се насладя и да имам възможност за по-задълбочено проучване... И в крайна сметка това на снимките е първото и разопаковане и отваряне. 

Май не съм добре,а?  Да влагам такава страст в нещо на пръв поглед невзрачно. 




А сега, когато пиша тези редове, дори ми се губи, кога за първи път я поставих върху окото си. Явно съм била в несвяст от вълнение. Ха ха! Е, мисля, че очаквах точно това. Достатъчно добре ми изсушава клепача и „бетонира” сенките. Все още само тези на Sephora се дърпат и не се поддават на дресура, но аз упорствам и ще видим кой ще надделее.   




За съжаление, това което е плюс върху клепача е минус за в края на окото. Когато ми се отплесне ръката и размажа по-широко базата, ми се появяват едни малки, сухи бръчици. Но явно не може всичко да е перфектно и човек винаги трябва да има нови и нови камъчета по пътя на Лова за Красота.









Немирната ми душица, сега иска да намери добър заместител на праймъра на Urban Decay, който да бъде и по-безвреден. Съставът му не ми харесва особено. 

Isododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Disteardimonium Hectorite, Trihydroxystearin, Triethylhexanoin, Isopropyl Lanolate, Sorbitan Sesquioleate, VP/Eicosene Copolymer, Dimethicone, PEG-40 Stearate, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, Cera Alba (Synthetic Beeswax), Trimethylsiloxysilicate, Propylparaben, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Methicone, Isobutylparaben May Contain: Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77163 (Bismuth Oxychloride)

Убедена съм, че това няма да стане скоро, но тъкмо ще имам повече време да ползвам наличните ми базички. Изключвам Manhattan, на която сигурно ще запазя кутийката и ще я ползвам като travel box за нещо си.

Тук са базите върху ръката ми. Всичко е ясно! Фотото не лъже и всичко се вижда. Коя е най-добрата? ;)



С уважение:
Diana

Няма коментари:

Публикуване на коментар