hunting_for_beauty

Instagram

вторник, 24 септември 2013 г.

L'OCCITANE - Almond Milk Concentrate

   


Днес ми се иска да споделя впечатленията си от Бадемовото мляко (Almond Milk Concentrate) на френския гигант L’Occitane. Това е фирма, която се стреми към натурално производство, включващо в състава си много етерични масла и билки. Не тества върху животни и проявява изключителна загриженост за хората с намалено зрение. Това е първата козметична марка, която през 1997 поставя върху продуктите си надпис на брайловата азбука.

Кутията с брайловата азбука

   Но нека се върнем към това блажено млекце, което открих благодарение на Ягодката . Беше в техните 24 часови промоции, където често могат да се открият доста добри продукти на наистина сносни цени. До тогава притежавах няколко кремчета за ръце, както и душ гел „Мама и бебе“. Това ми беше достатъчно да се влюбя и когато видя намаление на L’occitane да нямам търпение да разгледам по-подробно.
   Almond Milk Concentrate струваше 47лв. На бързо сравних цените в другите сайтове и разбрах, че това би била изгодна покупка. Скъпа, но все пак изгодно скъпа. ;) Честно казано съм доста немарлива към кожата на тялото ми и нямам търпение и нерви да се мажа всеки път след баня. Да, после усещам сухота и съжалявам, че не съм го направила, но всичко това се повтаря и следващия път. Както и да е. Прецених, че ще ми стигне за доста дълъг период, когато не го нанасям редовно, пък и си имам и друг боди лосион и мога да ги редувам.
   Пратката ми пристигна след около 10 дена и за съжаление, както всичко купено от Strawberrynet.com ме чакаше на митницата. Наложи се да платя и мито, тъй като общата стойност надвишава 30лв. Но от сайта бяха коректни и след като им пратих сканираните фактури ми върнаха всичко. Това е практика при тях. Единственото ми неудобство е разкарването до централния офис на „Митница Столична”.

   Отворих скъпоценната кутийка, но леко се разочаровах, защото сякаш бурканчето не беше затворено добре и имаше „мляко” по страните й. Избърсах разтеклото се и го пробвах върху ръцете ми, до лактите. Ужасът беше пълен, когато усетих непоносимия „кир” ефект. Слава Богу, следващият път, когато си гребнах от вътрешността на бурканчето, всичко беше наред и връзката между нас се развихри с пълна сила. J
По кутията още личат следите на разлятото мляко



И нека все пак да карам по същество.
Опаковката е стъклен буркан (буркан, да, не бурканче), който според мен, ако си го изпуснете върху крачетата ще трябва да „бягате” до „Пирогов” или най-близкия спешен медицински център. Това е толкова масивно и тежко стъкло, че би било абсурдно, например да си го вземете при пътуване. Винаги го придържам отдолу, когато реша да го поставям някъде другаде и внимавам, сякаш нося някое крехко творение на изкуството. Естествено би било по-удобно да е в тубичка или някакъв вид бутилчица. Но пък L’occitan залага на ретро опаковките и другото би било измяна на стила им.




Количеството от 200мл според мен е недостатъчно за човек, който харесва да се „полива” с лосиони за тяло. Аз не обичам да се омазнявам прекалено много, защото обикновено нямам време да чакам да попие добре и веднага се обличам. Дразня се, когато усещам залепения текстил върху кожата ми. Другата причина, поради която моят бадемов концентрат е все още на половина е, че гледам да съм икономична спрямо него. Обожавам го и не искам никога да свършва...

Съставът...


Има силикон, който не ме дразни (принципно в кремове за лице го избягвам). Напротив. Може би, точно той придава това „smooth усещане.
Основната съставка - маслото от сладък бадем е едно от най-популярните етерични масла. То е подходящо за всеки тип кожа. Подобрява тена и запазва блясъка. Овлажнява по-добре. Успокоява кожата при дразнене и възпаление . Забавя процеса на стареене. Облекчава сухотата и сърбежа по кожата . Подхранва кожата. Прави я гладка и мека.
Силицият помага за подсилване на колагеновия синтез.


  


Консистенцията му ми е някак странна. Не е типичното мляко/лосион. Изглежда по-скоро като някое кремче за ядене, по-твърдо. Но при нанасяне е страшно меко. Нещо като крем „Брюле” за небцето!










   Резултатът също беше на лице (при мен). Наистина усещам кожата си по-гладка, спокойна и нежна. Бях си отсипала от Amande-то за почивката ми на море. Всички знаем там, колко са агресивни водата, вятърът и дори самият въздух. А и аз по-принцип имам доста суха кожа. Нужна ми бе добра хидратация и L’occitane ми я осигури.  (За съжаление косата ми попадна в „капана” и до сега се боря с крайчетата й, които бяха грижливо кръцнати, веднага след като се прибрахме в къщи). Не оставя мазен филм, като много негови събратя и братовчеди и определено е фаворит в козметичната ми класация.

Не сложих снимка с "преди и след", защото не си личи на фотото
   Ароматът на Almond Milk Concentrate е също не по-малко достоен за почит от другите му качества. За съжаление описването на аромати е изкуство, което аз не владея. Но ще ви кажа една малка тайна, която доказва, колко е добър. Ставам страшно привлекателна за мъжа ми след употребата му. Дори съм си правила експеримент и имам чувството, че му действа като афродизиак. Аромат, който не е сладък и не действа на вкусовите рецептори, а по-скоро отива някъде в гърдите и те кара да си поемеш въздух, за да го вдишаш отново и отново... 
Но в никакъв случай не е силен. Усеща се само, когато се приближиш много близо до меката кожа и наистина ти идва желанието да я целунеш. ;) Много естествен мирис е. Сякаш тялото ти само излъчва този опияняващ вихър. Бадем, но зелен бадем „и още нещо”. Влюбена съм в него (и мъжът ми, без да знае ;) хихи)!


   Препоръчвам с две ръце, като си затворя очите за цената му...

Вие ползвали ли сте този продукт? Имате ли любимци от L'Occitane? Аз имам още няколко фаворита, но това е тема за друг пост...
to be continued...

С много любов и дълбоко уважение:
DIANA


Няма коментари:

Публикуване на коментар