hunting_for_beauty

Instagram

неделя, 10 юли 2016 г.

Biosolis - защита от слънцето

Привет, приятелчета!
Преди време сложих снимка във Facebook на продукта, който разчитах тази година да ме предпази от вредните слънчеви лъчи. Имаше интерес към него и ето, че изпълнявам молбата ви да опиша представянето му.


Опаковка (100мл): Както виждате, продуктът е в бутилка с пулверизатор. От една страна това е много удобно. От друга, когато започне да привършва, трябва да се внимава и задължително да се впръсква във вертикално положение, иначе не излиза нищо (принципът на детските натурални сокчета със сламка). Когато съвсем приключвах с него, просто развъртах целия пулверизатор и си гребвах. Така че реално не съм имала проблеми. Като някакъв минус мога да кажа, че надписите бързо се изтриха. Тези хора не знаят ли, че снимам козметиката си?


Текстура: полутечен флуид с титанов диоксид и без наночастици. Много ми допада това, че не му трябва време да започне да защитава, а върши работата си веднага след нанасяне. Не е нужно да се поставя преди излагане на слънце, а може направо на плажа. Биококосовото масло хидратира и успокоява кожата и прави формулата гладка и лесна за разнасяне. Био маслото от каранджа подхранва епидермиса на кожата и забавя процесите на стареене. Комбинацията от масла от рапица и сусам допълнително обогатява формулата като се грижи за сухата и дехидратирана кожа.

Мирис: Когато го пробвах вкъщи не ми допадна особено, твърде био е, ако ме разбирате за какво говоря. Но на плажа въобще не го усетих и дори мъжът ми, който има много чувствителен нос, не е казал и думичка.


На снимката горе съм го разнесла съвсем леко с пръст и както виждате веднага започва да попива, докато не изчезне съвсем, като на снимката долу. В същото време след потапяне във водата си личи, че има филм върху кожата. Водоустойчив е, но все пак след второ плуване усещах, че отново се нуждая от него.


Извод: Останах доволна! Защити много добре бялата ми кожа. Използвахме го цялото семейство (аз, мъж и дете). Всеки един от нас придоби здравословен и красив тен, въпреки че факторът му е 50+. Препоръчах го на приятели. Скоро ги попитах как им се струва и ми казаха, че също са го харесали. В сайта на Arminabio имаше промоция, като за цената на един, получих два продукта на марката. Вторият беше защитно олио, но с фактор 6+. Последните дни си мазах само крачетата с него и наистина усетих разликата. Веднага ме хвана слънцето (за ушите) ;)

Е, това е от мен. Ако имате въпроси с радост ще ви отговоря.
Желая ви вълнуващо лято!

Няма коментари:

Публикуване на коментар