hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 3 юли 2016 г.

Вдъхновена от SANTE

Изненадана от себе си започвам да пиша тези редове, защото съм вдъхновена и бих искала да разкажа на света за продуктът, който успя да ме развълнува, който всеки път ме кара да си припявам песничка, всеки му известна....

Изненадана съм от себе си, защото не съм вярвала, че мога да открия нещо супер специално в един душ гел. Нямам спомен да съм отделяла цял пост за подобен род козметика. 

Но ето, че никога не казвай никога за пореден път нравоучително се върти в главата ми...

Представям ви го!

SANTE душ гел (200мл)



Santé на френски означава ЗДРАВЕ. И правилно фирмата се е кръстила така, защото продуктите ѝ са био сертифицирани, защото са натурални, защото не ни вредят, защото ни помагат да изглеждаме по-добре и съответно да имаме по-високо самочувствие. Защото околните ще ни харесват много повече само, ако ни е се харесваме и самоуважаваме... 


Но не е това причината да започна да пиша този пост. Причината е, че забелязах как всеки път, когато влизам с него под душа, той ме кара да пея. Отначало несъзнателно и тихичко, а в последствие с по-високи тонове и вдъхновено. И не пея просто ей така, а винаги едни и същи стихове редя...

Студена лимонада носиш ти и търсиш моите очи... 

Изгледайте видеото и се потопете в атмосферата.




D2 и тяхната "Аз и ти"


Не е ли върховно удоволствие всеки път, когато отиваш да си вземеш душ, да се озоваваш на плажа, под топлите слънчеви лъчи със студена лимонада в ръката? Е, тази магия я прави моя Sante  с ЛИМОН И ПАПАЯ. Ароматът е толкова лимонаден, слънчев, пясъчен, въплътил морския бриз, че... всеки път ме вълнува и пренася там, в онази лятна, гореща, любовна картина.

Освен духовното извисяване, което ме обгръща все пак трябва да поговорим и за физическите му изяви... ;)

Консистенцията му е типична, няма цвят, но има аромат, за който току що песен изпях...


И освен, че емоционално ми помага да се отпусна и да отскоча в онова лежерно безвремие, той дава на кожата ми най-доброто на което е способен. Почиства я деликатно, не я изсушава, не я дразни, а я залива с хидратиращо опиянение. И това не е всичко....

Реших да го пробвам и като шампоан, и да се обвия цялата в бялата му, вдъхновяваща пяна. Абсолютно по същия начин, нежно и деликтно той изми косата ми от морската сол и я направи мека, приятна на допир до толкова, че не усещах нуждата дори да слагам балсам. 


Благодаря на Добрата кутия, Good box, че ме запозна с този така емоционален продукт! 

В сайта на Arminabio - вносителите на Sante за България душ геловете вече имат нови опаковки, така че лимончето с папая (моята лятна лимонада) вече има нова премяна. На всичкото отгоре (в този момент) върви и с подарък душ лосион само за 13.99лв. (Ревюто не е платено или нещо подобно! Съвсем случайно попадам на тази оферта. :) )

А сега със студена лимонада в ръка се насочвам към другия уловен от мрежите ми продукт, който заслужава да бъде разкрит и споделен с вас.

Поздрави!


2 коментара:

  1. Ех, как да не му се прииска на човек да си вземе този душ-гел и да се потопи в някое райско място... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Това ми беше целта, да успея да предам усещанията си...
      <3

      Изтриване