hunting_for_beauty

Instagram

петък, 27 май 2016 г.

That's all folks! - Празни бурканчета/ My Empties/ Пустые баночки part 16


Продължавам да разчиствам и след банята - That's all folks! - part 15
се насочвам към козметичния си шкаф.


Cattier - маска с жълта глина - предоставя на сухия и чувствителен епидермис тонизираща и мека грижа. Обогатена с масло от био жожоба, което предпазва и хидратира, с масло от лютива мента, която има освежаващо, антисептично и стимулиращо действие, с етерично масло от здравец и с вода от цветове на хамамелис, която има противовъзпалителни и омекотяващи свойства, тази маска подхранва епидермиса, премахва токсините и избистря тена. Благодарение съдържанието на микроелементи в глината, тази маска “доставя” на кожата така необходимите минерали и олигоелементи, за да бъде тя здрава и със сияен тен. Силно я препоръчвам не само за суха кожа!
Не знам, защо до сега съм пренебрегвала марката, но поправих грешката, купих и други нейни продукти и съм в огромен възторг.  Всичко, до което се докоснах ми допада и със сигурност трябва да я почета в отделно ревю.

Lavera - дълбоко почистваща маска с мента. Въпреки, че е за мазна кожа я пробвах и усещането ми е следното. Кара черните точици и всякакъв друг вид подкожни мазнини да излязат на повърхността и след нея много лесно се прави внимателно, мануално почистване с помощта на две салфетки. (Дано ме разбрахте за какво говоря - стандартното зверене пред огледалото, изтисквайки онези малки, досадни точки)


Organic Surge взех след големите хвалебствия на една руска блогърка. Тя споменаваше, че е дори много добре да се спи с тази маска. Е, аз нищо не усетих, да не кажа даже, че и май леко изсушаваше кожата ми. Хвърлям я на половина пълна и повече не бих се върнала към нея, не съветвам и вас.


Този продукт на Avril  в сайта zoya.bg беше обявен като мляко за почистване на грим от околоочния контур. Е, няма нищо общо с млякото. 


По-скоро прилича по консистенция и по действие на мицеларната им вода. И в такъв случай по-добре човек да си купи нея за 16.35 лв. за 500 мл, отколкото него за 15.35 лв. за 200 мл.


Продуктите на Dr. Haucshka са ми много любими, но най-най от тях е дневният крем с роза. Използвах го цяла зима и мога да кажа, че лицето ми се чувстваше много по-добре от предишната. Разбира се, имах моменти на спад, като изпъпчване, лющещи се петна от студа и други, но като цяло има палец нагоре. Същото важи и за тоника. Предлагам да прочетете статията отделена специално за немския доктор ТУК за да придобиете по-ясна представа за какво "говоря".


Lavera Faces Wild Rose Eye Gel е безцветен, лек и с типичния био мирис на Lavera. Допадна ми и в топъл сезон бих си купила пълноразмерния продукт. Хидратира без да стяга (не харесвам това чувство при околоочните гелчета). Не съм сигурна от кога точно ми е това тестерче, но сега опаковките са по-различни. Предполагам, че съставът е останал същия.

Lavera MY AGE Restoring Day Cream е лек хидратиращ флуид с хиалуронова киселина.
Оставя кожата стегната, мека и сияйна. И него бих взела в голяма опаковка. Но имам чувството, че почти всички продукти на бранда миришат по един и същи начин, който малко дразни сетивата ми.


Тази зима в офиса реших да заложа на стар приятел и не се излъгах. BALEA Urea - крем за ръце с 5% уреа за много суха кожа отново беше питателен за измръзналите ми ръчички, а и ме вдъхновяваше да работя с приятния си аромат. За последното май излъгах ;) С бяла, приятна консистенция е. Попива значително бързо в кожата, но все пак остава до толкова, до колкото да я подхрани, овлажни. Не лепне и скоро след нанасянето му тракам смело по клавиатурата. :) Има приличен състав (лъжовните силикони, нефтените производни и парабените липсват), евтин е и не виждам причина да не го потретя някога пак. (Снимки на цялата, а не разрязана опаковка има ТУК)


Вдъхновена от предишния си Idylle (прочетете ревюто му ТУК) се хвърлих на сляпо върху Guerlain Idylle Duet Jasmin-Lilas. Очаквах да се потопя в люлякова страст и да танцувам нежно с красив жасмин, но... Надеждите ми се сринаха. Исках да усещам пролетта върху себе си, но този аромат нито ме вдъхнови, нито беше достатъчно ефирен, че да го използвам през разцъфващия сезон. По описание изглеждаше идеален за мен:
глава - зелени нотки, люляк
сърце - жасмин, роза
база - дърво, мускус
но в действителност  имаше един прокъсан воал, който ме спъваше през цялото време. Нямам представа как точно да го опиша, но определено не бих си го купила никога повече.


И последни останаха Wooden Spoon и техния слънцезащитен лосион за цялото семейство. За съжаление се налага да изхвърля тази малка "бутилчица" доооста пълна, поради изтеклия срок на годност и явната миризма на гранясало олио - знак за истински, натурален продукт. Има SPF 30, най-леката консистенция, която съм виждала за био марка, става за тяло, лице, бебета, старци и може би дори за домашни любимци ;) Определено мисля и това лято да заложа на него. Единственото ми притеснение е малкото количество на опаковката, затова ще взема за  проба и друг подобен продукт. Препоръчвам го на всеки, който ме пита за защита от слънцето, препоръчвам го и на вас. А що се отнася до аромата му... Когато го помирисах за първи път се отвратих, но после нямах подобно усещане и всичко беше прекрасно! :) Нямам представа защо така се случи, но държах да ви предупредя.

И така... Спирам да ви показвам празни бурканчета, кутийчици. шишенца и други подобни, и се насочвам към нови предизвикателства за описване. :)

Поздрави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар