hunting_for_beauty

Instagram

събота, 28 септември 2013 г.

Как да задържим по-дълго време лакa върху ноктите си?

Тъй като не искам лятото да си отива, преди седмица си направих едно слънчево маникюрче. В случая не искам да разказвам как, а с какви лакове беше сътворено. Ще се опитам да ги сравня и да обясня как е възможно седем дена да нямам нито едно обелено нокътче.

ESSIE - base coat; MAYBELLILINE - Colorama 749; Nicole by O.P.I. - razzle dazzler; ESSIE - top coat

Какво е основното правило?
Добра база - какъвто и да е лак - добър топ!  
За мен, това е разковничето!


 Базата на ESSIE струваше 12-15лв. и е 13,5мл. Имаше няколко вида, но аз си взех "help me grow". Ноктите ми може и да растат по-бързо, но и преди и сега се раздвояват след един определен етап и никога не мога да ги направя много дълги. Честно казано тази база не се различава особено от по-евтините. Харесва ми това, че има метално топче вътре, което спомага за по-бавното засъхване в шишенцето. Четката е обикновена, но продуктът се нанася лесно.
 
Основният лак купих заради цвета. Това е първият ми на Maybelline от серията Colorama и най-вероятно ще е последният. Наложи се да нанеса 3 пласта, докато покрие равномерно. Остава на черти и по-тъмни и по-светли нюанси. 7мл за около 5-8лв. Според мен не си заслужава и не ви съветвам да инвестирате в него.
На лявата снимка добре се вижда как жълтият лак се е напукал...


Nicole by O.P.I. е последната ми придобивка. Струваше 14-15лв. (15мл). Прецених, че мога да дам малко повечко пари, защото очаквам и да е качествен. В този случай не се водя от по-горе написаната максима, заради цвета на лака. Лично аз нанасям доста трудно черно, а и имах намерение да го ползвам за декорации. Значи ми трябва Добър лак! :) Доволна съм как се справи с точките. А когато го купувах, го пробвах в магазина на един пръст и смятам, че се справи добре.

Сравнение между четките. Nicole by O.P.I. e по твърда и малко по-широка. Colorama сякаш попи в хартията и избледня, а черният лак започва да изсъхва на повърхността

Дойде ред на едно от най-любимите ми открития за лятото! ЕSSIE - good to go, rapid dry   top coat!!!      12лв 13,5мл.      
Той промени ежедневието и самочувствието ми :) Както аз, така и вие може би, покрай цялото ни забързано ежедневие, а в същото време и старание да сме красиви от всички аспекти, нямаме време!!! Цял ден съм на работа, когато се прибера се започват битовизми и т.н. и евентуално след 22ч. ми остава време да помисля за лакиране. Но какво се получаваше (до тази пролет)? Перфектни нокти, а на сутринта - релеф от възглавници и чаршафи. Нормален лак повече от 4 дена не се е задържал върху ноктите ми без да започне да се обелва или отлюпва. Но ето, че L'oreal създаде това бижу. Нанесох го за първи път почти през нощта. Реших да го тествам. На едната ръка нанесох top coat от Lumene, а на другата - Essie. Той засъхна в пъти по-бързо. Когато се събудих имах релеф на едната си ръка, а другата си стоеше все така гланцирана и непокътната, сякаш преди малко е лакирана. 


 Ето, колко предимства има Essie:

бързо съхне, 

прави страхотен гланц и завършек, 

издържа теста на чаршафите,

дълготраен е, 

четката му е по-плътна и дебела 

и 

е безкрайно удобен за нанасяне!

На повечето снимки се вижда добре, как жълтият лак се е напукал, но не е паднал поради простата причина, че е "бетониран". От това по-голямо доказателство за качество мисля, че няма. :) Препоръчвам го с две ръце и два крака! Мисля, че спокойно може да конкурира световния фаворит Seche Vite и по цена и по качество. Надявам се да съм била полезна и да съм ви обедила да го пробвате. Разликата е много видима!



 Кой от тези лакове пробвахте вие? Бих се радвала да споделите дали се припокриват мненията ни.



*ЗАБЕЛЕЖКА: Не обръщайте внимание на цвета на ръката ми. На някои от снимките изглеждам чернокожа, но всъщност съм Белушка ;) 


С много топли чувства:
Diana











Няма коментари:

Публикуване на коментар