hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 15 май 2016 г.

Всеки е победител!



Здравейте, момичета!
Дойде моментът на истината - разкриването на победителя в играта с Wolf Walley! 

Но реално всички са победители!
Защо?

Ако си поръчате дреха на Wolf Walley през страницата ѝ във фейсбук-на лични съобщения , ще получите като подарък по един чорапогащник по ваш избор от сайта jivot.bg. Само трябва да дадете линк или код на чорапогащника, той ще бъде изпратен заедно с вашата поръчката.

А победителят от Giveaway-a  е:

Розалия Георгиева с коментара си:
На мен най- много ми хареса пончото в цвят кафяво и бяло бих го съчетала с някакъв часовник и ботуши тип каубойски 

Христина Христова не остана незабелязана и тя също печели!!!! :)
WOLF WALLEY е доказателство за това какво вдъхновение е модата! Тя е начин, по който можем да представим и почувстваме себе си различни, забележими и уникални! Обичам това чувство, обичам различните неща, съчетани с вкус, носещи феерия от емоции и уникалност! Обичам и обърнатите погледи след мен! Признавам, че съм впечатлена и с голямо удоволствие бих облякла и разходила тези уникални творения! Влюбих се в моделът на снимка номер 8 - обожавам нюансите на лилаво, обожавам сатен, обожавам феерията, която носят плисираните кройки...но въпреки това, ако можех да избирам, бих избрала бежовия елек от снимка номер 5! Защо ли? Защото го чувствам най-близък до мен, защото откривам част от себе си в него! Много харесвам този нежен нюанс и елегантното изпълнение на този чудесен модел! Бих го съчетала с черен панталон тип "цигара", бяла риза, любимите ми перлени обеци, сладки нисички обувки в телесен/бежов цвят, ведро настроение и чантата в цвят "коняк", която очаквам да пристигне утре! Голямо вълнение - чакам я почти месец, представям си, вълнението ми, ако трябваше да очаквам пратката на симпатичния елек от снимка номер 5! А понеже съм човек, обичащ вниманието към детайла, няма как да пропусна да отбележа и очарованието ми от красивите нашивки от мъниста по елечето - придаващи му толкова чар! Гледайки галерията на WOLF WALLEY се размечтах и пренесох макар и за малко в един друг свят, различен от нашето забързано ежедневие! МИЛЕНА ПЕТРОВА, пожелавам ти нестихващо вдъхновение, за да продължаваш да твориш подобни красоти и да вдъхновяваш и самите нас!

Моля да се свържете с Милена през фейсбук страницата ѝ, за да си дадете адреса, на който да бъдат изпратени печалбите ви!

Поздрави и до нови срещи!!!

1 коментар: