hunting_for_beauty

Instagram

понеделник, 18 юли 2016 г.

Biofficina Toscana - Цветен бриз

Здравейте, нежни създания и (ако има) по-силни приятелчета ;)
Днес мисля да споделя между нас си (шшш.. не казвайте не другите) впечатленията ми от един "бриз"... Няма да преувеличавам, няма да използвам възвишени и претенциозни думи, а просто ще си шушукам с вас. Мисля съвсем честно и с не много префърцунени изрази да си поговорим за:

 флуид "Цветен бриз" за лице, тяло и коса 100 мл 
на 
Biofficina Toscana


100мл ли? Изглеждаше ми доста повече.... Хм! Да. Явно е доста икономичен.

И така...
Я, чакайте първо да го наколадя! Хич не ми допадна капачката му. Не, не че нещо... Ама спря да се затваря плътно и когато обърна флуида с главата надолу, тя просто пада. Добре че имам подобни пластмасови бутилчици, та... Намерих ѝ заместник и сега всичко е ОК. Нямам представа дали и другите бройки са с "неприятни" капачки, но аз си реших проблема и забравих за него. Така че... Преминаваме нататък.

Питате ме за състава? Не! Няма проблеми със състава. Това е фирма, която много умно използва тосканските си плодородни територии и вкарва в козметиката си само качествени и полезни, дори за хапване съставки.

Защо го взех? Е, как защо? Само вижте какво обещава да направи:

Иновативен продукт за лице, тяло и коси с нежен флорален аромат. Двуфазен - състои се от две фази в един флакон - маслена и водна. В маслената фаза екстрактът от морков се комбинира в добра синергия със сквалана и витамин Е. Във водната фаза чистият сок от алое, обогатен с натурални хидратиращи съставки, подхранва и успокоява стресираната кожа и суха коса, без омазняване. Спомага за придобиване на здравословен тен! С нежен аромат на цветя.


Така изглежда, когато е току що впръскан върху ръката ми. Попива за секунди.

И все пак ви е интересно защо го взех ли? Видях подобен при моята блогър-половинка - Галя, която списва Mymakeup2013. Така се шегуваме с нея, половински :) Едни от малкото сме, които пишем САМО за безвредна козметика и от дума на дума, толкова много си паснахме, че нямаше как да не осъзнаем, че сме една за друга... Ха ха! Звучи доста сватбено. ;)

И така...
Взех чудото "Цветен бриз".

Нали си говорим честно? Щом е така, искам да кажа, че като го разпръскам наляво, надясно започва леко да ме задушава и да ме кара да се закашлям. Иначе ми мирише приятно... Същото изпитвам и към дезодоранти, лак за коса, ароматизатори. Вие имате ли подобни проблеми?

И въпреки това си го използвам, да. Кога?

* когато на морето, след като се прибера от плаж, изкъпя се и кожата ми е супер суха, стегната, а тепърва ми предстои разходка под залязващите лъчи. Не искам отново да трупам тежки, водоустойчиви, слънцезащитни продукти. Искам нещо лекичко, което да ме хидратира и в същото време да продължава да ме предпазва.

* когато съм в града и за съжаление трябва да стигна до работното си място в жегата. За това късо време също нямам намерение да използвам плажната, тежка артилерия. Цветният бриз хем подхранва кожата ми, хем ме защитава от слънцето, хем не ми е твърде плътен и досаден.

Флуидът попи за секунди, като остави кожата ми освежена, защитена и леко подхранена

* Косата ми се изсушава от честото миене. Но в корените пък се омазнява много бързо в топлото време и няма как да не я къпя. ;) Е, ако усетя краищата си заплетени и изпършавяли (няма такова определение, но се надявам, че ме разбирате) прибягвам до подхранване с Biofficina Toscana. Този двуфазен спрей наистина се оказа голям помагач на балсама ми.

* Всички тръбят колко е важно да защитаваш кожата си от слънцето дори и през зимата. Е, аз тази част я пропускам. Не ме гледайте така! :) Ето че решението дойде :) Сега само с няколко впръсквания на "бриза" ще съм много по-защитена!



Това е от мен.

Ако се сетите да питате нещо, да ме похвалите или да ме укорите съм насреща :)

Поздрави!
I'm going hunting the next beauty ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар