hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 22 май 2016 г.

That's all folks! - Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки part 15

Бях останала с впечатлението, че много скоро правих подобна публикация, а те минали има-няма 3 месеца от тогава. Е, време е да се освободя от празните си или не толкова празни козметични продукти, за да направя място за новите :)

По стара традиция започвам от банята.


Biofficina Toscana и тяхното мини, но макси удобно трио!

С гордост го разнасях по разни пътувания и повярвайте - правеше впечатление. :)
Съчетани са така, че да са универсални и подходящи за всеки тип кожа и коса.
Деликатен шампоан, активен балсам и в третото шишенце се крие измивен продукт за лице, тяло, може да се използва и като интимен гел - всичко необходимо само в няколко милилитра!
Повече за шампоана и балсама - ТУК


Alverde и аргановото масло за коса. Трябва да се използва след баня, но нещо не успях да му нацеля пропорциите и го нанасях преди миене, като маска. Безумно добър ефект се получаваше - блестящи и подхранени къдрици! Но мисля, че на коса склонна към лесно омазняване би бил тежък продукт.

bi good на австрийските дрогерии Bipa - мини балсамче за блясък. Допадна ми, но не чак толкова, че да купя пълноразмерната му версия.


Вода от бяла роза на Alteya. Неизменна в моя бюти ритуал. От години я използвам, заради по-деликатния мирис. Е, реших да изпробвам и други видове. Заредена съм с лайка, мента, а една лавандула чака лятото. 

Bio Rhythm - душ гел с арганово масло, който беше в една от кутиите Good Box. Хареса ми, не ми изсушаваше кожата, защото в състава му липсват сапуни, сулфати и други синтетични пенещи вещества. Радвам се, че е изработен като 100% биоразградим, което означава, че не може да се натрупа във водните басейни и да повлияе на околната среда в бъдеще.


Мисля, че покрай четките на nordics се нашумя доста. И те са 100% биоразградими, създадени от двама млади българи с много любов. Дръжките им са от вид бамбук, който не се яде от миличките панди, а влакната са от висококачествен рециклиран найлон. Влакната на четките са изтънени при краищата и почистват много добре под венците, където се събира плака и остатъци от храна.


Отново от Good Box ми се падна тази с въглен Binchotan, който помага за избелване. Беше много интересно първото ми миене. Пастата за зъби от снежно бяла стана сива. :) Единственото, което леко не ми допада е, че не харесвам усещането на дървото в устата си. Затова и например не си купувам сладолед на клечка. С леко неприятно чувство го доизяждам.


Наистина ми се плаче, че този лосион за меки къдрици на Biofficina Toscana свърши! Неееееееееееееееееее!!!!!!!
Благодарение на наличието на антиоксидантната синергия на Uviox®-Oleox®, подхранва и предпазва косата от оксидантния стрес, причинен от атмосферните влияния (слънце, сол) или химически агенти като смог, хлор и др. Формулата му с органични екстракти от тоскански води, стимуланти от градински чай и розмарин, растителни масла,не позволява сплъстяване. Косата е мека и блестяща.


Най-често мия косата си вечер, не използвам сешоар, за да не я стресирам и отслабвам, връзвам я хлабаво и лягам да спя още докато е влажна. На сутринта всеки косъм е заел различна, причудлива форма. Но с помощта на това магическо средство се получават най-хармоничните къдрици, правени сякаш от най-скъпоплатения стилист. С точната, добре премерена фиксация те не развалят формата си, но и не стоят сплъстени като дърво. Имат блясък, изглеждат жизнени и енергични. Със сигурност ще трябва да посетя физическия магазин на марката (не обичам да плащам доставки ;) ) и да си набавя отново този лосион. Или да рискувам с друг техен продукт за коса?


След всяко миене използвам преса, за да изправя бретона си и тази защита от топлина на CHI се оказа продукт, който използвах в продължение на мнооого години. Не, не съм си го купувала постоянно. Просто тази бутилка се оказа нескончаема.


Е, срокът ѝ изтече преди 5 месеца, но и аз най-накрая успях да ѝ видя дъното. :)


Не съм сигурна до каква степен ми помагаше, така или иначе косата ми е придобивала опърпан вид и предполагам, че пресата доста е спомагала за това. Мисля, новият ми защитен продукт да бъде на Biofficina Toscana. Нали прочетохте ревюто на Mymakeup2013 по въпроса?

И за да не ви отегчавам с дълги постове, след като изчерпах "темата" за косата спирам до тук. Продължението, в което са включени основно продукти за лице - ТУК!

:*

3 коментара:

  1. Biofficina Toskana трябва да ви вземат за рекламни лица с Галето, така добре описвате продуктите им.Аз още не мога да реша кой продукт на марката да пробвам :* :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха! Дано да ти прочетат думите :) В Италия техните продукти са придобили огромна популярност и предполагам, че тя е повлияна от тамошните блогъри, а аз - от нея :D Истината е, че всичко ми харесва, освен един балсам за устни, за който не съм се сетила да пиша, защото съм го забутала в едно малко джобче на дамската си чанта. Но пък четох ревю, в което го хвалят!?... Разни хора, разни идеали... Същото е положението с Weleda например. Всичко тяхно много ми допада, освен много сухия им балсам. Явно трябва да направя един пост за разочарованията в грижата за устните :)
      Лосионът, за който пиша тук е уникален, но твоята коса е друга и бих ти препоръчала хитовия скраб за лице или серума за чувствителна кожа, който също заслужава много положително ревю...

      Изтриване
  2. Точно на скраба за лице съм се прицели, че съм се затрупала със серуми и кремове :))

    ОтговорИзтриване